Volkswagen AG produceert voertuigen van onder andere de merken Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Bentley, Bugatti, Ducati (Motoren), Lamborghini en Porsche.Den dag dat VAG een wagen kan maken die half zo goed stuurt als die X1 zal ik het laten weten, maar zolang ze die bagger dsg en een chassis van chocomousse gebruiken zal het er niet in zitten.
Instapdiesel is het ook niet, 2l 150pk. De instapper is de 16d 1500cc.
Ik klaag alleszins niet over mijn aanloopwagen, zeker gezien hij behoorlijk wat comfortopties heeft. En hij rijd effectief veel beter dan ik verwacht had. Niet zo goed als een rwd Bmw, maar honderd keer beter dan eender welke badgetuned skoda. En de zetels zitten pakken beter dan de marteltuigen die ze bij VW monteren.
ik heb idd gezegd dat het jeukt om een Giulia Q aan te schaffen. Prijzen van de wagen zijn redelijk(30 a 40 voor eentje met max 70k km), biv is 2k en wegentaks is 1k. Full omnium 1500€. Dat is doenbaar. Maar het brand nergens, ze gaan er niet duurder op worden en ik wil exact de spec die ik mijn hoofd heb (Rosso competizione, handbak, kuipzetels, adaptief chassis).
Ge hebt wel wat keuze uit beter sturende VAG wagens ...
.