ThekillingGoku
Well-known member
Laat me hopen dat tegen 't eind van 't jaar het OK is voor mij om m'n 530e te vervangen door een nieuwe 530e.De collega's die nu nog moeten bestellen hebben een mail gehad met de info dat vanaf 28/01 de X1, i4, 520e Berline, 520e Touring en de Mercedes GLC Hybride niet meer kunnen besteld worden wegens productiestop/bestelstop. Dan blijft er van die befaamde lijst niet veel meer over...
Zijnde, bestellen in december voor 't fiscale 'status quo' te kunnen behouden & dan huidige jaartje verlengen omdat het wss ongeveer zolang zal duren eer die nieuwe er is.
De discussie nog niet aangegaan op den buro weliswaar, zal voor een van dees maanden zijn.
Ergens zonde om een wagen met praktisch geen kilometers (aja, corona) echt van de hand te 'moeten' doen, mor soit. It is what it is.
De XC40 Plus moet je al €5k opleggen op de basisprijs en dan zit er nog steeds geen leder in, dit dus voor €51000. Ik mag dan wel een nieuwe kiezen, maar met die chiptekorten lijkt het alsof de dealers hun prijzen verhogen voor minder. Zuur.
.
.

Ik ben absoluut geen fan van SUV's & doe 50K+ km op een jaar. Dan zit je met een electric only assortiment bij D'ieteren natuurlijk gigantisch gekloot. Wel een proper uitgeruste wagen voor de rest, het is alleen absoluut mijn ding niet. De Enyaq vond ik ook best een mooie wagen, maar die vertegenwoordiger daar doet nul moeite qua opvolging, dus dan ga ik er ook geen tijd insteken, ik lig er toch niet wakker van.

), maar dat zit er zeker boven