Behalve als je énkel een tankkaart krijgt. Dan wordt de volledige waarde als VAA geteld volgens mij.Tankkaart maakt idd niets uit voor je VAA.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Behalve als je énkel een tankkaart krijgt. Dan wordt de volledige waarde als VAA geteld volgens mij.Tankkaart maakt idd niets uit voor je VAA.
Jup, volgens mij de volledige waarde van de brandstof. Dus eigenlijk is dat helemaal geen voordeel, ze kunnen u evengoed dat stuk als flexibel loon geven...Volledige waarde van wat? Van wat je die maand verbruikt hebt aan brandstof?
Ik weet er het fijne niet van, maar ik heb al vaker gehoord dat enkel tankkaart krijgen totaal niet interessant is.
Degene die dan ook een tankkaart krijgen zonder auto, doen het dan ook altijd off the record (allez de gevallen die ik gehoord heb dan toch).
Dat is toch gewoon onzin eigenlijk? Je hebt toch een kleiner voordeel zonder tankkaart?Tankkaart maakt idd niets uit voor je VAA.
Dat is inderdaad een raar gat in de wetgeving. Maar ik denk dat ze zich er niet veel van aantrekken omdat de meeste mensen toch gewoon een tankkaart krijgen.Dat is toch gewoon onzin eigenlijk? Je hebt toch een kleiner voordeel zonder tankkaart?

VAA van de auto is voor de auto. Dan zou er in feite een vaa moeten zijn voor een tankkaart zoals dat er ook voor andere zaken is.Dat is toch gewoon onzin eigenlijk? Je hebt toch een kleiner voordeel zonder tankkaart?
Dat zit gewoon forfaitair al ingerekend in het VAA van de auto. Geen spookbelastingen gaan creëren aub.VAA van de auto is voor de auto. Dan zou er in feite een vaa moeten zijn voor een tankkaart zoals dat er ook voor andere zaken is.
Nee, want zonder tankkaart blijft uw VAA hetzelfde. Dus het zit er niet bij, ook niet forfetair.Dat zit gewoon forfaitair al ingerekend in het VAA van de auto. Geen spookbelastingen gaan creëren aub.
Wilt ge dat niet, dat kan he, dan moet ge privégebruik van de bedrijfswagen uitsluiten.
Meestal knallen ze in "safe modus" bij een fout, alias sterk verminderd vermogen. (Ge gaat content zijn als ge de 90 nog haalt)Zo gevaarlijk toch niet? Tenzij je misschien een 1 liter motortje hebt ofzo? Vroeger reden we allemaal rond zonder turbo's en dat ging ook gewoon
Of is het gevaarlijk omwille van een andere reden dan optreksnelheid?

Ja, ik begrijp de keuze wel eigenlijk. Mij gaat het niet zozeer om jouw config, maar eerder om de lay-out van het interieur. Verticale schermen... ik kan er niet tegenInterieur zal inderdaad niet voor indereen zijn maar ik vind dat het blonde leder (enfin, synthetisch), de tweed stof en de pine grey kleur het scandinavische karakter echt ademt. Soort van statige & serene rust, een beetje gezellige sofa-allures en een tegenkanting van de zwarte fetish die tegenwoordig heerst. Daarom ook voor de klassiekere 19"ers gegaan ipv de typische sportieve 5 spaaks.
Rijdt in ieder geval super comfortabel en stil. Ik zal de Megane niet missen![]()
Als ik mijn iphone aan mijn ventilatierooster hang moet dat ook altijd in landscapemodus, ook al is portret veel logischer voor navigatie.Aha ja daar kan ik inkomen. Breekt het dashboard ook wat in 2.Ja, ik begrijp de keuze wel eigenlijk. Mij gaat het niet zozeer om jouw config, maar eerder om de lay-out van het interieur. Verticale schermen... ik kan er niet tegenAls ik mijn iphone aan mijn ventilatierooster hang moet dat ook altijd in landscapemodus, ook al is portret veel logischer voor navigatie.
de velgen zijn prachtig!