De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 13,0%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 103 29,0%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 173 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    355
Mensen die dat niet weten bellen beter wegenwacht :p
Mensen die niet weten dat er by default, een onbestaande compressor, die men nooit gekocht heeft, in de koffer ligt?
Mensen die niet weten dat er somehow, by magic, altijd een beefy fietspomp in de koffer ligt?

Nu ben ik al helemaal ni meer mee. Is dat een verborgen stock optie van de laatste jaren mss dat er pompen ingebouwd zitten in koffers. :LOL:

Mensen die niet weten dat er by default, een onbestaande compressor, die men nooit gekocht heeft, in de koffer ligt?
Mensen die niet weten dat er somehow, by magic, altijd een beefy fietspomp in de koffer ligt?

Nu ben ik al helemaal ni meer mee. Is dat een verborgen stock optie van de laatste jaren mss dat er pompen ingebouwd zitten in koffers. :LOL:
De moment dat ze gestopt zijn met reservewielen mee te geven ...

Ik heb default zo'n compressorke mee, alsook zo'n powerbank jumpstarter met kabels.
Al een paar mensen mee geholpen toch.

Dat buske moet ge op die compressor steken en zo er in spuiten he.
https://www.amazon.com.be/-/nl/Sume...1&psc=1&mcid=9beabe49603d3a1a899bcd3d800cce19
Dat steekt echt al jaren in elke auto hoor.
Is dat een verborgen stock optie van de laatste jaren mss dat er pompen ingebouwd zitten in koffers. -->ja
Ik heb in m'n laatste 3 wagens wel al meermaals in m'n koffer geweest, tot in de kleinste hoekjes & ben die dingen nog nooit tegen gekomen.
Enkel EHBO zakje & iets van ne moersleutel of zoiets (van wat ik mij nog kan voorstellen zonder in m'n koffer te gaan kijken).
(En een huis/tuin/keuken stopcontact laadkabel in m'n laatste 2 PHEV wagens)

Nog nooit pompen of bussen gel tegen lekken v/d band hoor.

al mijn laatste wagens hadden dat. Mijn huidige iX3, F30 3-reeks, F20 1-reeks en zelfs mijn E61 uit 2009 met Runflats.

Ik heb in m'n laatste 3 wagens wel al meermaals in m'n koffer geweest, tot in de kleinste hoekjes & ben die dingen nog nooit tegen gekomen.
Enkel EHBO zakje & iets van ne moersleutel of zoiets (van wat ik mij nog kan voorstellen zonder in m'n koffer te gaan kijken).
(En een huis/tuin/keuken stopcontact laadkabel in m'n laatste 2 PHEV wagens)

Nog nooit pompen of bussen gel tegen lekken v/d band hoor.
Beter zoeken :p

Dat buske moet ge op die compressor steken en zo er in spuiten he.
https://www.amazon.com.be/-/nl/Sume...1&psc=1&mcid=9beabe49603d3a1a899bcd3d800cce19
Dat steekt echt al jaren in elke auto hoor.
Dat zijn buskes op druk die ook de band opblazen. Maar hij mag natuurlijk niet gans leeg zijn.
Zoiets zat in mijn vorige Volkswagens en Audi's:
20200318_3343_Anwendung_Reifenreparaturspray_Serviceprodukt_d392.jpg

Dat zijn buskes op druk die ook de band opblazen. Maar hij mag natuurlijk niet gans leeg zijn.
Zoiets zat in mijn vorige Volkswagens en Audi's:
20200318_3343_Anwendung_Reifenreparaturspray_Serviceprodukt_d392.jpg
En dat steken ze er nog altijd in? Het is al een tijdje geleden dat ik nog een VAG heb gehad, maar de voorbije 4 auto's hadden zeker allemaal een compressor aan boord.

"De laatste jaren". Mijn Volvo van 2014 heeft dat standaard en het reservewiel was een optie die de compressor niet weg liet. Doet me er wel aan denken dat dat spel er al 10 jaar in ligt zonder dienst te doen, ga dat komende week eens testen. :D
Dat reservewiel heeft wel al zijn km's gezien. Ligt er nu jammergenoeg ook al een paar 100km op. :unsure:

Wat is de Rolls Royce onder de laadpassen? :)
Ik krijg geen laadpaal thuis, dus dan mag de laadpas best wel een goeie dekking hebben (regio Antwerpen + kempen)

Nog iemand die de vraag heeft gekregen van Bip&Go voor een bijkomende betalingsgarantie van €500 om een zakelijke tolbadge aan te schaffen? Zijn er alternatieven voor zakelijke tolbadges voor Frankrijk, Spanje en eventueel Italië?

Nog iemand die de vraag heeft gekregen van Bip&Go voor een bijkomende betalingsgarantie van €500 om een zakelijke tolbadge aan te schaffen? Zijn er alternatieven voor zakelijke tolbadges voor Frankrijk, Spanje en eventueel Italië?

Ik heb gewoon de particulier versie genomen en mijn vennootschapsnaam met BTW nummer opgegeven als adres (je hebt 2 lijnen voor adres).

Hierdoor vermelden de facturen uw vennootschapsgegevens en kan je ze inboeken.

Vrijdag aangereden geweest door een andere wagen, deze heeft me vol op het rechter achterwiel geraakt. Op het eerste zicht leek het enkel blikschade maar toen ik verder wilde rijden was het sturen zeer zwaar en zat mijn stuurwiel helemal scheef, dan maar laten takelen naar de garage.

Hopelijk geen total loss, ik vertrek zaterdag op vakantie met de wagen dus ik hoop wel op een degelijke vervangwagen van dezelfde grootte (X5). Iemand enig idee of je iets kan "eisen" bij de verzekering? Heb bij AG insurance top omnium excellence.

Vrijdag aangereden geweest door een andere wagen, deze heeft me vol op het rechter achterwiel geraakt. Op het eerste zicht leek het enkel blikschade maar toen ik verder wilde rijden was het sturen zeer zwaar en zat mijn stuurwiel helemal scheef, dan maar laten takelen naar de garage.

Hopelijk geen total loss, ik vertrek zaterdag op vakantie met de wagen dus ik hoop wel op een degelijke vervangwagen van dezelfde grootte (X5). Iemand enig idee of je iets kan "eisen" bij de verzekering? Heb bij AG insurance top omnium excellence.
Hopelijk heb je een soort mobiliteitsgarantie want standaard geeft een verzekering slechts 6 dagen een vervangwagen. Ook als je in je recht bent (been there)...

Hopelijk heb je een soort mobiliteitsgarantie want standaard geeft een verzekering slechts 6 dagen een vervangwagen. Ook als je in je recht bent (been there)...
Zijn normaal de kosten van de huurwagen niet voor de verzekering van de tegenpartij (er van uitgaande dat de tegenpartij in schuld was)?

Terug
Bovenaan