Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door een lieve weldoener hier op het forum (Net vernomen dat we bij Cronos in CAT2 ook de Ioniq5 N-line kunnen nemen, een grote opluchting want ik vind dat echt een megazalige bak sinds de FL.
… nu nog hopen dat ik met mijn CAT3 een échte N kan pakken![]()
) te weten gekomen dat een N helemaal niet kan. Een dikke N-line met AWD, 322pk en heel wat opties moet wel lukken.Ik heb na 2 bmw's 3, een jaguar xe en een renault talisman ook overgestapt naar een koreaan in 2023 en stoorde me toch niet aan afwerking e.d. Natuurlijk zijn er verschillen maar op zich best fijne wagens. Ik spreek hier over de Kia niro en die staat denk ik op hetzlfde platform als ik goed ben, tenzij het enkel de ev6 is.Door een lieve weldoener hier op het forum () te weten gekomen dat een N helemaal niet kan. Een dikke N-line met AWD, 322pk en heel wat opties moet wel lukken.
Nu nog zien of ik het over mijn hart krijg om na +12j BMW naar een Koreaan over te stappen. Of kies ik toch de i4...
Update in maart
Door een lieve weldoener hier op het forum () te weten gekomen dat een N helemaal niet kan. Een dikke N-line met AWD, 322pk en heel wat opties moet wel lukken.
Nu nog zien of ik het over mijn hart krijg om na +12j BMW naar een Koreaan over te stappen. Of kies ik toch de i4...
Update in maart
Een basis i4 35 is €908/maand en de Ioniq 5 Balance N-Line (uitvoering met bijna alle mogelijke opties) is €870/maand.De Ioniq is wel de meer praktische optie als extra kofferruimte of beenruimte achteraan belangrijk zijn. Hogere vs. lagere zit is een kwestie van voorkeur. De i4 (toch de '40') wint dan weer een beetje op range dankzij een lager verbruik, al is de Ioniq beter in snelladen.
Zou het veel schelen in opties tussen beide? Geen idee van de leasingprijs van een Ioniq 5 tegenover een i4, de Ioniq zat niet in mijn eigen top-3.
Een basis i4 35 is €908/maand en de Ioniq 5 Balance N-Line (uitvoering met bijna alle mogelijke opties) is €870/maand.
VeringEn een kale i4 is tegenwoordig allesbehalve kaal.
Standaard Sensatec(valsleder) zetels, verwarmde zetels, achteruitrijcamera en sensoren rondom, automatische clima, etc
Wat moet je meer hebben?

Heb er dit weekend eens mee gereden en een paar vluchtheuvels genomen en dat viel zwaar tegen, en voorzichtig dan nog wel - iets waar ik op let, niet dat ik hem ooit zou kunnen nemen want te duur - bij woon/werkverkeer heb ik 16 verkeersdrempels te nemen. Ook de draaicirkel is de naam van een deftige ontwikkelaar van een wagen onwaardig. Wel heel mooie wagen. stil, sturen, afwerking ..Standaard luchtvering achteraan.
Heb ook de adaptieve "lucht" vering, en een zwevende "Franse" wagen is het niet, maar in comfort heb ik toch geen last met verkeersdrempels hoor.Heb er dit weekend eens mee gereden en een paar vluchtheuvels genomen en dat viel zwaar tegen, en voorzichtig dan nog wel - iets waar ik op let, niet dat ik hem ooit zou kunnen nemen want te duur - bij woon/werkverkeer heb ik 16 verkeersdrempels te nemen. Ook de draaicirkel is de naam van een deftige ontwikkelaar van een wagen onwaardig. Wel heel mooie wagen. stil, sturen, afwerking ..
Is de wagen van een goede vriend en nu paste het eens om toerke te doen - wel leuk rijden.
Draaicirkel is inderdaad groot, maar toch niet dat ik al eens "shit, nu zit ik wat vast" heb moeten zeggen...
En een kale i4 is tegenwoordig allesbehalve kaal.
Standaard Sensatec(valsleder) zetels, verwarmde zetels, achteruitrijcamera en sensoren rondom, automatische clima, etc
Wat moet je meer hebben?
Ik zou eens moeten gaan checken wat tegenwoordig 'standaard' is. Maar mijn audio upgrade zou ik écht wel serieus missen.Bv. die verwarmde zetels zaten er niet standaard op toen ik de mijne bestelde, hebben ze intussen aangepast.
En idd, een basic i4 is niet meer kaal zoals ik zei maar ik ben toch blij met betere audio, adaptieve cruise control en dergelijke. Geen levensnoodzakelijke dingen maar wel comfort.
Zal er toch vanaf hangen, in de iX3 is die audio upgrade echt niks waard imo.Ik zou eens moeten gaan checken wat tegenwoordig 'standaard' is. Maar mijn audio upgrade zou ik écht wel serieus missen.
'k Heb nu een hele waslijst aan opties op de 5 zitten, dus er is veel dat ik zou missen. Maar dat dus het snelst & het meest.
Geen ervaring met de X3. En true enough, overheen de jaren blijkt dat men ons met het HK systeem almaar minder speakers/wattage geeft voor de prijs.Zal er toch vanaf hangen, in de iX3 is die audio upgrade echt niks waard imo.
Gisteren bij BMW geweest voor 'n onderhoud te schedulen & eens in de nieuwe i5 gekropen. En euuuuh ... jah. Da's dus een veel 'kaler' dashboard eh. Niet TESLA kaal, but still.Side NOTE