Is dit nu serieus?

Ik doe alles met voice commando's ja, ik zeg bv speel dit liedje etc, navigeer naar daar, voeg afspraak toe etc etc, dus lijkt mij sterk dat ik dit in Tesla niet meer zou kunnen
Misschien is dit wel iets voor jou
alé ben je nie aan het uitlachen hé, ben gewoon verrast
OK, da knoppeke was ik al lang vergeten. 'k Was aan die 'Hey BMW/Mercedes' shizzle aan het denken. 'k Heb da knoppeke op mijn stuur dan ook nog nooit van m'n leven gebezigd.
Maar euuuh, ik bedoel dus niet dat het technisch onmogelijk is om te zeggen 'speel dees lieke'. Maar eerder, dat dit niet praktisch is, voor zover ik dat zie.
Ten eerste, wie gaat er track per track DJ spelen in de wagen & voor elke track zeggen welke track die nu moet spelen?
Dus bij mij is alles gewoon onderverdeeld in wat m'n wagen 'Albums' noemt (folders, basically).
En dan zijn er 2 grote issues.
1, alsof ik op voorhand weet welk van de 100en albums die moet afspelen. 't Is niet alsof ik ze allemaal van buiten ken eh.
Dus ik ga naar albums & begin te scrollen tot ik enen tegen kom waarvan ik denk ... aiight, fine. Met m'n center scrollwieltje kan ik dat blindelings, op gevoel. Moet af & toe even naar 't scherm kijken, maar nauwelijks meer aandachtsverlies op de baan als naar m'n GPS even kijken.
Dat doen via touch, no tnx. En via voice is dus niet mogelijk.
En 2, hoe ga je dat ding ooit wijsmaken om 'A State of Trance Radio Top 50 - 2025, Vol. 1' af te spelen.
Hey BMW, speel 'A State of Trance Radio Top 50 koppelteken 2025 komma vol punt 1' af? I dunno man.
Heck, verstaat die überhaupt de combinatie EN & NL? I have no clue.
Mss is die wagen slimmer dan ik hem krediet geef, mor soit.
Verder zou dat al betekenen dat ik alle albums die ik mee heb van buiten moet kennen, tot op de exacte naam toe (al dan niet incl. leestekens, dunno).
Anyway, eens een 'album' speelt, ben ik goed voor enkele uren. Maar dus vaak komt het dan voor dat het 'gedaan' is onder de baan. Hence, bovenstaande acties. Soms ben ik gewoon lui & laat ik een album gewoon door spelen (start gewoon vanaf track 1 opnieuw wete).
Nadat track 1 & 2 voor de 3e keer in enkele dagen dan voorbij komt valt mijne frang dan van, jah ... ne ker switchen.
Ik doe niets van agenda of dergelijks via de wagen.