Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O ja, misschien nog een nuttige tip: qua autotesten/recensies vind ik dat Autogefühl vaak veel meer zinnige dingen zegt in zijn video's dan de meeste testers van automagazines. Je moet er wel 20 minuten voor over hebben, maar vond ik altijd nuttig om te weten waar ik extra op moest letten bij testritten.
Sowieso de reviewer die de meest relevante reviews maakt. Gaat veel meer in detail op de dingen die er voor een eigenaar toe doen.Thomas pakt die reviews dan ook zeer goed aan. Hij deed vroeger kortere video's maar de kijkers hadden het liever uitgebreider. Ik heb ook op hem vertrouwd om mijn wagen te kiezen (in combinatie met een testrit). En dat zal bij de volgende ook weer het geval zijn. Eén van de betere autoreviewers die er zijn op YouTube.
Idd staat ook bovenaan mijn lijstje van reviewers. En op plaats 2 heb ik dan Matt Watson van Carwow. Hij focust op andere zaken en zijn filmpjes zijn ook gewoon wat leuker.Thomas pakt die reviews dan ook zeer goed aan. Hij deed vroeger kortere video's maar de kijkers hadden het liever uitgebreider. Ik heb ook op hem vertrouwd om mijn wagen te kiezen (in combinatie met een testrit). En dat zal bij de volgende ook weer het geval zijn. Eén van de betere autoreviewers die er zijn op YouTube.
Toevallig Cronos categorie 1? Zij hebben een heel hoge TCO. Daarom mag je nooit vergelijken tussen bedrijven met die TCO.Vandaag de link naar onze configurator gekregen, wat een teleurstelling. Met een TCO van 850 euro kan ik zelf geen pover geconfigureerde Skoda Elroq krijgen of iX1 zonder opties. Rij momenteel met een ID.3 inloop wagen en zelf die valt niet binnen budget (in dezelfde uitvoering). Wat het nog zuurder maakt is dat het bedrijf waar ik werk heel hoge fleet korting krijgt, maar dat is toch niet merkbaar in de prijzen. Fleet manager is een derde partij die totaal geen transparantie naar ons toe biedt voor de TCO berekening, hun configurator is ook gigantisch buggy en staat vol fouten. Ik denk dat ik 30 euro opleg en voor een model Y standard ga gaan, binnen budget spreekt niets mij aan...
toch 1000 keer liever die Y dan een Elroq of Id3. Ik denk dat ik 30 euro opleg en voor een model Y standard ga gaan, binnen budget spreekt niets mij aan...

Dat kan, maar ik weet niet of dat nu echt standard practice is? Enfin, uiteindelijk zijn allemaal die nettovergoedingen op het eind van de maand 1 grote pot nat wel. Bij ons noemen ze het beestje representatievergoeding en dat is gewoon een flat fee per maand afhankelijk van je hay lvl.Bij wordt er nochtans met dagvergoedingen gewerkt. Dat is al jaren zo. Wie op de baan moet, krijgt een dag vergoeding.
Een Y Standard is toch ook wel serieus pover, en daar dan nog voor moeten opleggen... Zou voor mij reden zijn om een andere werkgever te zoeken.toch 1000 keer liever die Y dan een Elroq of Id3![]()
Ik snap je punt, echter heb ik een master Burgerlijk Ingenieur. Geen starter zonder diploma dus. AI engineer in de bancaire sector trouwens.‘t is te zien wat je profiel is hé.
Als het effectief cat 1 is bij Cronos, dan heb je én geen ervaring én geen masterdiploma. Bij ons, ook Cronos, starten de schoolverlaters met een bachelor al in CAT2.
Mocht ik als ongediplomeerde 22-jarige snuiter een andere werkgever hebben gezocht omdat ik “maar” een Tesla Y kreeg, ik werd in een zottenhuis gestoken.
De waanzin mag stoppen hé. Op die leeftijd/ervaring is élke auto een zegen.
Akkoord. Mijn eerste bedrijfswagen een jaar of 8 geleden was een basic Renault Clio. Momenteel rijd ik, bij dezelfde werkgever, met een BYD Seal met 500+ pk.‘t is te zien wat je profiel is hé.
Als het effectief cat 1 is bij Cronos, dan heb je én geen ervaring én geen masterdiploma. Bij ons, ook Cronos, starten de schoolverlaters met een bachelor al in CAT2.
Mocht ik als ongediplomeerde 22-jarige snuiter een andere werkgever hebben gezocht omdat ik “maar” een Tesla Y kreeg, ik werd in een zottenhuis gestoken.
De waanzin mag stoppen hé. Op die leeftijd/ervaring is élke auto een zegen.
Dat besef ik maar al te goed, aangezien ik zelf meerdere jaren particulier met mijn eigen auto heb gereden vooraleer ik een bedrijfswagen kreeg. Mijn vrouw heeft ook haar eigen auto aangezien zij als leerkracht geen mogelijkheid heeft tot bedrijfswagen.Ik vind het echt maf om te lezen hoe "entitled" mensen zich soms wanen als het over salariswagens gaat. Ik misgun niemand zijn auto, voor de duidelijkheid. Maar ik denk dat velen niet beseffen wat het particulier bezitten van een auto inhoudt (aankoop, onderhoud, schrik voor kosten, etc) en hoeveel je ontzorgd wordt met een salariswagen.
Ja en nee. Als je bijvoorbeeld enkele kinderen moet kunnen vervoeren met nog wat bagage op regelmatige basis, kan het zijn dat er geen opties zijn onder een bepaalde TCO. Als het dan niet toegelaten is (voldoende) bij te passen om een passende wagen te kunnen leasen, is het soms interessanter om wat minder loon met een hoger TCO budget te krijgen ipv andersom...Het hangt er ook allemaal van af wat je loon is. Liever een hoog loon met goedkope auto dan laag loon en een dikke auto als starter.
Gohja, je hoorde dat vaak enkele jaren geleden dat de grote spelers gretig gebruik maakten van de IP ruling om een eerder laag brutoloon te geven, maar met een (eerder) competitieve netto overschot & dit bovenop een wagen van een klasse hoger dan de concurrentie.Ja en nee. Als je bijvoorbeeld enkele kinderen moet kunnen vervoeren met nog wat bagage op regelmatige basis, kan het zijn dat er geen opties zijn onder een bepaalde TCO. Als het dan niet toegelaten is (voldoende) bij te passen om een passende wagen te kunnen leasen, is het soms interessanter om wat minder loon met een hoger TCO budget te krijgen ipv andersom...