De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Toch apart Scheire en VDV na één deelname er al uit. Van Bouwel zien we wss ook niet meer terug. Welke winnaars hebben we dan nog? De Coster, Waes en Taveirne moeten nog komen en dan mis ik er nog eentje. Adil, Van Eylen en Vd Spiegel doen niet mee.

Ah ja, Meyfroidt.
We zaagden op 9lives jaar na jaar dat het niveau daalt dus ik ben niet megaverbaasd dat de latere winnaars het nu niet uithouden. El Arbi had ik wel graag teruggezien

Snap niet wat zowat iedereen tegen Dalila heeft. Gewoon een hele leuke deelnemer voor dit spel
Alleszins leuker dan van Impe

Snap niet wat zowat iedereen tegen Dalila heeft. Gewoon een hele leuke deelnemer voor dit spel
Alleszins leuker dan van Impe
Ik vermoed dat er toch een heel deel mensen Dalilla niet moeten omwille van haar standpunten omtrent bepaalde maatschappelijke kwesties + het feit dat ze in veel van die debatten zichzelf altijd heel graag in de slachtoffer wentelde zal daar niet vreemd aan zijn... zij was synoniem voor Woke nog voor het woord zelfs bestond (of mainstream werd).
Ze ligt bij mij alleszins ook niet in de bovenste schuif. Mijn vriendin zette het gisteren op en mijn eerste spontane reactie was "urgh, Dalilla..."
ben blij dat dalilla naar huis is. die is niet grappig en weet bijzonder weinig. GO BART !!
Ik vond het echt enorm opvallend hoe weinig ze bij momenten maar wist. In die mate zelfs dat ik mij op een bepaald moment zat af te vragen hoe zij in dit soort all-stars format terechtgekomen is. Nochtans dacht ik dat ze in haar reguliere deelname wel serieus wat afleveringen meegegaan is.

In ieder geval, los van wat ik van Dalilla denk heb ik wel een enorme appreciatie voor Bart Cannaerts. Het is moeilijk uit te leggen waarom maar dat lijkt mij nen oprecht sympathieke mens.

Laatst bewerkt:
Same, haar standpunten zijn haar standpunten maar ze doen alle sympathie voor haar als sneeuw voor de zon wegsmelten.

Werd haar imo ook cadeau gedaan met die britney vraag in de finale (dat is absoluut géén finale vraag dat weet je volledig of niet, een puzzelvraag of doevraag in ronde één of desnoods in een fotoronde met allemaal songteksten maar NIET in de finale).

En dan die laatste vraag waarna Erik, het had ook anders kunnen lopen Dalila. Leek me dat ze daar liever Bart even zien verdwijnen en/of Dalila er langer in hadden gewild.

Alsof je uit één enkele aflevering van een (pseudo) quiz als deze kan uitmaken of iemand 'veel weet' of niet.
ze had imo de vragen alvast niet mee. Maar dan haal je er natuurlijk wel de makkelijkste uit om het tegendeel te bewijzen :unsure:

Begrijpelijk dat jullie haar standpunten laten mee spelen in jullie sympathie.
Maar dan heb ik nog minder sympathie voor de hoofdredactrice onder wiens bewind een relatief gerespecteerde krant is afgegleden naar een clickbait vehikel à la HLN

Geef dan is aan waar ze de vragen niet mee had? Ben oprecht benieuwd :) .

Zelfs een Mata Hari vraag he, in de allerslimste mens is nederlandse danseres dan wel t minste wat je mag verwachten imo en ik zou verwachten dat ook de redactie verwacht dat ze minstens op die trefwoorden zou gekomen zijn.

Edit: Ook haar fotoronde overigens, hoe hard heeft Erik daar niet geholpen? En dan kan je nog gaan zeggen Erik doet dat nog, maar zo duidelijk? T zal niet vaak zijn voorgevallen imo, helpt Erik haar daar niet dan verliest ze veel meer tijd en volgens mij zelfs minder goede antwoorden ook nog.

Laatst bewerkt:
Daar valt idd over te discussieren :)
maar dan nog zegt één deelname heel weinig over de kennis van een deelnemer

lijkt me gewoon een heel toffe dame, kwam zo ook over in een WTTAA podcast trouwens
maar het is duidelijk dat de vooroordelen obv haar standpunten doorwegen bij velen

Bij mij kwam ze heel 'ik vind mezelf heel grappig maar ben het niet' over. Is maar op basis van 1 tv optreden natuurlijk. Maar als je je dan zo opzichtig (en dom imo) laat zakken, dan vind ik het niet erg dat je er zo uit gaat.

lijkt me gewoon een heel toffe dame, kwam zo ook over in een WTTAA podcast trouwens
maar het is duidelijk dat de vooroordelen obv haar standpunten doorwegen bij velen
Ik moet eerlijk zijn tot aan die podcast moest ik weinig van haar weten. Maar dan zat ze daar en kon ze is op haar gemak haar visie uitleggen. En ook al ben ik niet 100% akkoord ik begrijp haar punt nu veel beter en dat maakt haar bij mij ook wel vrolijker en sympathieker dan Van Impe die bij mij toch ietwat boertig blijft overkomen.

Ben wel benieuwd naar Stockman vanavond want daar heb ik weinig tot niets van gezien

Daar valt idd over te discussieren :)
maar dan nog zegt één deelname heel weinig over de kennis van een deelnemer

Over haar intelligentie zeg ik voor alle duidelijkheid zelf ook zeker niks, van wat ik mij herinner was die niet dom vorige keer toen ze meedeed (net als Prem bv wel irritant maar niet dom).

Dat nog niemand de opmerking heeft gemaakt over die Liesbeth haar tanden, wat is dat man.

Bart Cannaerts is echt ne sympathieke kerel, ooit is met gebabbeld na zijn laatste show omdat er items aan bod kwamen die enorm op het leven van toepassing waren op mij en mijn vriendin. Zo down to earth, vriendelijk en ingetogen kerel.

Inderdaad. Zolang je nog meer dan 100 seconden hebt is dat tactisch gezien het domste dat je kan doen.
Bwa, normaal zou je wel drie trefwoorden kunnen vinden tenzij de vraag u echt niet ligt, maar ik zou het in haar plaats ook zeker niet gedaan hebben.

Anyway content dat ze er direct uit ligt. Zij is één van de redenen waarom we nu met die vervelende woke shit zitten, maar da's geen discussie voor hier natuurlijk.

Terug
Bovenaan