Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan die niet in je leaseprijs steken? Bij Cronos kan je een laadpaal 40tco of laadkabel 20tco kiezen bij de auto. Of je kan het ook zelf financieren en dan behoud je de volledige tco voor de auto.Ze gaan bij ons de cronos-toer op precies
- TCO ipv fixed list
- via configuratietool van athlon
laadpaal wel zelf te financieren (maar kan via cafetariaplan), EV's gaan nu in TCO wat voordeel krijgen en afgebouwd worden naar 2026.
Ik begrijp niet waarom je dat nu het belangrijkste uit heel zijn post vindt. Wees eens positief over iemand zijn persoonlijke keuze ipv alles af te kraken![]()
Hij bedoelt (hopelijk) de EV6. En to be fair, dat is een redelijk goeie match en de KIA is in dat geval gewoon heel competitief geprijsd.De post gaat over de meerprijs van “premium” merken, en of het dat waard is.
Als iemand zegt dat zijn KIA 27k minder kost dan een BMW X3, ben ik wel benieuwd wélke KIA daartegenover wordt gezet.
Als ik zeg dat mijn BMW 20K minder kost dan een Mercedes GLE, om aan te geven dat die Mercedes te hoog geprijsd is, is het toch van belang te weten met wélke BMW ik vergelijk? Want een VERGELIJKBARE BMW X5 kost helemaal niet minder dan een GLE. Hij kost wel meer dan mijn 3-reeks, maar da’s appelen met peren.
Vandaar, welke KIA kan je vergelijken met een BMW X3? Toch geen Sportage?
Ja uiteraard, maar hij is al overgestapt, dus ik vermoed dat hij er al mee rijdtHij bedoelt (hopelijk) de EV6. En to be fair, dat is een redelijk goeie match en de KIA is in dat geval gewoon heel competitief geprijsd.
Dat hangt enorm af van uw gebruik. Maar de kans dat een diesel voordelig uitkomt voor u, is vrij klein.Een vraagje hier:
Zou ik een klassieke diesel nemen of een hybride versie van een nieuwe wagen?
De hybride kost wat meer en de diesel versie laat me toe meer opties te kiezen.
Maandelijks zal de diesel versie mij wel meer kosten, maar heb geen benul of het dat waard is ?
verbruik is betaald door het werk, heb het meer over de belasting op VAA. Valt deze niet weg voor EV en echte Hybrides? Want dat zou mij maandelijks toch snel wat geld kunnen besparen, of zie ik het te simpel ?Dat hangt enorm af van uw gebruik. Maar de kans dat een diesel voordelig uitkomt voor u, is vrij klein.
Nee, die valt niet weg. Die wordt (afhankelijk van de aankoopprijs) op het minimum gezet (1370€ per jaar).verbruik is betaald door het werk, heb het meer over de belasting op VAA. Valt deze niet weg voor EV en echte Hybrides? Want dat zou mij maandelijks toch snel wat geld kunnen besparen, of zie ik het te simpel ?
Zuinig, dat gaat nog. Maar goedkoop is daar het probleem.Het betreft een 520d of een 520e
Denk niet dat dat de zuinigste wagens zijn ?
Verschil tussen 520d en 520e op VAA gaat wel voelbaar zijn hoor.Het betreft een 520d of een 520e
Denk niet dat dat de zuinigste wagens zijn ?
Leek me voorlopig van niet, heb ook maar verslag ondernemingsraad gelezen.Kan die niet in je leaseprijs steken? Bij Cronos kan je een laadpaal 40tco of laadkabel 20tco kiezen bij de auto. Of je kan het ook zelf financieren en dan behoud je de volledige tco voor de auto.

De Sorento?Welke KIA is vergelijkbaar met een X3 dan? Zeg niet “een Sportage” hé...
Het is een Top-20, stel dat die de niet-premiummerken er niet bij zaten dan krijg je:Maandagmorgen, eens een nieuw onderwerp lanceren.
In tegenstelling tot wat je zou denken obv het forum, worden er ook veel kleine wagens ingeschreven als bedrijfswagen: 5 modellen van Peugeot in de top-20, ook de Fiat 500..![]()
Verrassing: dit was de populairste bedrijfswagen van januari - FLEET.be
De inschrijvingscijfers gaan in 2021 verder op het elan van vorig jaar. In januari werden er 20.712 wagens ingeschreven op naam van een bedrijf. Dat...www.fleet.be
Dat is eigenlijk de eerste keer dat ik die cijfers eens zie. Die discussie is hier ook al wel een aantal keren gevoerd maar dan met "gegokte" data.Als je de cijfers vergelijkt met alle verkopen van https://autotijd.be/verkoopcijfers/belgie/2021/januari
Voor de top 10 is de bedrijfswagen verkoop
Audi 81%
BMW 79%
Of 1 op 5 particulier
Mercedes 76%
Volvo 75%
Of 1 op 4 particulier
Skoda 67%
VW 63%
Of 1 op 3 particulier
Peugeot 56%
Renault 52%