Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, er zijn al beelden van. Best jammer, want waarschijnlijk krijgt het interieur een opfrissing richting het interieur van de 3-reeks he.Verkoper wist mij trouwens te zeggen dat de X3 in augustus een facelift gaat krijgen. Ben is benieuwd of de iX3 volgt
Aan de lijst van Poeperman te zien is er ook gewoon niet veel andere keus als je het meeste bang for bucks wilt.Ook Cronos?Ik denk dat die daar wel populair zal worden...
Dat zou het wachten wel wat minder erg maken als er een serieuze opfrissing komt. De G20 vind ik echt een heel mooi interieur hebben.Ja, er zijn al beelden van. Best jammer, want waarschijnlijk krijgt het interieur een opfrissing richting het interieur van de 3-reeks he.
De iX3 is ook geen model, maar een motorisatie...
Pijnlijk als je net een ix3 hebt besteld. Die upgrade naar dat interieur is toch een immens verschil.Ja, er zijn al beelden van. Best jammer, want waarschijnlijk krijgt het interieur een opfrissing richting het interieur van de 3-reeks he.
De iX3 is ook geen model, maar een motorisatie...
Allemaal wat zout in de wonde gooien
Ik wil anders gerust wisselen met jou Sander als ik daardoor deze maand nog met een iX3 kan rijden ipv tot september of later te moeten wachten![]()
Bij een X3 vind ik dat verschil kleiner dan het bij 3 reeks (is trouwens ook niks bevestigd van opgefrist interieur, maar mij zou het logisch lijken).Pijnlijk als je net een ix3 hebt besteld. Die upgrade naar dat interieur is toch een immens verschil.
Vind je dat verschil zo groot? Het gaat toch grotendeels over een andere pook, een scherm dat wat beter geintegreerd is en wat andere deurklinken etc?ik ben daarnet ook nog even naar de garage geweest en kon gelukkig nog aanpassen... het is sophistograu geworden ipv carbonschwarz.
Het interieur van de G20 is idd echt PAKKEN mooier dan dat van de iX3, maar ik kan mij niet inbeelden dat ze dat er binnen een paar maanden al gaan ingooien? Want itt Nineshots ben ik wél bereid om nog een paar maanden extra te wachten om dan 4j op dat knappere interieur te kijken

Het verschil is echt gigantisch als je ze naast elkaar zietVind je dat verschil zo groot? Het gaat toch grotendeels over een andere pook, een scherm dat wat beter geintegreerd is en wat andere deurklinken etc?
Stond de iX3 er al trouwens?
Nu, dit is een facelift van de X3 natuurlijk. De G20 was een nieuw model. Dus het zou kunnen dat het gewoon een opfrisbeurt wordt he. Zo lang ze maar van de grill afblijven![]()
Maar de verkoper (Pieter, topkerel) zei over de X3 die er stond: "dit is nog prefacelift met de oude tellers, dus die van jou gaat moderner zijn". Ik neem dus aan dat de X3 niet het interieur niet gaat krijgen van de G20.Nee dat klopt. Maar het nieuwe G2x interieur is gewoon op elk vlak nog net dat tikkeltje extra. De F3x had ook geen slecht interieur ofzo, alleen verbleekt het bij de G2x zijn interieur.Bij een X3 vind ik dat verschil kleiner dan het bij 3 reeks (is trouwens ook niks bevestigd van opgefrist interieur, maar mij zou het logisch lijken).
![]()
![]()
De X3 stond al een stuk verder dan de 3-reeks qua interieur he.
Oei, niet tevreden van?Vandaag de V40 voor de laatste keer door de carwash geduwt, morgen eindelijk de A4 ophalen.
Ga de probleem V40 geen seconde missen daar ben ik zeer zeker van.
Heel veel miserie mee gehad, had precies een drankprobleem.Oei, niet tevreden van?
Gloeibougies van mijn slechtstartende 116D zijn vervangen..
3 dagen later (vandaag) krijg ik een melding "aandrijving, beheerst doorrijden. Volle aandrijvingskracht niet beschikbaar".
Echt een gevaar op de baan.. 0-50 duurde langer dan 20 seconden. Aan een licht wou hij zelfs stilvallen omdat hij zo weinig power had om te vertrekken.
BMW assistance gebeld..morgen ochtend komen ze pas. Wss iets verkeerd aangesloten waardoor ik de foutmelding krijg. Ben een geduldig persoon..maar dat grapke van de bougies heeft 500€ gekost en nu moet hij weer binnen..
Aij geen reclame dus...Even afwachten wat het probleem juist is.Gloeibougies van mijn slechtstartende 116D zijn vervangen..
3 dagen later (vandaag) krijg ik een melding "aandrijving, beheerst doorrijden. Volle aandrijvingskracht niet beschikbaar".
Echt een gevaar op de baan.. 0-50 duurde langer dan 20 seconden. Aan een licht wou hij zelfs stilvallen omdat hij zo weinig power had om te vertrekken.
BMW assistance gebeld..morgen ochtend komen ze pas. Wss iets verkeerd aangesloten waardoor ik de foutmelding krijg. Ben een geduldig persoon..maar dat grapke van de bougies heeft 500€ gekost en nu moet hij weer binnen..

En dan te bedenken dat er hier in de thread gezegd werd over EV's "jamaar, wat nu als uw batterij helemaal leeg is en ge moet naar het ziekenhuis, ge zijt helemaal niks met een EV"Gloeibougies van mijn slechtstartende 116D zijn vervangen..

Amai dat is echt wel het schoolvoorbeeld van een maandagochtend auto.Heel veel miserie mee gehad, had precies een drankprobleem.
Wagen verbruikte op 3k km 4L olie, wat natuurlijk niet de bedoeling is, veder stond ik om de 2 weken wel eens in de garage omdat er altijd wel iets defect ging aan de wagen. Enkele maanden terug is de volledige blok eruit gegaan en hebben ze voor 6k aan kosten gedaan, hierna is mijn verbruik van 5.6 - 5.8 naar momenteel 7.3 gegaan terwijl mijn rijgedrag identiek hetzelfde is als er voor. Binnenin merk je ook wel dat de auto niet meer van 2021 is, veder wel een fijne wagen.
Awel ik denk aan 3 opties:Aij geen reclame dus...Even afwachten wat het probleem juist is.
Als uw wagen in noodloop gaat dan heb je inderdaad weinig power![]()