De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 13,0%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 103 29,0%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 173 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    355
games.telenet: fucking wallhackers op de pandora servers!
9lives: na hoeveel dates is het ok om seks te hebben met mijn nieuw lief?
beyondgaming: met den otto op reis is plezant maar ik vertrek liever ‘s morgens dan ‘s avonds want mijn oogskes worden moe int donker

we boomers now :woohoo:

games.telenet: fucking wallhackers op de pandora servers!
9lives: na hoeveel dates is het ok om seks te hebben met mijn nieuw lief?
beyondgaming: met den otto op reis is plezant maar ik vertrek liever ‘s morgens dan ‘s avonds want mijn oogskes worden moe int donker

we boomers now :woohoo:
Seks kan toch gewoon op date 1? Heb meer one night dingen gehad dan vaste relaties... :D

Aan dat langdurig nacht rijden toch wel ne stevige schrik aan over gehouden (in "mijnen jonge tijd"). Pakt dak tegen 160 per uur in Duitsland één knikkebolleke teveel gefret heb en de ribbelkes van de pechstrook hebben mij wakker gemaakt. Doe ik toch nooit ni meer zo lang in de nacht rijden. Da's niet besteed aan mij denk ik. 2.5u en dan wissel ik.
Nu moet ik wel zeggen die laatste generatie xenons en LED zijn toch wel een pak aangenamer om tijdens de nacht mee te rijden.

Maar desondanks dit gegeven ben ik wel echt een mega fan van auto vakanties. De schoonste verlof dat ik gehad heb zijn allemaal auto vakanties.

Heeft ook veel met leeftijd te maken. Veel oudere mensen die ik ken doen in de middag een dutje en kunnen op commando gewoon slapen waar ze willen.
Wel, de legerdienst is afgeschaft maar mijn vader zei dat em daar in den tijd heeft leren slapen op commando en in elke denkbare hoek.

Ik vind toch ook dat je gewoon kiest wat in je budget past/je mooi vindt/je praktisch vindt/...

Ik vind persoonlijk hatches en breaks mooier dan sedans en breaks zijn voor mij nog eens een pak praktischer, zeker nu ik eindelijk eens fatsoenlijk heb kunnen vergelijken.

De A4 rijdt trouwens heel goed en ik snap echt het gebash op de DSG niet :unsure:.
Hier feitelijk ook geen problemen met de DSG, behalve bij het zeer traag vooruit kruipen. Dan heb ik dat mijn remmen lichtjes piepen, maar denk dat dit komt omdat ik nog zo weinig gereden heb. Ik zit zelfs nog aan mijn eerste naftbak. Ik denk dat ik eens effe serieus moet door remmen dat ik der vanaf ben.

Tghoh, ik ben echt ne sucker voor sedans. Alhoewel dat ik moet zeggen, met de toekomst enkel elektrisch geef mij maar die Q4 SB. Ik was in het verleden al ne fan van die stijl van de BMW 3 GT. Die vorm is voor mij de perfecte mix tussen sedan looks en praktisch gemak van nen break.

audiq4sportbacke-tronconcept3-2-ed786d.jpg

Laatst bewerkt:
Moesten ze die ruimtes tussen band en carrosserie niet 50m maken, zou ik u kunnen begrijpen. Binnenkort zien alle wagens er zo uit.
200.gif

Adaptief chassis plus. 't Is Audi dus wel bijbetalen als optie.

Nu allez, in die prijs categorie hebt ge feitelijk nog niet al te veel concurrentie of keus. Nen Q4 e-tron kopt goedkoper binnen dan nen VW ID.4 business edition, en die ID.4 om het op zen duits te zeggen: zum kotzen.
:puke:

Vanaf : 41.990,00 EUR voor de basis (niet SB Q4), gewaagde prijs. Da's imo echt op de motorkap van de Ford Mustang Mach-E gaan staan en ne serieuzen dampenden uit knijpen los op de ruit. Voor nen all electric auto die in grootte juist een klein beetje kleiner dan de Q5 inkopt is dat toch wel competitief te noemen.

Dus allez hij valt voor mij goed mee. Als het voor de looks te doen is valt elken break bij mij al uit de boot.

Laatst bewerkt:
Allé dat vind ik nu precies een jong katje dat aant puberen is. Staat zo te hoog op z'n poten en de verhoudingen zijn vreemd imo :unsure:

Allé dat vind ik nu precies een jong katje dat aant puberen is. Staat zo te hoog op z'n poten en de verhoudingen zijn vreemd imo :unsure:
Heeft voor mij te veel weg van een X6, GLE en die andere gedrochten.
Lijkt me gewoon een coupé waar ze te grote wielen onder gezet hebben. Hoegenaamd mijn goesting niet maar gelukkig verschillen smaken.

Al die modellen, behalve de normale e-tron S en de e-tron GT, zijn falikant mislukt imo.

Ah oke, jammer, maar 1 maand opschuiven valt nog mee he. Er zijn in het verleden hybrides geweest (Q7 bvb) waar de levertijd meer als een half jaar opschoof.
Ik herinner me nog goed de klachten van m'n collega's die 9 maand moesten wachten op een V60 of bijna 10 mnd voor een A berline.
Of uiteraard de effectieve lijdensweg van de 16 mnd Tiguan AllSpace.

Al dit, terwijl m'n 5 er was op nog geen 2 mnd (om opeenvolgens er 3w vast te staan tegen dat het papierwerk rond was :cautious: ).

Mijne staat half juni voor aflevering gepland en de garage verwachtte dat het vroeger zou zijn. Dus nog een dikke maand. Kzal maar es een stopcontact voorzien op den oprit :unsure:

Ik herinner me nog goed de klachten van m'n collega's die 9 maand moesten wachten op een V60 of bijna 10 mnd voor een A berline.
Of uiteraard de effectieve lijdensweg van de 16 mnd Tiguan AllSpace.

Al dit, terwijl m'n 5 er was op nog geen 2 mnd (om opeenvolgens er 3w vast te staan tegen dat het papierwerk rond was :cautious: ).
Er is ook nog wel een verschil wanneer je het initieel weet of wanneer ze het aanpassen. Bij die Q7 e-tron was het destijds eerst een half jaar (wat al lang is) en dat is dan verlengd naar een jaar. En als je er 1 bestelde kreeg je na een tijd gewoon te horen "we weten niet wanneer hij er gaat zijn".
Als je zoveel geld (100k+) aan een wagen geeft, wil je ook geen jaar wachten voordat je hem hebt he...

Terug
Bovenaan