De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Wel blij dat Astrid eruit ligt. Hoe snel kan je antwoorden afratelen op 1 seconde en nog voor Erik zijn vraag beëindigd met "Wat weet je hiero.."
Doe is RUSTIG mens :p

En de Geert gaat dat spelleke hier weer winnen eh. Die zijn brein werkt gewoon 10x sneller dan de rest.

Doet ge daar een weddenschap op, Scifo?

Wie komen er nog? Tom Waes, Olga Leyers (geen eindwinnaar denk ik), De Coster, Taveirne, Merol.
Allemaal ook geen prullemannen!

Geirnaert wint in de finale finale van Bart met Tom Waes als derde.

Ik heb gezegd. :D

(Al zou Delphine moeten winnen ofc)

Hierbij wil ik ook bevestigen dat Bart in het echt ook sympathiek is ,na een voorstelling in een boeregat kwam hij erna gewoon eventjes in de cafetaria zitten en een babbeltje doen niet alle bekendere comedians doen dat denk ik.

Trouwens grappig dat Sep Vanmarcke er ook was :)

Doet ge daar een weddenschap op, Scifo?

Wie komen er nog? Tom Waes, Olga Leyers (geen eindwinnaar denk ik), De Coster, Taveirne, Merol.
Allemaal ook geen prullemannen!
Ojaaaaa, Merol ! :love2: 🥰 Al vrees ik dat het wel eens van korte duur zou kunnen zijn want de concurrentie is écht loco

Wel bizar hoe ze ineens de moeilijkheidsgraad serieus opkrikken. De eerste paar weken vond ik eigenlijk belachelijk gemakkelijk voor een ALLERslimste mens, maar die fotorondes gisteren waren toch allesbehalve evident. De filmpjesrondes evenzeer (of het lag misschien aan mij dat ik er weinig over wist).

Wat was de reden waarom Danira vroeger zo hard werd aangevallen op social media tijdens haar deelname?
Ik denk dat ze die nogal arrogant vonden.

Nuja das eigenlijk de ex van mijn neef (pre bekendheid). Als mijn tante of nonkel die tegenkomen in Vilvoorde doet die ook alsof die mensen lucht zijn maar als haar vader erbij is is ze ineens poeslief. Dus met dat in het achterhoofd,...

Die Wim Helsen, die vind ik dus eens echt totaal niet grappig hè. Pure cringe als die een mop probeert te vertellen. Werd daarnet ook nog eens serieus gedist door Danira. :laugh:

Gilles verdomme, was één van de mensen waar ik echt naar uit keek.

Ah ja, die fotoronde van Danira. Kap eens met zulke onzin aub.

Laatst bewerkt:
Spijtig van Gilles maar dit was nu is een aflevering waar iedereen op elke plaats had kunnen eindigen.

Bart gaat misschien morgen het record van Ella qua deelnames evenaren maar neem er de overwinningen bij en hij staat zelfs boven haar

Danira vind ik toch ook serieus arrogant overkomen hoor. Vanavond Olga winnen en Danira eruit gebonjourd door Bart. Al vrees ik dat Danira scherper is in de finale. Laatste paar afleveringen ben ik al af en toe verrast over iets dat Bart niet weet of ziet. Ik was bvb ook verbaasd dat hij bij een vraag in de eerste ronde over aantallen niet de tactiek gebruikt van 1 meer of minder dan de andere te zeggen. Gilles zegt 90, Danira 95 en dan zegt hij 100 ipv 96. Ben wel niet zeker of hij vroeger die tactiek wel al toegepast heeft.

Die Danira mag er voor mij ook uitliggen. Zat ook in ´het huis´. Het was beter geweest om die aflevering alleen met haar vader te maken. Zo ne sympathieke mens! Van hem heeft ze die hoogmoedigheid zeker niet.
Ik ben alleen bang dat als ik een kaars aansteek opdat ze zou verliezen, dat het zich tegen mij keert en dat - als straf- ze den Bart eruit knikkert.

Trouwens.... ik wist niet dat De Coster getrouwd was. Dan toch niet ´De allerslimste mens´ blijkbaar. :laugh:

Terug
Bovenaan