De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 13,0%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 103 29,0%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 173 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    355
Ik ga er morgen naartoe en kijken wat ze zeggen. 't zou me tbh ook niet verbazen als 'plots' blijkt dat hij toch op een trailer richting België staat ondertussen :p
Bon,

Mijn woorden zijn nog niet koud :p

Beste,

Uw wagen zal normaal gezien volgende week bij ons aankomen. Zodra we de papieren hebben ontvangen, stuur ik alles door zodat u kan overgaan tot het inschrijven van de wagen.

We zien elkaar snel.

Levering van een collega zijn iX3 is net een paar weken uitgesteld. Nog mensen die er één in bestelling hebben staan die bericht hebben gehad?

Levering van een collega zijn iX3 is net een paar weken uitgesteld. Nog mensen die er één in bestelling hebben staan die bericht hebben gehad?
Ik heb begrepen dat er in NL wel mensen hetzelfde voor hebben door een terugroepactie. Maar ik heb hier zelf in elk geval nog geen melding van gehad.

Welke wagen zouden jullie in het huidige klimaat nemen als leasewagen met een budget van 1.1K €/maand excl btw.
Inbegrepen in de prijs: Onderhoud, verzekering, tankkaart, banden.

Vermoed dat het 200K / 5 jaar zal worden.

Ben op dit moment totaal niet thuis in de huidige markt, dus misschien kunnen jullie me helpen een beter beeld te vormen?

Welke wagen zouden jullie in het huidige klimaat nemen als leasewagen met een budget van 1.1K €/maand excl btw.
Inbegrepen in de prijs: Onderhoud, verzekering, tankkaart, banden.

Vermoed dat het 200K / 5 jaar zal worden.

Ben op dit moment totaal niet thuis in de huidige markt, dus misschien kunnen jullie me helpen een beter beeld te vormen?
Als dat alle voorwaarden zijn zou ik kijken of er een Porsche 718 Cayman in past.

Maar het is misschien handig om wat meer omkadering te geven:
Moet er veel plaats in zijn?
Heb je liever een sportieve auto of liever wat meer comfort?
Maakt het iets uit wat voor koetswerktype het is (berline, break, coupé, SUV)?
Wil je graag een zo laag mogelijk VAA, of is het allemaal goed zolang het niet té hoog is (en wat is dan te hoog)?

Als dat alle voorwaarden zijn zou ik kijken of er een Porsche 718 Cayman in past.

Maar het is misschien handig om wat meer omkadering te geven:
Moet er veel plaats in zijn?
Heb je liever een sportieve auto of liever wat meer comfort?
Maakt het iets uit wat voor koetswerktype het is (berline, break, coupé, SUV)?
Wil je graag een zo laag mogelijk VAA, of is het allemaal goed zolang het niet té hoog is (en wat is dan te hoog)?

Right, momenteel rij ik met een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering.
Voorkeur gaat uit naar een break, gezien de CO2 van een nieuwe espace moeilijk zal.

Coupé mag ook bijvoorbeeld, maar dan liever een duits merk.
VAA +-300 vermoed ik dan maar zeker?

Zijn er mensen die hun bedrijfswagen hebben laten chippen?

Aangezien de huidige een ge-downtuned motor heeft zou dit wel serieus verschil geven.

Zoekfunctie leverde mij helaas niet veel op, vandaar.
Evt een linkje naar de discussie, dan moet ik zeker geen nieuwe opstarten :)
De samenvatting:
Nee, werknemers chippen hun bedrijfswagens niet. Zelfstandigen wel.

Waarom: simpelweg, het kost geld aan een wagen die niet van u is, en ge hebt risico om ontslagen te worden.

Zoekfunctie leverde mij helaas niet veel op, vandaar.
Evt een linkje naar de discussie, dan moet ik zeker geen nieuwe opstarten :)
De samenvatting:
Nee, werknemers chippen hun bedrijfswagens niet. Zelfstandigen wel.

Waarom: simpelweg, het kost geld aan een wagen die niet van u is, en ge hebt risico om ontslagen te worden.
Je bent beter af om op voorhand, voor bestelling, iets af te spreken met je fleet verantwoordelijke om evt. te mogen bij leggen om pakweg meer opties of een hogere motorisatie te krijgen (eigen bijdrage dus).
Wilt niet zeggen dat je dat gaat toe krijgen, but still ... 't is beter dan dat chip gedoe op een wagen die niet van jou is eh.

Als zelfstandige is het in feite wél jouw wagen & doe je dus effectief wat je niet laten kunt.

In jouw geval interpreteer ik het wel dat je al een wagen hebt, dus is het daarvoor weliswaar te laat. Maar da's dan mss iets om bij de volgende te proberen.

Right, momenteel rij ik met een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering.
Voorkeur gaat uit naar een break, gezien de CO2 van een nieuwe espace moeilijk zal.

Coupé mag ook bijvoorbeeld, maar dan liever een duits merk.
VAA +-300 vermoed ik dan maar zeker?
C300e of E300E redelijk lage VA en prachtige wagens en allebei mogelijk in de break.

Mijn huidige is momenteel al 4maand einde lease omdat ik al 7maand wacht op de nieuwe. Ik moet ondertussen terug naar de keuring, en nu blijkt hij er niet door te zijn (ophangingstest probleem en een koplamp niet goed afgeregeld). Auto is nog geen 3maand geleden op onderhoud geweest. Dus rood keuringsbewijs en 2weken geldigheid.

Nu krijg ik net bericht dat ik volgende week de nieuwe mag gaan ophalen. Ik bel naar de leasing helpdesk en die zeggen dus bel de ophaling van de nieuwe maar af en laat deze herstellen en herkeuren.

Om zot van te worden :S

Terug
Bovenaan