Idd is voor de algemene grotere bedrijfswagens die ook op het bedrijf blijven in de avond zoals vitos, v-klasse, onze persoonlijke bedrijfswagens is gewoon met persoonlijke tankkaart.Dat is dus puur voor werkgerelateerde kilometers en dus geen VAA
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd is voor de algemene grotere bedrijfswagens die ook op het bedrijf blijven in de avond zoals vitos, v-klasse, onze persoonlijke bedrijfswagens is gewoon met persoonlijke tankkaart.Dat is dus puur voor werkgerelateerde kilometers en dus geen VAA
Mijn mening, je doet er natuurlijk mee wat je zelf wiltDiesel <> benzine vs tankkaart kwam ook al even in me op, maar daarnaast (en ik heb dat nog niet zo berekend) vermoed ik dat een benzine A5 fiscaal ook minder interessant is. De volgende op de zaak zal eerder een elektrische worden, vermoed ik. De A5 zie ik er ook als ene die weer gemakkelijk 10 jaar meekan. Alles samen lijkt me het op deze manier toch het elegantst
Kinderen moeten mee + ze heeft regelmatig wel wat materiaal te vervoeren.
Mijn mening, je doet er natuurlijk mee wat je zelf wilt
Ik zou de A6 bijhouden, zoals je zegt ideale wagen voor de tripjes met het gezin. Dan zou ik een tweede wagen kopen die elektrisch is op de zaak. Deze moet niet zo groot of praktisch zijn want het is uw tweede wagen.
Van die korte ritten door de week gaat die wagen niet kapot. En stel jij moet wat verder rijden en de range kan u parten spelen dan neem je de A6 en rijdt uw vrouw met de EV. Ga je op uitstap of op reis en je wilt wat vervoeren dan neem je de A6. Door zo wat af te wisselen heb je en een ruime wagen voor het gezin, baadt uw vrouw in luxe in comfort, moet je u geen zorgen maken over de range van de EV, doet de A6 zeker nog voldoende lange ritten en kan je gewoon op een normale manier op reis en alles vervoeren.
).FixedIs ook een aanpak die zou werken, maar hoe ik het bekijk: A6 op de zaak houden betekent dat ik er geen kosten meer aan ga hebben (buiten onderhoud) want zal afgeschreven/afbetaald zijn, tegenover een nieuwe wagen kopen die toch weer een maandelijkse cash outflow betekent. De A6 zal ik privé ook nog wel voor een 25K privé moeten overkopen denk ik, kan dan evengoed ineens een mooie A5 in DE uitzoeken voor iets meer (vrouw is ook echt overtuigd om een A5 te hebben).
Dan blijft de A6 dus evenzeer in gebruik tot die echt toe is aan vervanging. En dan kan ik daarna alsnog voor een A6 e-tron gaan.
Dat ik u ni ga herkennen e.Ik ben niet mee.![]()
Maar hij tagde u toch helemaal niDat ik u ni ga herkennen e.

Alvast even een 'A5 voor uw vrouw' tweedehands gevondenDiesel <> benzine vs tankkaart kwam ook al even in me op, maar daarnaast (en ik heb dat nog niet zo berekend) vermoed ik dat een benzine A5 fiscaal ook minder interessant is. De volgende op de zaak zal eerder een elektrische worden, vermoed ik. De A5 zie ik er ook als ene die weer gemakkelijk 10 jaar meekan. Alles samen lijkt me het op deze manier toch het elegantst
Kinderen moeten mee + ze heeft regelmatig wel wat materiaal te vervoeren.

Alvast even een 'A5 voor uw vrouw' tweedehands gevonden
![]()
Tweedehands Audi RS5 op AutoScout24
Hier vind je een tweedehands Audi RS5 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarktwww.autoscout24.be
Zeker en vast dat dat leuk is.Yeah no
Zoiets is perfect: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=013d0ae6-dc2a-a90b-fdbb-aa607081b326

Ik heb interesse in die A6 diesel...Ik zat er ergens mee in mijn hoofd om de A6 door te schuiven naar haar, maar het lijkt wat zot om haar 2*10km per dag te laten doen met een diesel A6 Avant, en daarbovenop moet de Astra dan nog dik anderhalf jaar door terwijl ik hem eigenlijk niet meer wil laten keuren in mei. Zou wel lukken denk ik, maar hij gaat 20 jaar zijn dan en het is genoeg geweest. Ergens tussen nu en dan komt er dus een A5 voor de vrouw.
dat is een illusie. Het is natuurlijk geen stretched limo, maar iemand van 180cm kan perfect achter zichzelf zitten.Is dat slechts een illusie of heeft de achterbank bijna geen plaats voor zijn benen kwijt te geraken in die A5?
Ik heb interesse in die A6 diesel...
dat is een illusie. Het is natuurlijk geen stretched limo, maar iemand van 180cm kan perfect achter zichzelf zitten.
En dat is dan nog met een gewoon kinderzitje. Met een omgekeerde "maxi-cosi" wordt dat nog duidelijker he. Het is echt lastig dat in een aantal van die "kleine breaks" er meer dan genoeg ruimte in de koffer is, maar je dan niet genoeg ruimte hebt om uw kinderstoel deftig te plaatsen.Noted, maar gaat sowieso nog een paar jaar dienst doen hoor.
Goh, ja en nee. Ik heb nu net een nieuwe A4 Avant als vervangwagen dus kan ik goed vergelijken (wielbasis/binnenruimte A4 Avant en A5 zijn iirc hetzelfde). Ik ben 1m86, en met mijn dochter in kinderzitje achter mij moet ik eigenlijk iets meer vooruit zitten dan mijn ideale zit. Het kan absoluut, maar het is wel iet of wat compromis. Maar dat heb ik in veel wagens.
Over welke breaks heb je het dan?En dat is dan nog met een gewoon kinderzitje. Met een omgekeerde "maxi-cosi" wordt dat nog duidelijker he. Het is echt lastig dat in een aantal van die "kleine breaks" er meer dan genoeg ruimte in de koffer is, maar je dan niet genoeg ruimte hebt om uw kinderstoel deftig te plaatsen.
Destijds op 9Lives hadden ik en @eniac tegelijk een Focus Clipper. En dat was volgens mij zo'n voorbeeld waar dat niet past zonder dat de chauffeur zijn houding moet gaan aanpassen.Over welke breaks heb je het dan?
Het is weer een gevaarlijke om een heuse discussie los te laten slaan, maar een kinderzitje in een A4 dat is nu toch echt geen probleem?
Als we dat al gaan bestempelen als dat het niet gaat dan zijn we toch niet goed bezig
Kleine break is ook zoiets ondankbaar eh. Ja een A4 is kleiner dan een passat. Maar een passat is een kolos van een wagen. Bijna 500l kofferinhoud en voldoende ruimte in de cabine is toch echt niks om u voor te schamen.
Dat is een foto van een oude V60 als ik mij niet vergis.Destijds op 9Lives hadden ik en @eniac tegelijk een Focus Clipper. En dat was volgens mij zo'n voorbeeld waar dat niet past zonder dat de chauffeur zijn houding moet gaan aanpassen.
Grappig genoeg heeft Maxi-Cosi op hun eigen website een foto staan van zo'n probleemgeval:
En ik weet dat ge dan ook wel andere modellen kinderstoel gaat kunnen kiezen etc, maar mijn punt is eerder dat ge zou verwachten dat dat type "gezinswagen" daar gewoon op voorzien is.