Lobmans
Well-known member
Haalt + 1miljoen kijkers dus idd, geen reden tot afvoeren
En dat bovendien in een periode waarin zowat alle zenders de kijkcijfers van andere programma, die andere jaren veel kijkcijfers haalden, drastisch zagen dalen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haalt + 1miljoen kijkers dus idd, geen reden tot afvoeren
Goh, dat fragment van Barty was nu toch niet moeilijk? Da's in dezelfde categorie als dat filmpje van CDK voor Gilles onlangs. Als je dat juist niet volgt zal je daar niet alles van weten, maar dat geen enkele van de drie Ashleigh Barty én zelfs Andy Murray niet of niet direct herkent vind ik toch opmerkelijk.Was ook echt niet gemakkelijk in mijn ogen. Van tennis ken ik geen klote en ook van showbizz niet. Maar Al-Zawahiri wist ik dan weer wel, maar dat komt door mijn grote interesse in het Midden-Oosten. Er zullen toch weinig mensen dit allemaal weten.
Ik ken die Barty niet. Dat is toch echt geen tennis-icoon zoals Henin, Clijsters, Sharapova of de zusjes Williams.Goh, dat fragment van Barty was nu toch niet moeilijk? Da's in dezelfde categorie als dat filmpje van CDK voor Gilles onlangs. Als je dat juist niet volgt zal je daar niet alles van weten, maar dat geen enkele van de drie Ashleigh Barty én zelfs Andy Murray niet of niet direct herkent vind ik toch opmerkelijk.
En welk showbizz fragment was het nu weer? Al vergeten.
Maar het was gewoon in het algemeen een matige aflevering vond ik. Dat Bart daar nog ternauwernood wint ondanks een zwak fragment zegt toch voldoende.
Als je de kijkcijfers bekijkt is er geen enkele reden om dit af te voeren, veruit het meest bekeken programma van 4, staat altijd in de top 5 van de lijst en (zeer) goedkoop om te produceren.
Ik ken die Barty niet. Dat is toch echt geen tennis-icoon zoals Henin, Clijsters, Sharapova of de zusjes Williams.
Nu zien we wel quasi elke grandslam een andere winnares en runner-up en dikwijls zelfs complete verrassingen. Er wordt niet gedomineerd voor jaren aan een stuk, er zitten een hoop eendagsvliegen tussen (Rybakina, Krejcikova, Raducanu (voorlopig), Kenin, Andreescu, Stephens, Ostapenko, Pavlyuchenkova, Brady, Keys, Bouchard, Lisicki, etc.), iedereen kan van iedereen winnen. Dat zo'n speelsters als Barty of tegenwoordig Jabeur en Swiatek niet bekend zijn bij het grote publiek is niet verwonderlijk. Binnenkort duikt er weer iemand anders op.Ze heeft nochtans langer aan 1 stuk op nummer 1 gestaan dan Henin en Clijsters en 1 grandslam minder dan Clijsters.
Ze is ook nog maar 25 ofzo.
Al 2 dagen na elkaar dat het me opvalt dat de persoon die links achter Erik zit in het publiek, na de eerste break van plaats verandert. Nog iemand opgevallen?
Eergisteren was het een vrouw met een "buikje", gisteren een dame met bleke kledij dat opviel.
).Ze heeft nochtans langer aan 1 stuk op nummer 1 gestaan dan Henin en Clijsters en 1 grandslam minder dan Clijsters.
Ze is ook nog maar 25 ofzo.
't Viel mij laatste tijd op dat er altijd wel iemand knap achter Erik/ de jury zit waardoor ik mijn eigen schoonheid in twijfel trek.Productie is normaal gezien inderdaad heel erg streng op wie er langdurig in beeld komt, zoals bv achter Erik of de jury. Ik heb vroeger een aantal keer in het publiek van verschillende shows gezeten en er staat aan de inkom echt iemand te selecteren op basis van kledij, schoonheid en diversiteit (en nee, ik heb nooit achter de presentator gezeten).
Ik schrik er dan ook niet van dat ze personen switchen als ze vinden dat dit niet in hun plaatje past.
Wat wilt ge van ne soeplepel? (Graptjen hein)'t Viel mij laatste tijd op dat er altijd wel iemand knap achter Erik/ de jury zit waardoor ik mijn eigen schoonheid in twijfel trek.

Toen Jan-Jaap voor het eerst bekend geraakte in Vlaanderen, vond ik er maar niks aan. Maar nu vind ik hem top!Pedro Elias kan ik ook goed verdragen, samen met Jaap: goeie combinatie. Met dat niezen dat hij zijn eigen nek en die van Jaap afspoelde:![]()
Ik vraag mij af: zijn die afleveringen al een tijd geleden opgenomen?
Liesbeth Van Impe is (opnieuw) met borstkanker geconfronteerd. (Sterkte Liesbeth!)
Ze zat in de uitzending, er werd niks over gezegd. Zou tijdens de opname nog niks van dat slechte nieuws geweten zijn geweest? Anders is het straf dat die daar gewoon zit of er niks aan de hand is.
Bedankt voor de uitleg!In het verleden was dat meestal een 2 à 3 weken op voorhand.
Ze was tijdens de opnames alleszins al wel op de hoogte, zie deze reactie uit een interview: