Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi! Welk kleur? En hoeveel jaren moet je vermoedelijk wachten op de levering?Mercedes C300e (hybrid) AMG-lijn getekend met panodak!
Obsidiaanzwart.Mooi! Welk kleur? En hoeveel jaren moet je vermoedelijk wachten op de levering?
ik heb zelf het 'geluk' om met een elektrische wagen van het werk opgescheept te zijn, een gladde verkoper heeft hier ineens 10 VW ID4's verkocht met zware batterij -> theoretisch haal je hier 440 km mee maar in de praktijk is dit zelfs geen 350km (en nee ik rij niet overdreven hard, hou me sinds deze wagen en de adaptive cruise control perfect aan de regels )Moest je makkelijk op je eindstation (thuis of bij werkgever of ... ) kunnen bijladen, zou ik dit inderdaad als argument gebruiken.
Maar persoonlijk zou ik ook geen EV willen als ik thuis niet zou kunnen laden.
Net daarom ben ik ook heel benieuwd hoe dat allemaal praktisch gaat lopen als de mensen met een bedrijfswagen die thuis niet kunnen laden, verplicht gaan worden om een EV te kiezen. Ik ben nog niet overtuigd dat de deadline 2026 gaat blijven.
In Caracalla zijn geval is het wel zeer haalbaar aangezien hij rond de 200/300km doet, wat de meeste grotere batterijen met gemak aankunnen.
Ik doe zelf soms +350km op een dag en ik heb voor een EV gekozen, wetende dat ik die dagen wel eens een klein kwartiertje aan de laadpaal ga mogen hangen als het wat tegen zit.
Dat lijkt me nu toch een omgekeerde wereld? De tool die je moet helpen om op klantenbezoeken te kunnen gaan gaat bepalen wanneer je bezoeken kan inplannen?ik heb zelf het 'geluk' om met een elektrische wagen van het werk opgescheept te zijn, een gladde verkoper heeft hier ineens 10 VW ID4's verkocht met zware batterij -> theoretisch haal je hier 440 km mee maar in de praktijk is dit zelfs geen 350km (en nee ik rij niet overdreven hard, hou me sinds deze wagen en de adaptive cruise control perfect aan de regels )
Op het werk kan ik laden aan 50km /u thuis niet aangezien ik een single ben dat een appartement huurt zonder laadpaal in de buurt
Werk dan nog in sales en al afgesproken dat ik nu enkel op dinsdag en donderdag afspraken boek want ma - woe - vrijdag zijn mijn laad dagen
Nu gaan ze ook nog FASTNED blokkeren op de laadkaart wegens te duur .
Maar voor het bedrijf enorm voordelig zo een elektrische wagen
Zelf zou ik dit nooit aanbevelen aan iemand die geen eigen huis heeft met laadpaal
Als er veel fastned gebruikt wordt is een abonnement misschien wel voordeliger? Dan liggen de prijzen toch al een stuk lager. Maar dat is inderdaad duidelijk een impuls aankoop geweest. Als je vooral autostrade doet gaat je bereik wel naar beneden.ik heb zelf het 'geluk' om met een elektrische wagen van het werk opgescheept te zijn, een gladde verkoper heeft hier ineens 10 VW ID4's verkocht met zware batterij -> theoretisch haal je hier 440 km mee maar in de praktijk is dit zelfs geen 350km (en nee ik rij niet overdreven hard, hou me sinds deze wagen en de adaptive cruise control perfect aan de regels )
Op het werk kan ik laden aan 50km /u thuis niet aangezien ik een single ben dat een appartement huurt zonder laadpaal in de buurt
Werk dan nog in sales en al afgesproken dat ik nu enkel op dinsdag en donderdag afspraken boek want ma - woe - vrijdag zijn mijn laad dagen
Nu gaan ze ook nog FASTNED blokkeren op de laadkaart wegens te duur .
Maar voor het bedrijf enorm voordelig zo een elektrische wagen
Zelf zou ik dit nooit aanbevelen aan iemand die geen eigen huis heeft met laadpaal
Klopt ik doe inderdaad veel autostrade, lange rechte stukken en zelfs aan max 125 km/u is het bereik inderdaad enorm laagAls er veel fastned gebruikt wordt is een abonnement misschien wel voordeliger? Dan liggen de prijzen toch al een stuk lager. Maar dat is inderdaad duidelijk een impuls aankoop geweest. Als je vooral autostrade doet gaat je bereik wel naar beneden.
Klopt ik doe inderdaad veel autostrade, lange rechte stukken en zelfs aan max 125 km/u is het bereik inderdaad enorm laag
Ik hoop dat de FASTNED blok niet doorgaat. Denk dat ze hier de maandelijkse facturen nog afwachten. De wagens zijn ook nog maar enkele weken geleden geleverd
Duidelijk dat ze niets gevraagd hebben, in uw geval was een deftige hybride veel beter geweest met dezelfde voordelen als een EV.
Ik zou als ik geen laadpaal voor de deur kon zetten idd ook nooit full EV gegaan zijn maar een hybride gekozen hebben.
Ik denk dat hij vooral bedoelt dat plugin hybrides het fiscaal voordeel geven voor de werkgever en de werknemer ook nog het voordeel heeft van te kunnen tanken en geen laadpaal nodig heeft.Welke hybrides zijn goed voor mensen die thuis niet kunnen laden?
Ik denk dat hij vooral bedoelt dat plugin hybrides het fiscaal voordeel geven voor de werkgever en de werknemer ook nog het voordeel heeft van te kunnen tanken en geen laadpaal nodig heeft.

Een beetje een rare vraag want welke hybride kan nu goed zijn als je niet kan laden? Enige voordeel is dat uw VAA dan waarschijnlijk lager zal zijn.Lol ja maar daar gaat mijn vraag dus niet over ik ben aan het kijken naar een nieuwe wagen en overweeg dus ook een plugin hybride maar ik heb thuis of in de buurt geen laadpaal.
Dus ik zoek naar wat ervaringen van mensen met een plugin hybride die bv ook thuis niet kunnen laden.
Of ga ik gewoon beter terug voor een diesel?
Om een plugin hybride te kunnen laden heb je geen laadpaal nodig. Een stopcontact is genoeg.
Denk niet dat hij zozeer een laadpaal bedoelt maar laden in het algemeen. Als je niet voor de deur kan parkeren is dat toch niet evident.Om een plugin hybride te kunnen laden heb je geen laadpaal nodig. Een stopcontact is genoeg.
En gaat het over een bedrijfswagen of particulier?Lol ja maar daar gaat mijn vraag dus niet over ik ben aan het kijken naar een nieuwe wagen en overweeg dus ook een plugin hybride maar ik heb thuis of in de buurt geen laadpaal.
Dus ik zoek naar wat ervaringen van mensen met een plugin hybride die bv ook thuis niet kunnen laden.
Of ga ik gewoon beter terug voor een diesel?
Een beetje een rare vraag want welke hybride kan nu goed zijn als je niet kan laden? Enige voordeel is dat uw VAA dan waarschijnlijk lager zal zijn.
Denk niet dat hij zozeer een laadpaal bedoelt maar laden in het algemeen. Als je niet voor de deur kan parkeren is dat toch niet evident.