Michel Drets
Well-known member
Collega bij Peugeot juist hetzelfdeDat kan toch nooit zonder compensatie zijn?
.Menselijke fout zeggen ze dan. Ze bieden een oplossing aan. Dus geen compensatie

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Collega bij Peugeot juist hetzelfdeDat kan toch nooit zonder compensatie zijn?
.
Dus evenveel betalen voor minder opties? En zonder op voorhand te communiceren?Collega bij Peugeot juist hetzelfde.
Menselijke fout zeggen ze dan. Ze bieden een oplossing aan. Dus geen compensatie![]()

Inderdaad.Dus evenveel betalen voor minder opties? En zonder op voorhand te communiceren?
Ik zou die toch gewoon laten staan en op een ander iets gaan kopen denk ik.![]()

Ik koop dan nog liever zo'n stockmodel bij een andere dealer dan akkoord te gaan met zoiets eigenlijk.Inderdaad.
Je mag die laten staan. Ze krijgen die toch snel weg op dit moment. Bij ander merk ga je weer vanachter in de wachtrij![]()
Zonder verwittiging? Dat geloof ik toch niet. En hij mag nieuwe bestellen, wie zegt dat ze hem dit niet opnieuw lappen?Collega consultant zijn nieuwe Mercedes aangekomen in garage maar aantal opties hebben ze niet geïnstalleerd omdat er chiptekort is. 'maar je mag nieuwe bestellen als je er niet mee akkoord bent'![]()
Nee lease gingen ze dan wel herberekenenDus evenveel betalen voor minder opties? En zonder op voorhand te communiceren?
Ik zou die toch gewoon laten staan en op een ander iets gaan kopen denk ik.![]()
Wij gebruiken HVO al een goeie 2 jaar in onze vrachtwagens, samen met DAF een test gedaan waarbij een vrachtwagen 3 maanden uitsluitend op HVO reed waarna DAF de motor uit elkaar heeft gehaald om na te kijken op rariteiten, er werd niets gevonden waardoor we de ok kregen om het te gebruiken zonder invloed op garantie.Iemand ervaring met Q8 renewable diesel? Is duurder maar stoot 90% minder CO2 uit als ik het goed heb. Eens nagevraagd of ik dat mag tanken.
Zouden dan eigenlijk VAA ook moeten aanpassen![]()
Bij BMW spraken ze er over dat de ACC op de 3 serie zónder stop&go was (dus dat je steeds op resume moet duwen in de file) wegens chiptekort, maar deden ze i.i.g. geen korting erop.Bij de iX3 hebben ze de lendensteun eraf gehaald en krijg je -140€ korting.
Bij Arval staat dat ook expliciet in de optielijat met -0€.
Collega bij Peugeot juist hetzelfde.
Menselijke fout zeggen ze dan. Ze bieden een oplossing aan. Dus geen compensatie![]()
Bij BMW spraken ze er over dat de ACC op de 3 serie zónder stop&go was (dus dat je steeds op resume moet duwen in de file) wegens chiptekort, maar deden ze i.i.g. geen korting erop.
Ah ik ook, 308 SW hier besteld december 21. Nog geen officiële levertermijn maar verkoper zei september.Welk model heeft hij besteld? Heb ook een Peugeot in bestelling staan.