ThekillingGoku
Well-known member
We gettin' old dudes, we gettin' old.Jah, je was de eerste die over oude mensen begon ook, had je ons nu gewoon over reisplanning laten praten![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We gettin' old dudes, we gettin' old.Jah, je was de eerste die over oude mensen begon ook, had je ons nu gewoon over reisplanning laten praten![]()

Seks kan toch gewoon op date 1? Heb meer one night dingen gehad dan vaste relaties...games.telenet: fucking wallhackers op de pandora servers!
9lives: na hoeveel dates is het ok om seks te hebben met mijn nieuw lief?
beyondgaming: met den otto op reis is plezant maar ik vertrek liever ‘s morgens dan ‘s avonds want mijn oogskes worden moe int donker
we boomers now![]()

Wel, de legerdienst is afgeschaft maar mijn vader zei dat em daar in den tijd heeft leren slapen op commando en in elke denkbare hoek.Heeft ook veel met leeftijd te maken. Veel oudere mensen die ik ken doen in de middag een dutje en kunnen op commando gewoon slapen waar ze willen.
Hier feitelijk ook geen problemen met de DSG, behalve bij het zeer traag vooruit kruipen. Dan heb ik dat mijn remmen lichtjes piepen, maar denk dat dit komt omdat ik nog zo weinig gereden heb. Ik zit zelfs nog aan mijn eerste naftbak. Ik denk dat ik eens effe serieus moet door remmen dat ik der vanaf ben.Ik vind toch ook dat je gewoon kiest wat in je budget past/je mooi vindt/je praktisch vindt/...
Ik vind persoonlijk hatches en breaks mooier dan sedans en breaks zijn voor mij nog eens een pak praktischer, zeker nu ik eindelijk eens fatsoenlijk heb kunnen vergelijken.
De A4 rijdt trouwens heel goed en ik snap echt het gebash op de DSG niet.
Moesten ze die ruimtes tussen band en carrosserie niet 50m maken, zou ik u kunnen begrijpen. Binnenkort zien alle wagens er zo uit.

Heeft voor mij te veel weg van een X6, GLE en die andere gedrochten.Allé dat vind ik nu precies een jong katje dat aant puberen is. Staat zo te hoog op z'n poten en de verhoudingen zijn vreemd imo![]()
Een maandjen of 3 ... zowat het gemiddelde zeker als het goed loopt. Daarmee zit ge goe.Mag woensdag m'n A3 gaan afhalen. Mid-januari besteld.

En wat was de originele datum?Ik heb net te horen gekregen dat de verwachte leveringsdatum van mijn, begin Maart bestelde, iX3 verzet is naar 11 Oktober....
2 SeptemberEn wat was de originele datum?
Ah oke, jammer, maar 1 maand opschuiven valt nog mee he. Er zijn in het verleden hybrides geweest (Q7 bvb) waar de levertijd meer als een half jaar opschoof.2 September
Ik herinner me nog goed de klachten van m'n collega's die 9 maand moesten wachten op een V60 of bijna 10 mnd voor een A berline.Ah oke, jammer, maar 1 maand opschuiven valt nog mee he. Er zijn in het verleden hybrides geweest (Q7 bvb) waar de levertijd meer als een half jaar opschoof.
).Er is ook nog wel een verschil wanneer je het initieel weet of wanneer ze het aanpassen. Bij die Q7 e-tron was het destijds eerst een half jaar (wat al lang is) en dat is dan verlengd naar een jaar. En als je er 1 bestelde kreeg je na een tijd gewoon te horen "we weten niet wanneer hij er gaat zijn".Ik herinner me nog goed de klachten van m'n collega's die 9 maand moesten wachten op een V60 of bijna 10 mnd voor een A berline.
Of uiteraard de effectieve lijdensweg van de 16 mnd Tiguan AllSpace.
Al dit, terwijl m'n 5 er was op nog geen 2 mnd (om opeenvolgens er 3w vast te staan tegen dat het papierwerk rond was).
Milnaar, dan zal dat bij mij ook verlaat worden zeker?Ik heb net te horen gekregen dat de verwachte leveringsdatum van mijn, begin Maart bestelde, iX3 verzet is naar 11 Oktober....
hopelijk wordt dat niet nog meer uitgesteld dus.