Staat dat aanbod hier ergens? Heb de laatste pagina's doorscrolt en niet direct iets gevonden.
Is Deloitte al lang actief in duurzaamheidsconsultancy?
Edit: Ik heb zonet even het filmpje bekeken maar ik vind niet dat de CEO zo'n sterke indruk maakt. Duidelijk nog wat groen achter zijn oren op vlak van duurzaamheid. Pun intended. Ik vind het allemaal wat vaag overkomen en ook bij het eigen Deloitte-beleid zijn het toch vooral veel vage platitudes zoals:
- "Onze gebouwen voldoen aan de strengste normen!" (Uiteraard, dat is namelijk verplicht door de EPB-regelgeving. De relevante vraag is of ze daar nog een schepje bovenop doen, en zoja, is dat schepje kwantificeerbaar?)
- "We zetten in op alternatieven voor de wagen! We hebben zo de helft van het aantal gereden km's al kunnen reduceren!". (Waarna hij fijntjes erbij vertelt dat de Corona-crisis wel wat geholpen heeft.

)
- "We merken dat er toegenomen interesse is in de elektrische wagen!" (Dus Deloitte stuurt er niet actief op aan maar constateert dit gewoon bij zijn werknemers. Eigen verdienste? 0,0.)
- "Tegen 2026 voorspel ik dat ons volledig wagenpark elektrisch zal zijn!" (Uiteraard, want dat wordt zo opgelegd door de overheid.

)
- Enzovoort.
Sorry maar deze man gelooft niet in duurzaamheid. Hij kan dan ook onmogelijk deze diensten goed verkopen aan zijn klanten. Hij zal eerder helpen om greenwashing te organiseren dan effectief duurzaamheid te realiseren.
Ik hoop dat uw vrouw het wél meent. In dat geval wens ik ze veel succes want ze zal nog veel werk hebben.