De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 13,0%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 103 29,0%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 173 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    355
Vreemd genoeg staat dat onder “display”

Ik was op zoek naar een manier om de helderheid te regelen, los van het wieletje linksonder aan het stuur. Zag ik daar opeens snelheidsassistent staan.
De instelling om de snelheid automatisch te verhogen/verlagen werd hier zelf bij aflevering getoond;-)

Maar de helderheid van de HUD en centrale scherm heb ik al gevonden, maar deze van het (elektronische) intrumentenpaneel kon ik niet vinden.
Dacht dat dit ook wel ergens in de menu's (verstopt) stond, maar ik vermoed nu dat ik bij de lichten eens moet kijken naar een old school wieltje :wallbash:

De instelling om de snelheid automatisch te verhogen/verlagen werd hier zelf bij aflevering getoond;-)

Maar de helderheid van de HUD en centrale scherm heb ik al gevonden, maar deze van het (elektronische) intrumentenpaneel kon ik niet vinden.
Dacht dat dit ook wel ergens in de menu's (verstopt) stond, maar ik vermoed nu dat ik bij de lichten eens moet kijken naar een old school wieltje :wallbash:
Komt ervan als je een omgebouwde EV neemt ipv een speciaal ontwikkeld EV platform 😂

Ik heb het wel met interieur verlichtingskes, voor mij mag den binnenkant er gerust als een ruimteschip uit zien tijdens de nacht. 'k Wordt daar relatief rustig van.

Weliswaar in mijn huidige een onfortuinlijke inschattingsfout gemaakt; ik zag enkel verlichtingsmodule 2 staan en nergens den 1 (2 = kleur, 1 = wit). Denkende jah den één zal er standaard op zitten zeker? Nougabollen, otto die duurder is dan 50k en nog zijn ze te gierig om verlichtingsmodule 1 der in te steken. Damn you Audi.

Ik heb het wel met interieur verlichtingskes, voor mij mag den binnenkant er gerust als een ruimteschip uit zien tijdens de nacht. 'k Wordt daar relatief rustig van.

Weliswaar in mijn huidige een onfortuinlijke inschattingsfout gemaakt; ik zag enkel verlichtingsmodule 2 staan en nergens den 1 (2 = kleur, 1 = wit). Denkende jah den één zal er standaard op zitten zeker? Nougabollen, otto die duurder is dan 50k en nog zijn ze te gierig om verlichtingsmodule 1 der in te steken. Damn you Audi.
Je rijdt dan rond op de rode stand van de verlichting zeker? :laugh:

Burn some rubber is dan ook zeer toepasselijk :rofl:

die ambientkleuren zijn toch meestal echt om van te kotsen.
Gisterenavond passeerde een recente A-klasse met die verlichting vollenbak in het blauw. Dat dashboard bij Merc is al zo verschrikkelijk 's nachts omdat het zo koel is met dat wit en blauw, gaat dat mens er nog eens en schepje bovenop doen.

Geef mij maar brons, of heel sterk gedimd oranje, zoals het vroeger was bij BMW.

Komt ervan als je een omgebouwde EV neemt ipv een speciaal ontwikkeld EV platform 😂
I know. Enfin, gisteren avond inderdaad gevonden. Staat wel verdomd lastig. Net los van de lichtschakelaars en net achter mijn stuur. Moet bijna met je hoofd tegen het raam hangen om hem te zien. Niet dat het me stoorde hoor, anders had ik er de handleiding wel eens bij genomen.

die ambientkleuren zijn toch meestal echt om van te kotsen.
Gisterenavond passeerde een recente A-klasse met die verlichting vollenbak in het blauw. Dat dashboard bij Merc is al zo verschrikkelijk 's nachts omdat het zo koel is met dat wit en blauw, gaat dat mens er nog eens en schepje bovenop doen.

Geef mij maar brons, of heel sterk gedimd oranje, zoals het vroeger was bij BMW.
Grappig, geef mij maar blauw of groen. Brons of oranje vind ik zo'n 80's vibe hebben :D Mijn vrouw kiest daar ook voor, en is uiteindelijk wel handig om zo snel te zien of ik de juiste sleutel in handen heb.

Mijne VW van 50k heeft geen verlichting binnenin behalve de knopjes. Dus heb je nog geluk :D

Zopas bericht gekregen dat de bestelde 520e volgende week al opgehaald kan worden. Heel stuk sneller dan de verwachte eind maart - begin april! De wagen is maar besteld van vorig jaar november. :crazy:

Zopas bericht gekregen dat de bestelde 520e volgende week al opgehaald kan worden. Heel stuk sneller dan de verwachte eind maart - begin april! De wagen is maar besteld van vorig jaar november. :crazy:

Dat is immens snel. Had ik mss beter ook de 520e moeten nemen ipv de iX3…

Haha, die van mijn broer is deze week afgeleverd maar was initieel voorzien in juli 2021.

Volgens mij heb jij chance met een weggevallen productieslot oid.

Haha, die van mijn broer is deze week afgeleverd maar was initieel voorzien in juli 2021.

Volgens mij heb jij chance met een weggevallen productieslot oid.
Wow, not complaining dus :) ! Opties die een stevige impact hebben op de levertermijn (ACC, HUD) mocht ik vanuit fleet niet nemen, dus dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.

Collega consultant zijn nieuwe Mercedes aangekomen in garage maar aantal opties hebben ze niet geïnstalleerd omdat er chiptekort is. 'maar je mag nieuwe bestellen als je er niet mee akkoord bent' :lol:

Terug
Bovenaan