Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens gaan kloppen op z'n deur zeker --> 'Seg mister ... wur moete ne ker klappen e.'Hier zelfs nog geen car list, ik heb eergisteren een redelijk geïrriteerde mail gestuurd naar de fleetbeheerder om te zeggen dat ik het niet zie zitten om 2 jaar met die aanloopwagen te rijden... Niet eens een reactie.
Hier zelfs nog geen car list, ik heb eergisteren een redelijk geïrriteerde mail gestuurd naar de fleetbeheerder om te zeggen dat ik het niet zie zitten om 2 jaar met die aanloopwagen te rijden... Niet eens een reactie.

Innige deelname en veel plezier met uw X1 met als enige optie een dildo op de bestuurdersstoel vastgeschroefd.Fleetbeheer is een externe firma.. dat zegt genoeg zeker?

Bijna iedereen start trouwens met een aanloopwagen... Dus ergens logisch dat je geen reactie krijgt![]()

Goh, gelukkig is bij ons een "aanloopwagen" normaal altijd minstens een wagen van uw eigen categorie (of hoger). Ik kreeg als aanloopwagen normaal zo een XC60 met VEEL opties, maar heb vriendelijk gevraagd om die toch te mogen weigeren wegens het destijds gigantische VAA (400 euro/maand).@Marsu die X1 is gelukkig niet van mij, ik heb een XC60 met deftige zetels. Alleen jammer van die vreselijke aandrijflijn
Dat snap ik wel hoor, alleen vind ik niet dat je iemand een aanloopwagen geeft voor 2 jaar als er in je contract staat dat je recht hebt op een firmawagen gelinkt aan uw graad... Verder wil ik ook best begrip tonen, maar we krijgen hier gewoon geen enkele informatie of updates... 2 maand geleden een mailtje dat ik binnen enkele weken zou mogen bestellen, ja![]()
Toch frappant op wat voor verschillende manieren er met fleet/firmawagens wordt omgegaan bij verschillende bedrijven.
Klopt, ik snap ook dat dat niet altijd simpel is, maar ook pre-corona hoorde ik op toch wat plaatsen nogal veel commentaar op de fleet manager/afdeling. Ik ben wel blij dat ik (wel tijdens de corona periode) precies net voor heel die bestel/levermiserie heb mogen bestellen, mijn A4 is nog geleverd op 5 maanden en mét CarPlay (wat er volgens de offerte niet op zat)Het is soms echt brandjes blussen op welke manier dan ook. Zeker nu wanneer veel bedrijven nog relatief recent uit een covid-gerelateerde bestelstop komen en de levertermijnen zo gigantisch lang zijn is het niet evident om goede oplossingen te vinden waar iedereen tevreden mee is.
.Ik heb vooral schrik dat er op de definitieve car list niks beter gaat staan dan die XC60Goh, gelukkig is bij ons een "aanloopwagen" normaal altijd minstens een wagen van uw eigen categorie (of hoger). Ik kreeg als aanloopwagen normaal zo een XC60 met VEEL opties, maar heb vriendelijk gevraagd om die toch te mogen weigeren wegens het destijds gigantische VAA (400 euro/maand).
Ik heb dan een Audi A6 gekregen voor 6 maanden, wat wederom een categorie hoger was, want de wagen die ik dan besteld heb is een Audi A4.

Kans is vrij reëel, spijtig genoeg.Ik heb vooral schrik dat er op de definitieve car list niks beter gaat staan dan die XC60![]()
![]()
Een X1 stelt niets voor, en een XC 60 is ook al niet goed... Misschien toch eens overwegen om van job te veranderen met een car policy waar ge wel met een mercedes S klasse kunt rijden. Ge zult dan misschien wat moeten inleveren qua loon, maar de frustratie zal dalen en de levenskwaliteit zal waarschijnlijk wel stijgen.Ik heb vooral schrik dat er op de definitieve car list niks beter gaat staan dan die XC60![]()
![]()
Ter info een XC60 is wel degelijk een goeie wagen, niets op aan te merken.

De gustibus et coloribus.Een mens mag hier al geen mening meer hebben
Een XC60 is inderdaad een prima wagen, maar ik vind de aandrijflijn erg onaangenaam in vergelijking met mijn vorige firmawagen. Is dat het einde van de wereld? Neen. Kan ik daar mee leven? Ja. Mag ik hopen dat mijn definitieve wagen iets fijner zal zijn? Ik denk het wel!
Heeft ook niks met snobisme te maken want ik vind een Citroën C4 automaat een aangenamere aandrijflijn hebben dan de XC60, veel rustiger, stiller, beter schakelend. De automaten van Volvo vind ik persoonlijk heel onaangenaam.

En dat paard past wel in de GLB?Was al te configureren bij de dealer, we hebben er één overwogen voor mijn vrouw (ze verdient net geen 100k dus het mag)
Maar is toch net iets te klein met 3 kinderen en een paardenhobby. Het is een GLB geworden...