De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 12,9%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,2%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 104 29,1%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 174 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    357
Dat was idd vroeger de manier om het te doen bij BMW. De schakelaar om de spiegels in te stellen schakelen naar de positie om de spiegels van de bestuurder in te stellen. Wil je niet dat ze kantelen, toggle je die switch naar de passagier.

Ik vond dat altijd een verschrikkelijke feature eigenlijk, dus dat stond altijd uit.
Als dat iets is dat ALTIJD zou gebeuren, dan ja, dan is dat verschrikkelijk. Je bolt achteruit, maar ziet geen fluit van waar je tegenaan bolt.
90% van mijn parkeren wil ik dus achter & naast me kunnen zien. Niet me blind staren op de grond.

Het is enkel af en toe eens handig om dicht tegen een borduur te parkeren & te zien hoe dicht je nu eigenlijk staat. Of idem voor een witte lijn of gelijk welke andere lage afbakening natuurlijk.

Als dat iets is dat ALTIJD zou gebeuren, dan ja, dan is dat verschrikkelijk. Je bolt achteruit, maar ziet geen fluit van waar je tegenaan bolt.
90% van mijn parkeren wil ik dus achter & naast me kunnen zien. Niet me blind staren op de grond.

Het is enkel af en toe eens handig om dicht tegen een borduur te parkeren & te zien hoe dicht je nu eigenlijk staat. Of idem voor een witte lijn of gelijk welke andere lage afbakening natuurlijk.
Daarom staat dat uit bij mij... Itt bmw zit dat bij mij (Volvo) in een menu, dus je zet dat niet snel even aan en uit. Ik heb dat opgelost door mijn vrouw niet te vaak met mijn auto te laten rijden.

Ja kan die helling toch instellen? Bij mij zakt die spiegel maar een paar graden zodat ik nog altijd achter mij kan zien, maar ook beter zicht heb juist naast en onderaan de auto

Terug
Bovenaan