Op zich is het wel correct. Het is de middenklasse van de BMW SUVs en hij is niet bijster groot.
4m73 is echt al niet meer "klein" of "kleine middenklasse" te noemen
(wel middenklasse, zonder "klein" ervoor)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op zich is het wel correct. Het is de middenklasse van de BMW SUVs en hij is niet bijster groot.
(wel middenklasse, zonder "klein" ervoor)Zoals Nineshots aangeeft, je hebt vermoedelijk nog de oude methode waarop uitstoot werd berekend, nedc.
Op mijn Arteon werd er al gebruik gemaakt van nedc 2.0 en wltp, aangezien nedc 2.0 er nog op stond mocht die (lagere) norm nog gebruikt worden waardoor ik een VAA had van €291, wagens die nu geproduceerd worden hebben echter enkel WLTP, de identiek zelfde Arteon heeft nu een VAA van €373.
Je kan je VAA berekenen via verschillende sites adhv cataloguswaarde, inschrijvingsdatum en uitstoot. Ik vind het echter gemakkelijker om de wagen samen te stellen op https://directlease.be/ en daar geven ze je een accuraat beeld van wat het zou zijn.

Dat is dus een deel van de reden waarom PHEV's zo populair zijn ten opzichte van zuivere diesels/benzines, ondanks hun potentiële meerverbruik.Owh wauw damn.
Als ik mijn huidige wagen daar configureer kom ik aan een VAA van 400 Euro
Ik betaal nu minder dan 150 Euro
Dat is dus een deel van de reden waarom PHEV's zo populair zijn ten opzichte van zuivere diesels/benzines, ondanks hun potentiële meerverbruik.
Toch nog voor 'even' althans, want 't is ook gedaan me zingen ondertussen.Ale weeral een oplossing op zen Belgisch!
4m73 is echt al niet meer "klein" of "kleine middenklasse" te noemen(wel middenklasse, zonder "klein" ervoor)
En een Arteon is ook een middenklasser.
Met quasi de lengte van een E-segmenter.

Heb jammergenoeg een camionette nodig voor mijn werk ook
De huidige X3 is groter dan de 1e generatie X5, ik geef het maar mee![]()
.Toen ik nog thuis woonde hadden wij op een bepaald moment tegelijk een Q5 en A6.Dat is zo, toen ik noest kiezen stond de BMW 5 reeks er niet op.
Nu had ik die wel kunnen kiezen en eigenlijk zou dat qua ruimte de logische keuze geweest zijn. Maar ik sla hybride over omdat dat noet met mijn gebruik matched en vind die in standaard trim met 17” velgen ook niet zo mooi.
Ah, ge zijt gewoon gierig!'k voel mij zo nen arme zelfstandige als ik deze thread lees.
Eigenlijk gewoon altijd, moet daarvoor deze thread niet lezen
Heb jammergenoeg een camionette nodig voor mijn werk ook, dus een dikke wagen op de zaak zal er al nie te snel komen ook al heb ik het kapitaal
Of ik moet gaan voor een Tesla + gesloten trailer ofzo?![]()
Of niet te kwistig met z'n centen.Ah, ge zijt gewoon gierig!
Of ze investeren hun geld in zaken die geld opbrengen.Ah, ge zijt gewoon gierig!