Nineshots
Well-known member
Niet overal. In Maleisië heeft het te maken met de Corona.Dat tekorten in chips heeft niks te maken met Corona maar met een droogte...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet overal. In Maleisië heeft het te maken met de Corona.Dat tekorten in chips heeft niks te maken met Corona maar met een droogte...
Het is effectief overmacht hoor. De corona heeft zwaar toegeslagen bij de fabrieken van de chip bouwers.
Daar gaat een rechter weinig tegenin kunnen brengen.
Het heeft mij werkelijk 1minuut geduurd voor ik uw ondernemingsnummer gevonden had en dat je geen personeel tewerkstelt en dat je 36k schulden hebtMaar Musk staat bij hun ook als bedrijfsleider beschreven he. En ze weten niet hoe groot dat bedrijf is.
Nu, veel gaat afhangen van het aantal klanten dat ze hebben waar er nu een issue is, en het aantal wagens dat ze beschikbaar hebben. Het probleem is vooral dat het niet "eens een week" is, maar ineens 3 maand natuurlijk. Als klant met een deftig budget kun je misschien voor een week al wel eens iets leuker meekrijgen in de hoop dat je een 2e auto wil, maar dat kunnen ze waarschijnlijk niet voor 3 maand missen.

Oei, dan zit ge toch verkeerd, want ik heb geen schulden op vennootschapHet heeft mij werkelijk 1minuut geduurd voor ik uw ondernemingsnummer gevonden had en dat je geen personeel tewerkstelt en dat je 36k schulden hebt
Dus ik denk wel als het gaat over een geste doen voor een bedrijfsleider men wel even een minuut de tijd pakken om die man na te trekken
Ik ga ervan uit dat jij uw wagen bij Sneyers hebt gekocht? Daar werken 3 mensen op de financiën, denk dat deze echt wel eens een opzoeking kunnen doen![]()
.Gij kunt echt den hoogsten boom inVoor een zeldzame keer heeft @MrKend54l gelijk. Je hebt wel €36k schulden op de vennootschap: belasting en BTW vermoedelijk.

Als het BTW en belastingen zijn dan zijn die schulden hopelijk al verdwenen.Voor een zeldzame keer heeft @MrKend54l gelijk. Je hebt wel €36k schulden op de vennootschap: belasting en BTW vermoedelijk.

Miljaar, ge hebt nog gelijk ook. Btw van laatste kwartaal + geraamde winstbelasting (hoe dat een schuld is binnen uw boekjaar is mij wel een raadsel) + nog een loon dat moest uitgekeerd wordenVoor een zeldzame keer heeft @MrKend54l gelijk. Je hebt wel €36k schulden op de vennootschap: belasting en BTW vermoedelijk.

Voor de grote consessies (welke het allemaal zijn tegenwoordig) ben je rap een kleine garnaal hoor.
Wat is hun marge op Musk zijn wagen? Denk dat die liever een kmo'tje zien komen die 10 116d's bestelt en op onderhoud binnen steekt.
Heb destijds ook nog geprobeerd (en dat was een m3 binnen steken voor iets wat hun fout was) en normaal was het niets, en na wat aandringen rij je dan met een mini buiten
*edit: ik heb 1 klant (nl'er, die zijn al wat minder op hun mond gevallen) die ik nog de takeldienst/vervangwagen heb zien terugsturen. Range Rover (de grote met alle toeters en bellen) had panne en de garage kwam hem halen en had een freelander mee.. Die konden terug en kwamen dan met een jaguar aandravenen hij had nog een r8 en bij aankoop blijkbaar uitdrukkelijk overeen gekomen dat er minstens een a6 als vervanger moest zijn. Heerlijk toch, die nl'ers..
Zou niet logisch zijn e, dan zou je afsluitdatum ook een maand later zijn.Miljaar, ge hebt nog gelijk ook. Btw van laatste kwartaal + geraamde winstbelasting (hoe dat een schuld is binnen uw boekjaar is mij wel een raadsel) + nog een loon dat moest uitgekeerd worden
Ik ging er eigenlijk van uit dat jaarrapport pas werd opgemaakt een maand na afsluiting van boekjaar om dat soort dingen te voorkomen, maar blijkbaar niet dus![]()

Dan hebben ze daar bij Mercedes een betere policy overHier bij mercedes toch al 2x een AMG meegehad als vervangwagen (a45 s & cla 45). Normaal krijg je toch iets mee vd zelfde categorie? Ik zou niet vertrekken hoor met een mini of 116d. Er staat altijd wel iets dat ze kunnen missen.
en terecht trouwens, daar niet van. 

Haf.Was ik consessiehouder,ik haf net een categorie hoger mee als vervangwagen. Dit is toch de mooiste reclame voor je merk imo.
Wat kreeg je mee bij Heinz?![]()
Was ik consessiehouder,ik haf net een categorie hoger mee als vervangwagen. Dit is toch de mooiste reclame voor je merk imo.
In west vlaanderen is er geen verschil tussen g & h

Toet.In west vlaanderen is er geen verschil tussen g & h![]()
Je moet ze ook liggen hebben natuurlijk. Als je aan iedereen een categorie hoger gaat meegeven ga je toch een duur wagenpark mogen aanleggen puur om mee te geven.Was ik consessiehouder,ik haf net een categorie hoger mee als vervangwagen. Dit is toch de mooiste reclame voor je merk imo.