Precies content dat ik die optie toch niet genomen heb, batterij is precies wel heel snel plat.op mijn tiguan allspace met comfort access, heb ik ook vorige week de batterij van de sleutel moeten laten vervangen. ook na welgeteld 2 jaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies content dat ik die optie toch niet genomen heb, batterij is precies wel heel snel plat.op mijn tiguan allspace met comfort access, heb ik ook vorige week de batterij van de sleutel moeten laten vervangen. ook na welgeteld 2 jaar.
Dat is gewoon omdat elk contract anders is.Ik verschiet hier (in dit topic) altijd een beetje hoe hoog de leasebudgetten zijn en hoe weinig je daarvoor krijgt.
Ik werk voor een groot bekend bedrijf, en voor €600 per maand (inc. brandstof) kan je dit krijgen:
Lexus 250h
VW ID3
Tesla 3 SR
Hyundai Ioniq
'Gewoon' 5j bestaat niet eh. Dat betekent gewoon dat je een variabele mist.Het is gewoon "5 jaar".

Die 600 zal wel niet de TCO zijn dan.Hangt idd van veel dingen af. Hier €600 en ik kan bvb een iX3 of e-tron nemen.
Zal er vanaf hangen of ze de verkoopprijs mee in de tco rekenen zeker. Puur in aankoop is het al zo'n 1200€ per maand voor die...Die 600 zal wel niet de TCO zijn dan.
Gezien er geen brandstof aan de pas komt is dat heel makkelijkIk verschiet hier (in dit topic) altijd een beetje hoe hoog de leasebudgetten zijn en hoe weinig je daarvoor krijgt.
Ik werk voor een groot bekend bedrijf, en voor €600 per maand (inc. brandstof) kan je dit krijgen:
Lexus 250h
VW ID3
Tesla 3 SR
Hyundai Ioniq

Dan vraag ik mij af waarvoor die 600 euro staat want als je bekijkt hoeveel dit is op 5 jaar kom je op 5x12x600=36 000 euro. Dus zelfs als dit TCO zou zijn (wat maar heel weinig bedrijven trouwens gebruiken als budget bedrag) is dit weinig voor die auto's.Ik verschiet hier (in dit topic) altijd een beetje hoe hoog de leasebudgetten zijn en hoe weinig je daarvoor krijgt.
Lexus 250h
VW ID3
Tesla 3 SR
Hyundai Ioniq
het enige dat ik weet is dat de contracten verlengd zijn naar 5 jaar en 180K. En dat ze bijzonder slecht communiceren naar het personeel.Is er iemand van Cronos die weet wanneer die config tool klaar gaat zijn?
Ik weet dus niet hoe lang ik nu nog mag wachten tot ik een auto kan bestellen![]()
Gaat eerder zelfde wagen jaar extra zijn dan betere wagen. Maar als het goeie wagen is maakt dat weinig uit iddHopelijk betekent dat ook een serieuze upgrade van budgetmogelijkheden als de TCO hetzelfde blijft.
Normaal ga ik in het budget zitten voor A4/3/C, dus voor mij is 5 jaar zeker geen probleem. En die 180k haal ik wel in 4 jaar vermoedelijk, dus misschien wordt het zelfs niet eens 5j.
En meer communicatie zou enorm welgekomen zijn. Ik weet nu totaal niet wat te verwachten.