Exact hetzelfde voorgehad op mijn Golf Variant.Ook al eens gehad nadat een marter de bekabeling zo onder hande had genomen dat ik geen turbo meer had. Verschrikkelijk gewoon en inderdaad ronduit gevaarlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exact hetzelfde voorgehad op mijn Golf Variant.Ook al eens gehad nadat een marter de bekabeling zo onder hande had genomen dat ik geen turbo meer had. Verschrikkelijk gewoon en inderdaad ronduit gevaarlijk.
Zo gevaarlijk toch niet? Tenzij je misschien een 1 liter motortje hebt ofzo? Vroeger reden we allemaal rond zonder turbo's en dat ging ook gewoonOok al eens gehad nadat een marter de bekabeling zo onder hande had genomen dat ik geen turbo meer had. Verschrikkelijk gewoon en inderdaad ronduit gevaarlijk.

Check de optreksnelheid eens in mn videoZo gevaarlijk toch niet? Tenzij je misschien een 1 liter motortje hebt ofzo? Vroeger reden we allemaal rond zonder turbo's en dat ging ook gewoon
Of is het gevaarlijk omwille van een andere reden dan optreksnelheid?
(post 640)Dik tijd om dat ding te vervangen zeker. Zitten +250K km op dus heeft toch deftig dienst gedaan eh. Zeker als er kosten aan beginnen komen die gelijk meer zijn dan de wagen zelf nog waard is.Check de optreksnelheid eens in mn video(post 640)
Dat is echt niet veilig..en dat was volgas

een modern blok dat ontworpen is om mét turbo te werken waarvan de turbo niet werk is iets helemaal anders dan een blok dat nooit zo voorzien was hé.Zo gevaarlijk toch niet? Tenzij je misschien een 1 liter motortje hebt ofzo? Vroeger reden we allemaal rond zonder turbo's en dat ging ook gewoon
De verkeerssituatie is ook grondig veranderd e. Elk jaar komt er meer volk bij en dus ook meer volk op de baan.een modern blok dat ontworpen is om mét turbo te werken waarvan de turbo niet werk is iets helemaal anders dan een blok dat nooit zo voorzien was hé.
Los daarvan, élke platte diesel zou vandaag aanvoelen als een gevaar op de weg.
Ik herinner mij de Mercedes 200D van mijn nonkel - die voelde toen normaal aan, blijkt dat dat 18.5s/100km kostte. Daarmee spring je niet zomaar in een gaatje
Ik heb nog gereden met zo'n traag ding toen ik indertijd met die stoeme Meriva rond bolde.Goh, wanneer is dat uiteindelijk echt gevaarlijk? Met zo'n trage wagen haal je niet zomaar in op een gewone baan, dus het enige dat dan echt als gevaarlijk over schiet, is een oprit op autostrade...

Zo gevaarlijk toch niet? Tenzij je misschien een 1 liter motortje hebt ofzo? Vroeger reden we allemaal rond zonder turbo's en dat ging ook gewoon
225k km..maar I wish.. op het werk laten ze zelfs een koppeling vervangen op 260k km..Dik tijd om dat ding te vervangen zeker. Zitten +250K km op dus heeft toch deftig dienst gedaan eh. Zeker als er kosten aan beginnen komen die gelijk meer zijn dan de wagen zelf nog waard is.
Want ge zijt precies nog niet aan de nieuw patatten met uw 500 EUR.![]()
Volgens mij onderschat je schromelijk de restwaarde van een 116d van 2016 met 200k+ km.Dik tijd om dat ding te vervangen zeker. Zitten +250K km op dus heeft toch deftig dienst gedaan eh. Zeker als er kosten aan beginnen komen die gelijk meer zijn dan de wagen zelf nog waard is.
Want ge zijt precies nog niet aan de nieuw patatten met uw 500 EUR.![]()
En ge weet eigenlijk dat ge een 340i wilt...Allé de dealer wist me te vertellen dat de prijzen van alle VAG modellen vanaf 1 maart met ongeveer 2% de hoogte ingaan. 't was nog ni duur genoeg ofwat.
Had een offerte gevraagd voor een golf 8R. Na kortingen nog 52k. Da's toch wel heel erg veel voor een golf.
Idd. Maar ik moest nog wat vragen ivm overname van de GTI, dus in ene weg offerte gevraagd.En ge weet eigenlijk dat ge een 340i wilt...
Seg 2% de hoogte in..willen die mensen nog verkopen na de coronacrisis?Allé de dealer wist me te vertellen dat de prijzen van alle VAG modellen vanaf 1 maart met ongeveer 2% de hoogte ingaan. 't was nog ni duur genoeg ofwat.
Had een offerte gevraagd voor een golf 8R. Na kortingen nog 52k. Da's toch wel heel erg veel voor een golf.