ThekillingGoku
Well-known member
Wat in principe ook al niet heel logisch is.Voor de eerste laadpaal / EV kan ik het nog snappen. Ik zou inderdaad hopen dat bij de volgende EV binnen ~5 jaar ze rekening houden met wie er al een laadpaal heeft.
En ja, mensen die al een laadpaal in huis hadden van hun partner, moeten er een 2e bij zetten want "het systeem van die laadpalen werkt niet deftig met 2 laadpassen en doorfacturatie", volgens leasemaatschappij en aanbieder van de laadpalen![]()
Ik heb het hier eerder wel al eens uitgeschreven, maar bij mij is er geen doorfacturatie of 'laadpas' integratie mogelijk. Onder de grond geen WiFi/4G, dus geen directe integratie.
Alsook, men gaat geen controle hebben over 'het type' laadinfrastructuur de mensen staan hebben thuis. Nu is dit voor velen effectief de eerste EV & dus nieuwe laadinfra. Maar de komende jaren zullen er véél mensen al infra hebben. En niet noodzakelijk infra die geïnstalleerd geweest is via die zelfde WG.
Anyway, 't is blijkbaar overal gewoonweg nog een soep.
By the by ... 't is al lastig om voldoende energiecapaciteit binnen te krijgen voor 1 laadpunt voor pakweg elk adres in elke straat, laat staan dat iedereen nog eens 2, 3, 4 palen zou gaan zetten op hun oprit.