Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie zo'n zaken vind ik dus echt schappelijk. Dat is dus een win-win voor iedereen.Yes. M'n werkgever wist dat het lastig zat met bestellingen en leveringen, dus ze hebben mij laten bestellen een maand nadat ik gestart was, i.p.v. de 6 maanden die in de car policy stond. En ik mocht dan al een model bestellen dat toen nog niet op de lijst stond voor die categorie.
Dan vergeet je wel die mooie grill waaraan je direct kan zien dat het om een BMW gaat.
Degene die je ziet zijn voornamelijk Pre-LCI en die zijn langs achter identiek aan een X3, muv de bumper (die wat mij betreft véél mooier is dan een gewone X3, zelfs met M-pack)Die iX3 begin je nu toch echt veel te zien tegenwoordig. Al vaak achter gereden de laatste weken. Geen fan van, is toch echt van het lelijkste dat BMW al gemaakt heeft (zeker de achterkant).
Net de nieuwe A6 avant e-tron concept gezien van Audi. Als die range wat klopt (700km) mogen ze me die als volgende geven.
Ik vind de LCI er écht een heel pak lelijker dan de pre-LCI. Nu is het zo'n vreemde mix tussen sportief en eco... De pre-lci was gefocust op de "luxury" look.Bij de LCI iX3 moet ik altijd aan Halo denken als ik achter eentje rijd:
![]()

Bij de LCI iX3 moet ik altijd aan Halo denken als ik achter eentje rijd:
![]()

Misschien is dat stiekem de bedoeling van BMW, kapitaliseren op een generatie gamers die nu "kapitaalkrachtiger" zijn en BMWs kiezen als bedrijfswagen?Die soundtrack hoor ik dus in mijn hoofd hé, als er ééntje passeert
Maar qua design vind ik al die fake luchtgaten nogal idioot bij de iX3.

Vooral die achterlichten zijn echt lelijk. Kan zijn dat de X3 die ook heeft, dan is de X3 ook gwn lelijk dusDegene die je ziet zijn voornamelijk Pre-LCI en die zijn langs achter identiek aan een X3, muv de bumper (die wat mij betreft véél mooier is dan een gewone X3, zelfs met M-pack)
De LCI iX3's hebben standaard een M-pack en lijken nóg meer op een gewone X3, die zijn nauwelijks te onderscheiden.
Vreemde opmerking dus - mocht je nu nog de grill benoemen, daar kan ik zeker inkomen, die is gewoon lelijk. Zeker in het shadowpack
. Je hebt er dan ook nog (kan ook zonder) met al die blauwe accenten, dat vind ik ook jammer. Die gaten onderaan ook compleet onnodig.Ja dat heb ik dus ookBij de LCI iX3 moet ik altijd aan Halo denken als ik achter eentje rijd:
![]()
. Trekt echt op niksJa dat heb ik dus ook. Trekt echt op niks
Vreemde opmerking dus - mocht je nu nog de grill benoemen, daar kan ik zeker inkomen, die is gewoon lelijk. Zeker in het shadowpack
TaycanVind die achterlichten dan weer wel mooi. Van mij hadden ze de agressiviteit van de bumpers wat naar beneden mogen halen, de diffuser waar je perfect ziet waar de 2 uitlaten zouden moeten komen weglaten...
Ma bon, heb hem uiteindelijk zelf gekozen. Het is dat ik de EQC NOG lelijker vond dat het de iX3 is geworden. En de iX3 reed in zijn geheel ook wat beter, meer als een auto en minder als een slagschip.
Maar op de huidige EV markt is er niet veel wat ik echt mooi vind, buiten de zo goed als niet leverbare i4, die dan weer bevertanden heeft.

Taycan
Of Audi E-tron GT ...
Maar, dat is een andere prijsklasse...
.Ik hoop eigenlijk dat er binnen 3 jaar een type A4 Avant/3 Touring/C Break is in full electric, ik rijd daar toch gewoon liever mee dan met een SUV.Vind die achterlichten dan weer wel mooi. Van mij hadden ze de agressiviteit van de bumpers wat naar beneden mogen halen, de diffuser waar je perfect ziet waar de 2 uitlaten zouden moeten komen weglaten...
Ma bon, heb hem uiteindelijk zelf gekozen. Het is dat ik de EQC NOG lelijker vond dat het de iX3 is geworden. En de iX3 reed in zijn geheel ook wat beter, meer als een auto en minder als een slagschip.
Maar op de huidige EV markt is er niet veel wat ik echt mooi vind, buiten de zo goed als niet leverbare i4, die dan weer bevertanden heeft.
ja huidige EV markt is voor mij iets te SUV heavy. Begrijpbaar met de ruimtes voor de batterij, maar ik moet het niet hebben.Vind die achterlichten dan weer wel mooi. Van mij hadden ze de agressiviteit van de bumpers wat naar beneden mogen halen, de diffuser waar je perfect ziet waar de 2 uitlaten zouden moeten komen weglaten...
Die lijken er in de komende 2 jaar wel aan te komen. A4 krijgt eind volgend jaar het nieuwe model dus je zou toch denken dat er dan ook een full electric aan komt. Diene nieuwe A6 etron maar dan in het klein zie ik wel zittenIk hoop eigenlijk dat er binnen 3 jaar een type A4 Avant/3 Touring/C Break is in full electric, ik rijd daar toch gewoon liever mee dan met een SUV.
De mijne heeft nu 24k km en ik merk een ondertussen wel een serieuze drop in verbruik, vandaag zijn ook de zomerbanden er terug op gegaan, dus dat zou enkel nog moeten beteren.
.Mijn lease loopt in 2025 af, perfectDie lijken er in de komende 2 jaar wel aan te komen. A4 krijgt eind volgend jaar het nieuwe model dus je zou toch denken dat er dan ook een full electric aan komt. Diene nieuwe A6 etron maar dan in het klein zie ik wel zitten.
BMW zal met een i3 komen ook had ik al gelezen, wat een 3 EV zal zijn. C-klasse is blijkbaar voor 2025. Dus tegen 2025 zullen die modellen er zijn van de grote 3 denk ik.
.Ik hoop eigenlijk dat er binnen 3 jaar een type A4 Avant/3 Touring/C Break is in full electric, ik rijd daar toch gewoon liever mee dan met een SUV.
De mijne heeft nu 24k km en ik merk een ondertussen wel een serieuze drop in verbruik, vandaag zijn ook de zomerbanden er terug op gegaan, dus dat zou enkel nog moeten beteren.