ThekillingGoku
Well-known member
Ik zal het 'ondervinden' binnen iets van een jaar & half. M'n wagen wordt 3j oud volgende maand & is voorzien voor 5.Goh, de leaseprijs hangt sterk af van de leasingmaatschappij, werkgever, hun fleetkorting (grootte van hun vloot bij dat merk, deals met de constructeur, garage) inschatting van restwaarde, lopende promoties,...
En nu specifiek voor de elektrische variant zijn die motorisch en qua batterij minder vergelijkbaar dan vroeger bij diesels of benzines die elkaar vaak exact matchten qua motorinhoud en vermogen.
Dat wilt dus ook zeggen da'k zal moeten switchen naar Android Auto GPS (GMaps dus). Want dat abbo bij BMW om file info binnen te trekken was maar 3j geldig als ik 't mij nog goed herinner.
En ik zie mij nog geen 150 of 200 EUR of whatever het tegenwoordig is betalen voor nog eens 3j, waarvan ik er maar 2 zal bezigen.
Nuja, momenteel is het voor mij nog ruwe olie-dik kijken naar welke categorie ik uiteindelijk nog zal in kunnen shoppen. Maar de merkenselectie bij ons is niet heel groot meer, dus ik verwacht wel deftige kortingen.