De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Dat was het geval hoor, als ze een fout antwoord gaven was hun beurt voorbij zei Erik
Ok dan heb ik niks gezegd. In dat geval vind ik zo'n vraag (alhoewel elke +12-jarige met een normaal IQ zoiets zonder problemen zou moeten kunnen) nu ook weer niet té makkelijk aangezien een foutje onder druk vlug gebeurd is.

Ik heb gisteren niet gekeken, wel (zoals altijd) is die uitzending opgenomen. Had in de loop van de dag gisteren gelezen dat het Degand zou zijn.

Ik ga dus laten zien dat ik 'karakter' heb en deze aflevering aan me laten voorbij gaan.

Ik zou niet weten waarom ik zou kijken: Degand (steekt gewoon tegen met zijn gedrag), Sarrafian (ook het beste er af om in de jury te zitten), volgens dat ik hier lees is Lotte afgevallen (sorry, liever dan Julie Colpaert en Cannaerts).

Laat ons maar weer vanavond kijken met welke nieuwe kandidaat?

A, ja, Thomas, was ook wel een kleppertje.

En welke jury?

(Ik hoop echt dat dit het laatste seizoen is. Natuurlijk MOET ik niet kijken. Maar je voelt toch wel dat het vet helemaal van de soep is. Als er volgend jaar terug met 'gewone' kandidaten wordt gespeeld en nog wat meer Degand, dan kijkt er niemand meer.)

Waarom zouden ze stoppen , is waarschijnlijk nog altijd samen met de Mol met voorsprong het meest bekeken programma van Vier ?
  • Vier leeft nog altijd van reclame , dus kijkcijfers zijn het belangrijkste ,de koe zolang mogelijk uitmelken dus.
  • Waarbij de slimste mens in vergelijking met de Mol waarschijnlijk niet veel kost.
  • Ook nog geen ander paradepaardje die de quiz kan vervangen (Move that bus zie ik het niet meteen doen).

Waarom zouden ze stoppen , is waarschijnlijk nog altijd samen met de Mol met voorsprong het meest bekeken programma van Vier ?
  • Vier leeft nog altijd van reclame , dus kijkcijfers zijn het belangrijkste ,de koe zolang mogelijk uitmelken dus.
  • Waarbij de slimste mens in vergelijking met de Mol waarschijnlijk niet veel kost.
  • Ook nog geen ander paradepaardje die de quiz kan vervangen (Move that bus zie ik het niet meteen doen).
Ik denk dat de formule van DSMTW voorbijgestreefd gaat geraken. Nu kijk ik dit seizoen (behalve uitzending gisteren) altijd, uitgesteld maar toch elke aflevering. De vorige jaren gebeurde het dat ik - als ik een aflevering niet had gezien - ze gewoon aan me liet voorbijgaan. Dat zal toch wel betekenen dat het MIJ (anderen misschien nog wel) niet meer zo kan bekoren als in de beginperiode. Het niveau van de jury taant, alhoewel dat sommige combinaties geweldig zijn. Zelfs die zullen mij bij een eventueel volgend jaar niet over de streep kunnen trekken om dagelijks te kijken. De mopjes die we zelf al tevoren voelen aankomen, in een 'Allerslimste finale' de tafel van 8 als een van de vragen hebben, ..., ... ik denk dat het programma zijn tijd heeft gehad.

Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Als je de kijkcijfers bekijkt is er geen enkele reden om dit af te voeren, veruit het meest bekeken programma van 4, staat altijd in de top 5 van de lijst en (zeer) goedkoop om te produceren.

Ik vind het nog steeds aangename televisie, maar veel hangt af van het niveau van de jury vind ik.

Ik kijk dan ook wel vooral voor het entertainment en niet per se voor het quiz-gehalte (al vond ik de tafel van 8 in een finale er ook wel los over :D)

Ronde 1 voor de interactie, fotoronde is wel ne leuke, en het finale spel. De rest durf ik ook wel rapper doorspoelen.

De fotoronde dat is mijn favorietje, zeker als ge u af zit te vragen: waar is hier de link tussen die verschillende beelden.
En als het spreekwoorden zijn, dan vind ik het helemaal top.

Degand viel gisteren eigenlijk nog goed mee :unsure:

En ook blij dat Prem direct naar huis mocht, al waren de vragen voor Lotte toevallig héél gemakkelijk. Maar om Prem eruit te wippen is het toegelaten :)

Ik kom hier absoluut niks bijdragen...maar zet een "grappige" jury in blokken en je hebt toch gewoon hetzelfde? Niveau verschilt amper en ipv Erik zijn tanden ist Ben zijn voorhoofd. Ik kan eerlijk zeggen dat die show voor mij grotendeels draait om wie er in de "jury" zit,en als me dat niet aanstaat kijk ik zelfs niet...bvb james coucke.

De fotoronde dat is mijn favorietje, zeker als ge u af zit te vragen: waar is hier de link tussen die verschillende beelden.
En als het spreekwoorden zijn, dan vind ik het helemaal top.
Ja en nee voor mij.

Ze (foto en filmpjesronde) maken de quiz wel degelijk interactiever en leuker, tis ook plezanter om als thuiszitter mee te brullen dus als kijker vind ik het zeker een meerwaarde. Wat mij echter wel meermaals stoort is het (sporadisch) grote niveauverschil tussen wat kandidaat X en kandidaat Y krijgt. Granted, die kunnen eventueel nog aanvullen maar toch .. vind het soms wat .. 'oneerlijk' ?

Ja en nee voor mij.

Ze (foto en filmpjesronde) maken de quiz wel degelijk interactiever en leuker, tis ook plezanter om als thuiszitter mee te brullen dus als kijker vind ik het zeker een meerwaarde. Wat mij echter wel meermaals stoort is het (sporadisch) grote niveauverschil tussen wat kandidaat X en kandidaat Y krijgt. Granted, die kunnen eventueel nog aanvullen maar toch .. vind het soms wat .. 'oneerlijk' ?
Foto- en filmpjesronde moeten ook gekozen kunnen worden.
Dus niet op voorhand bepaald welke kandidaat welk filmpje krijgt.
Als er dan een makkelijk filmpje bijzit, is het al niet gestuurd vanuit de programmamakers.
Hetzelfde met de fotoronde uiteraard.
Lijkt me al veel eerlijker.
Maar bon, alsof ze dat nog gaan aanpassen...

(en ja, ik heb dat hier al vaker gezegd :unsure: )

Terug
Bovenaan