Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Ugh, nu kan die van DriveX pas over 16 dagen
Nog bijna 3 weken wachten terwijl die auto daar al staat. Annoyed AF.
Nog bijna 3 weken wachten terwijl die auto daar al staat. Annoyed AF.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog bijna 3 weken wachten terwijl die auto daar al staat. Annoyed AF.Prachtig!Ja idd, polestar editie. Heb ook gele gordels.![]()
Bij mijn XC40 is er 1 usb aansluiting die werkt met Android Auto/Apple Carplay, de andere niet. Mogelijks is dat gelijkaardig bij jouw XC60.Ja idd, polestar editie. Heb ook gele gordels.
Ja ik probeer dat via de kabel, maar op mijn gsm herkent hij het niet. Blijft in de app gewoon iets tonen van "connect to a car". De kabel is ok want de GSM laad wel op via de usb poort. De app werkt wel bij mijn Mercedes, dus snap er niet veel van. Heb maar naar de dealer gemailed.
Ja heb ik geprobeerd. Het is de USB aansluiting met het witte kadertje er rond normaal. Heb ook al 2 kabels getest, maar android auto detecteert het niet. Spijtig, hopelijk dat de garage kan helpen. Vriendin heeft een Iphone dus kan het jammer genoeg niet met andere android telefoon testen meteen.Bij mijn XC40 is er 1 usb aansluiting die werkt met Android Auto/Apple Carplay, de andere niet. Mogelijks is dat gelijkaardig bij jouw XC60.
Welke Android versie is je gsm?Rijd lekker vlot, alleen mis ik wel men shifter paddles en om één of andere reden vind ik geen Android Auto terug in de wagen (wel Apple carplay).
Ik ben stikjaloers!Ziezo, na wat wachten op een overnemer is het zover. Eindelijk wagenloos. Mijn partner heeft zonet zijn Mercedes A 200 d berline leasingwagen ingediend in ruil voor een mobiliteitsbudget. Aangezien we in Brussel wonen en de wagen slechts maandelijks of tweemaandelijks eens gebruikten, leek het ons een nobrainer. 1160 euro (netto!) van onze hypothecaire lening wordt vanaf nu afbetaald door zijn werkgever via het mobiliteitsbudget, dat hele bedrag in ruil voor de leasingwagen. Je zou voor minder. Ik blijf het absurd vinden en kan het amper geloven.

Ik ben stikjaloers!
Het lijkt me onmogelijk dat dit systeem blijft bestaan, dus misschien is het wijs om van die 1160 euro maandelijks 500 euro apart te zetten, zodat je die niet meerekent in je huishoudbudget. Ondertussen hebben jullie het geld natuurlijk wel gehad, geniet ervan!![]()

Waarom zou je geld op kant zetten? Ik ben het eens dat het systeem niet lang zal bestaan maar aanpassingen zullen niet retroactief gebeuren.
Gewoon herevalueren wat de interessantste optie is als ze het systeem hervormen. In de tussentijd gewoon blij zijn met de centen die op de rekening verschijnen.
Skypulse, geen idee wat je man verdient maar wel opletten, mobiliteitsbudget mag niet hoger liggen dan 20% van de bruto loonmassa.
Android 13Welke Android versie is je gsm?
Op een polestar zit er volgens mij geen Android Auto omdat dat Native al Android is, maar dat zit bij Volvo anders zeker?
Staat de Android Auto app op jouw telefoon? Misschien deze handleiding is doorlopen? https://www.volvocars.com/nl/support/topics/article/32e103f8e05cb956c0a80151056bde21Ja ik probeer dat via de kabel, maar op mijn gsm herkent hij het niet. Blijft in de app gewoon iets tonen van "connect to a car". De kabel is ok want de GSM laad wel op via de usb poort. De app werkt wel bij mijn Mercedes, dus snap er niet veel van. Heb maar naar de dealer gemailed.
Let's hope not. Gezien je enkel nog BMW Individual leder kunt krijgen nu lijkt het mij de logica zelve dat 't gros van alle verkochte 5 reeksen met die veganza zullen worden besteld.Een fancy nieuwe naam van Sensatec. "Vegan leather"... want Sensatec was overduidelijk gemaakt van dieren?![]()
Goh, mijn lening is nooit zo hoog geweest, dus 't zou sowieso al ni marcheren hier.Ziezo, na wat wachten op een overnemer is het zover. Eindelijk wagenloos. Mijn partner heeft zonet zijn Mercedes A 200 d berline leasingwagen ingediend in ruil voor een mobiliteitsbudget. Aangezien we in Brussel wonen en de wagen slechts maandelijks of tweemaandelijks eens gebruikten, leek het ons een nobrainer. 1160 euro (netto!) van onze hypothecaire lening wordt vanaf nu afbetaald door zijn werkgever via het mobiliteitsbudget, dat hele bedrag in ruil voor de leasingwagen. Je zou voor minder. Ik blijf het absurd vinden en kan het amper geloven.

De laatste versies van Sensatec zijn ook niet meer zo slecht als een paar jaar geleden hoor. Dat valt allemaal nog wel mee.Let's hope not. Gezien je enkel nog BMW Individual leder kunt krijgen nu lijkt het mij de logica zelve dat 't gros van alle verkochte 5 reeksen met die veganza zullen worden besteld.
't Was iets van een 3,5K of zoiets om nu echt leder toe te voegen als optie. Wat dus in mijn wagen voor het lederen interieur bij lange zo veel niet was tot je ook effectief Nappa leder wou hebben. En euuuh ... zo veel zie je er niet 2e hands met Nappa.
Urgh, rebranded sensatec. The horror.De laatste versies van Sensatec zijn ook niet meer zo slecht als een paar jaar geleden hoor. Dat valt allemaal nog wel mee.
Quote van BMW:
" In deze 'vegan interieurs' tref je dus onder andere geen leer meer, maar daar heeft BMW wat op gevonden. Het gebruikt bijvoorbeeld voor de bekleding van het stuurwiel een materiaal dat sterk op echt leer lijkt. Het moet echt leer zo goed mogelijk benaderen en 'het moet voldoen aan veeleisende criteria op het gebied van gevoel, premium uitstraling en slijtvastheid,' aldus BMW. "
Dat is ook exact wat ze over Sensatec zeggen natuurlijk, en dit heb ik ook online gevonden:
"Fitted as standard is an improved, softer version of BMW’s artificial leather, now going by the Veganza brand name rather than Sensatec."

Urgh, rebranded sensatec. The horror.
Nooit veel goeds over gelezen & toch wat schrijnende slijtage gezien van die dingen op onaanvaardbare termijnen.
Als ze nu enkel dit leveren, tot op 't stuur toe ... sjeesh.
Mss goede evolutie voor de groene, maar qua kwaliteit van die wagen? I doubt it.
Het is over de jaren heel hard veranderd. De "oude" versie (die blinkende die zo echt wat plastic aanvoelt en afbladert) was gewoon slecht, maar die laatste versie is al veel beter. Ondertussen ook beschikbaar als geperforeerd etc.Ik had zwart sensatec in mijn F30 en ik heb toen gezworen dat ik het nooit meer ging nemen.
Maar in de iX3 heb ik het ook, bruin weliswaar, maar het verschil in feel is dag en nacht. Veel zachter, veel minder zweten, veel minder verbranden, veel minder koud in de winter
Goh ... onderhoud & cleaning lijkt mij wel ergens 't grootste voordeel te zijn eh.Het is over de jaren heel hard veranderd. De "oude" versie (die blinkende die zo echt wat plastic aanvoelt en afbladert) was gewoon slecht, maar die laatste versie is al veel beter. Ondertussen ook beschikbaar als geperforeerd etc.
Al blijft het mij een raadsel waarom zo weinig merken inzetten op premium stoffen zetels. Als ik een vegan interieur zou willen, heb ik eigenlijk liever een mooi stoffen interieur met houten accenten dan zo'n fake leer. Een beetje hetzelfde als met "veggie-burgers", ik eet liever gewoon vegetarische maaltijden die niet proberen op vlees te lijken...