ThekillingGoku
Well-known member
Pre corona eerder 40K/jr. De laatste jaren veel minder. Onder corona, met praktisch 100% thuiswerk kwam ik zelfs aan geen 5K op 2 jaar.Je afkeer tegenover EV's blijft me verbazen. Rij jij niet tegen de 5.000km op een jaar ofzo? Dat is een keer of 10-15 laden op een jaar![]()
Maar hangt in principe wat v/d klant af. 100% thuiswerk is ondertussen uiteraard ook gepasseerd, maar 't laatste jaar of zo was ik nog steeds 3 op 5d thuis om te werken.
Ook dat is nu passé, ze sturen mij voor een goed half jaar naar ne klant een 100-tal km ver voor enkele dagen v/d week, bovenop de kantoor dagen dus de vakantie voor mijnen otto is gepasseerd.
Mogelijks zou ginder ook af & toe remote work mogelijk zijn, maar TBD & sowieso niet van in den beginne.
Nu, mijn afkeer voor EV's is 100% een afkeer voor het LADEN van EV's, niet de EV's zelf natuurlijk. Basically, de praktische miserie.
1) 't Feit dat we van 't bedrijf niet 'mogen' snelladen zorgt er dan nog eens extra voor dat die geen oplossing zijn. Ik zou wss nog kunnen leven met elke week 2 keer een kwartier aan zo'n paal te gaan hangen of zoiets. Ook al is dat sowieso verloren tijd.
2) Hier thuis, hopelijk komt het ooit goed, mor momenteel genoeg zever om te weten dat het niet voor direct zal zijn.
3) Bij ons op kantoor trouwens ook nog steeds geen optie om te laden & voor wat ik hoor zijn ze er mee bezig, maar zullen we content mogen zijn als er 2 palen komen voor, op termijn, tientallen EV's. Heck, denk dat het er nu al meer dan 10 zijn.
Dus voor mij reden genoeg om geen EV te willen. Maar zoals je wel weet, ik ga weinig keuze hebben binnen 4j. 't Zal dat zijn of niets.
(I know, first world problems
)