ThekillingGoku
Well-known member
Dat systeem lijkt mij idd snel heel complex te kunnen worden.Enkele praktische vraagjes
Als je hier op inschrijft, krijg je dan standaard de sleutel van een wagen mee of moet je op voorhand (tijdens de werkuren) aangeven dat je in het weekend of 's avonds de dienstwagen wil gebruiken en krijg je alleen voor die periode de sleutel mee?
Hoe houden ze de km's bij? Moet je dat eerlijk ergens loggen of komt er iemand de voor en na situatie bekijken.
Jij hebt idd geluk dat je zeer dichtbij woont, wat met mensen die verderop wonen? Die kunnen al eens moeilijker last minute beslissen om de dienstwagen te nemen.
Wie/Wanneer/Hoeveel/#l naft in de tank/....
Een heel reservatie systeem om die wagens te reserveren & sleutels te verdelen lijkt mij dan de logische uitkomst.
Dan registreert men bij 'afhaling' de km stand + naft niveau & opnieuw bij 'inlevering' van de sleutel.
Zo gewoon @random de zaterdag even 'ik wil boodschappen doen, even een wagen van de parking van kantoor halen' lijkt mij niet realistisch.
Dat zou impliceren dat iedereen sleutels heeft van alle wagens
OF iedereen een eigen toegewezen wagen heeft waarvoor die een sleutel heeft
OF dat die sleutels open en bloot door iedereen kunnen 'genomen' worden op kantoor (en je dus zomaar op elk moment v/d week/dag binnen kunt & een sleutel uit de kast halen, wat dan zou betekenen dat iedereen een sleutel van kantoor heeft + codes van 't alarm e.d.).