Ik denk dat jij even moet nadenken. Ik kan hier ook zetten dat ik vandaag 40k op m’n rekening heb gezet. Internet warriors kom je overal tegen. Wat niet wil zeggen dat het niet kan, maar klakkeloos overnemen wat er op internet verschijnt is geen goed idee.
Zo kunt ge bezig blijven eh. 't Is hier voor de fun wete, dus als iemand voor de fun hier wat leugens komt neerschrijven ... jah ... so be it eh.
Dat kunt ge gaan schrijven in 't bruto lonen topic, in 't X topic, in 't Y topic ... daar gaan we ons nu niet mee bezig houden.
Ik heb gelukkig nog nooit een wagen gehad met zulke knoppen. Als er nu één plek is in heel de wagen waar de knoppen pertinent en doelbewust ingedrukt moeten worden is het wel op uw stuur?
brb ik neem een bocht en een 10 uur loop van Despacito begint af te spelen en mijn maitresse wordt gebeld met mijn vrouw in de wagen
Ditto.
Ik ben er geen fan van. Niet op 't stuur & niet op 't dash. Zeker niet als bepaalde 'common' zaken zoals airco e.d. nog eens in wat submenu's verdoken zitten. Dan durft ge er gelijk al niet meer aan te komen terwijl je pakweg tegen 120 op de autostrade aan 't cruisen zijt.
Het is een begin, haptische knoppen op een stuur is vragen om miserie. Maar op het risico af van antiek te klinken, ik zou ook wel terug een paar fysieke knoppen willen voor iets simpel zoals airco; mij niet gezien om dat met stem te bedienen en zoals nu met een touch screen vind ik toch een stuk minder vlot / snel te bedienen.
Voice control da's voor mij een non-starter. Kan ik pretty much niets mee aan vangen.
Onafhankelijk of het al dan niet 'goed' werkt, werkt dat gewoon weg al niet als ik in de wagen m'n muziek in gang steek.
80% van de tijd staat dit niet 'stil' genoeg dat de wagen mijn 'yuuuu mister BMW' gaat horen (tenzij ik mss begin te schreeuwen).
Nuja, ge hebt dan wel dat knopje nog aan 't stuur ook, die dan alles plat gooit & begint te 'luisteren', maar no tnx. Zo ineens stilte, dan weer ineens alles aan gewoon om pakweg mijnen AC 1 graad hoger te zetten. Meh.
En voor media control is het sowieso al vrij nutteloos.
Bottom line ... ik zal content zijn als men terug wat 'gezond verstand' toe past i.p.v. gewoon 'kill all analog buttons' approach blijft nemen.