Dit dus, dagelijks véél bruikbaarder dan die 250km/u.geef mij maar een auto die een vlotte 0-100 heeft dan eentje die 250 kan aantikken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus, dagelijks véél bruikbaarder dan die 250km/u.geef mij maar een auto die een vlotte 0-100 heeft dan eentje die 250 kan aantikken.
Bij zowat elke auto wordt je het volledige genot toch wat verboden? Anders zou chippen helemaal geen bestaansrecht meer hebben.Mijn punt is ook niet dat Volvo die begrenzer er op zet, wel dat er geen mogelijkheid is om hem te verwijderen. Moest er nu bv een Polestar Package zijn of een tweede sleutel/software button waardoor die VMAX limiter er gewoon af gaat, aanvaardbaar. Maar dat is niet het geval, Volvo beslist eenzijdig dat ALLE autos in hun gamma hard limited zijn op 180. Ze verbieden u dus het volledige genot te hebben van uw aankoop.
Nee, dan had ik hem niet gekocht, maar dan enkel omdat je dat nodig hebt op Trackdays. Volvo maakt geen enkele wagen die op Trackdays komen.Maar een M8 klok af op 305, niet op 250. Welke aap spendeert er nu bijna 200.000 EUR aan een M8 om dan een optie die u het volledige genot van uw auto geeft niet te nemen.
Mijn punt is ook niet dat Volvo die begrenzer er op zet, wel dat er geen mogelijkheid is om hem te verwijderen. Moest er nu bv een Polestar Package zijn of een tweede sleutel/software button waardoor die VMAX limiter er gewoon af gaat, aanvaardbaar. Maar dat is niet het geval, Volvo beslist eenzijdig dat ALLE autos in hun gamma hard limited zijn op 180. Ze verbieden u dus het volledige genot te hebben van uw aankoop.
Moest uw i30N begrensd zijn op 180, met afbouw van de acceleratie vanaf 160, had ge hem dan gekocht?
VMAX van onze eigen auto is ongeveer 260 btw
VMAX van mijn bedrijfswagen zal rond de 230-235 zijn, en dat is een banale 508SW.
Dat is geen autobahncruiser he, eerder een zeer potente hot hatch die voornamelijk dient voor trackdays ipv dagdagelijks verkeer. Nog een stukje meer hardcore dan bv uw i30n.Nee, dan had ik hem niet gekocht, maar dan enkel omdat je dat nodig hebt op Trackdays. Volvo maakt geen enkele wagen die op Trackdays komen.
De Yaris GR heeft bvb een topsnelheid van "maar" 230 he. Daar klaagt echt niemand over.
Nu klink je echt wel als een groene hippie hoorAls Volvo dan toch zo gung-ho is op de moraalridder te spelen en de veiligheidskaart te trekken, dan kunnen ze even goed ook stoppen met auto's met zoveel vermogen te produceren. Want met 150pk komt ge toch prima toe als ge maximum 180 moogt rijden? Knijp dat dus ook maar vrolijk toe.
auto rijden is zo veel meer dan vmaxen halen.
(vind het ontwerp en interieur van Volvo echt mooi, maar zou wel eens willen weten hoe ze rijden). 
Nog nooit geprobeerd eigenlijkIk vond de F-pace vrij hard afgeveerd. Als chauffeur super plezant, als passagier vanachter gene kado![]()

Ik vind ze ook net ietsje minder afgewerkt, ietsje minder 'scherp' qua ontwerp en wegligging... Er is geen duidelijke reden 'pro' inderdaad (unique selling proposition noemen ze dat zeker?Het probleem dat ik persoonlijk heb met Jaguar is dat er niet echt een reden is om er eentje te kopen.
Is op elk vlak minder dan de Duitsers en is even duur als de Duitsers. Dan stopt het verhaal nogal snel in mijn ogen.
), ze zijn niet specifiek slecht in iets, maar ze blinken nergens in uit. Ook design niet, vind ik...Blijkbaar wel weinig rijplezier volgens wat ik heb gehoord.. (was wel van een BMW rijder).Bwa zo een XF break zou ik met plezier mee rijden. Het grootste probleem is dat ze totaal geen fiscaal interessante motorisaties hebben, dus in lease zijn ze duur.
Maar dan kan je ook over de beperking van 250km/u klagen.Het gaat niet om de absolute waarden, het gaat om het principe.
Ik heb rond Reims met mijn maat zijn XE gereden en dat was toch dik ok hoor. Niet scherp als een 3 met M-onderstel, maar al stukken fijner dan een A4.Blijkbaar wel weinig rijplezier volgens wat ik heb gehoord.. (was wel van een BMW rijder).