De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Lijkt me toch wel heel naïef om te denken dat er helemaal niet wordt gemanipuleerd. De redactie wil ook gewoon zoveel mogelijk kijkers en kan me goed voorstellen dat constant dezelfde kandidaat niet het meest ideale scenario is.
Valt toch ook op dat de nieuwe kandidaat makkelijkere vragen krijgt en dat Bart gisteren weeral een fragment over een online streamingreeks krijgt, hetgeen al een tijdje geleden werd aangeduid als zijn zwakke plek: https://www.hln.be/tv/de-makers-heb...s-het-record-van-ella-leyers-breken~a20ce877/

En was wel heel toevallig dat er net een zeer moeilijke vraag over Sally Rooney (wie?) kwam in de finale wanneer hij maar 2 antwoorden nodig heeft...

En was wel heel toevallig dat er net een zeer moeilijke vraag over Sally Rooney (wie?) kwam in de finale wanneer hij maar 2 antwoorden nodig heeft...
Mja, als je een beetje mee bent met hedendaagse literatuur weet je wie Sally Rooney is hoor.

Maar hij gaf daar ook een beetje op hé, terwijl Olga wel gewoon Slimste mens stijl begon het rijtje beroepen af te gaan.

Lijkt me toch wel heel naïef om te denken dat er helemaal niet wordt gemanipuleerd. De redactie wil ook gewoon zoveel mogelijk kijkers en kan me goed voorstellen dat constant dezelfde kandidaat niet het meest ideale scenario is.
Valt toch ook op dat de nieuwe kandidaat makkelijkere vragen krijgt en dat Bart gisteren weeral een fragment over een online streamingreeks krijgt, hetgeen al een tijdje geleden werd aangeduid als zijn zwakke plek: https://www.hln.be/tv/de-makers-heb...s-het-record-van-ella-leyers-breken~a20ce877/

Dat niet alles even spontaan is als het lijkt, dat wil ik heus wel geloven want het is en blijft nu eenmaal televisie.
Maar dat de makers effectief de uitslagen zouden willen manipuleren om welke reden dan ook, dat is imo toch wat te vergezocht. Een kandidaat die er lang in blijft en dus het record nadert, lijkt me zelfs een positieve invloed op de kijkcijfers te gaan hebben.
Dat de nieuwe kandidaat wel eens een wat makkelijkere vraag krijgt, dat hebben de makers zelf ook al gewoon aangegeven omdat ze gewoon willen zorgen dat de kandidaat zihc wat op het gemak voelt (al is dat dit seizoen natuurlijk minder van toepassing aangezien de kandidaten sowieso al eens meededen).

Het kan zijn dat ik mis ben, maar Erik leest toch gewoon zijn kaartje voor in de finale? Die gaat toch niet opeens een moeilijke vraag zoeken omdat net op dat moment kandidaat x aan de beurt is? Op dat vlak is het toch alleen de filmpjes-, foto en puzzelronde die gemanipuleerd kunnen worden?

Graag in het vervolg je taalgebruik naar vrouwen toe aanpassen.
Jullie mogen allemaal zeggen en denken wat jullie willen, voor mij zal den Bart DE ALLERSLIMSTE MENS TER WERELD ZIJN!
Gefoefeld of niet, gisteren verloren of niet.

En Olga en Danira hebben samen het beeld dat ik al van hen had, nog eens in het kwadraat bevestigd. Twee arrogante wijven die denken dat de wereld aan hun gat hangt. Maar geef mij dan maar ne 'simpele' mens als den Bart, daar zult ge in de omgang veel meer plezier aan beleven.

En waarom zijn die arrogant?

Ik heb dat al dikwijls gelezen, ook toen Olga voor de eerste keer mee deed (ze was ocharme 19 jaar toen) en toen kreeg die ook het verwijt van arrogant te zijn.

Ze zijn gewoon wat meer aanwezig maar toch totaal niet arrogant.

Soit, jammer dat Bart er uit ligt.

Ik vind @pretoogje precies altijd wat streng voor andere vrouwen :unsure:
Neen, dat is een verkeerd gevoel @Wilcao!
Ik ben streng voor wie het nodig heeft en lief voor wie dat verdient.
Ik ga niet een vrouw vergoelijken 'omdat het een vrouw is'. Net zoals ik ook niet van een man ga zeggen dat hij ongelijk heeft omdat het een man is.
Mijn oprechte betrachting is een rechtvaardig oordeel neer te schrijven over wie of wat dan ook.

Ik vond het wel opvallend dat zowel de fotoronde als de filmpjesronde voor Danira over politici gingen, die heeft dat als job gedaan he, met Vandaag.

Twee arrogante wijven die denken dat de wereld aan hun gat hangt.

Het is toch echt wel zo dat al die zussen Leyers arrogant zijn en denken dat ze beter zijn dan iemand anders?
En met alle respect, knap zijn ze nu ook niet echt.

In tegenstelling tot hun vader, die mij wel down to earth lijkt...

Vanavond Opbrouck in de jury... gelukkig niet gisteren in combinatie met Degand.
Trouwens, Degand was opvallend rustig gisteren... alsof iemand hem had ingefluisterd dat hij het wat kalmer aan moest doen.

waarom zou men in godsnaam bepaalde kandidaten per se willen laten winnen en er dus voor zorgen dat niet alles geheel eerlijk verloopt? Het is maar een tv-quiz he, niet de presidentsverkiezingen.
Omdat de impact van die show vrij groot is, en "het goed doen in DSTW" uw (media)carrière een serieuze boost kan geven. Bart de Wever heeft zo ook flink gescoord toen hij meedeed.

10 90’s liedjes en dan nog niet doorhebben dat de vragen speciaal op jouw maat gemaakt zijn

Slim is ze dus niet

‘Amai stond AC/DC en Led zeppelin op die foto ofwa?!’

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan