De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Waar vind je dat eigenlijk?
Ik vermoed op basis van de foto via Facebook?

309177748_5514828118602734_2521909770223716408_n.jpg

Idd, de vragen voor Lotte waren soms wel spotgemakkelijk. Maar ik ben een grote Lotte fan dus t kan mij nie schelen én ze heeft Prem naar huis gespeeld ! :love2: :love2: :love2:

Ik snap niet dat ze die nog blijven vragen? De productie etc moet er toch ook soms genoeg van hebben? Kan mij voorstellen dat die veel de opnames dwarsboomt.
Ik kan Dagand goed hebben. En het is niet zo dat die daar iedere week zit. Wat afwisseling is welkom.

Ik heb het bijvoorbeeld niet voor James Cooke, Barbara Sarafian,... Sommigen zullen die wel goed vinden.

Brusselmans vind ik een held en die wordt hier ook niet door iedereen geapprecieerd.

Ach, heb ik de aflevering met Prem gemist. Spijtig.
Bwa. Het is het soort van nostalgie waar je een goeie herinnering aan iets hebt en dat terug wil beleven. Maar wanneer het dan gebeurt stelt het eigenlijk niet veel voor. Het was beter bij die mooie herinnering gebleven.

Dat was in een notendop Prem.

Bah Stefaan, ik heb die niet graag, vorige keren als Jury was hij veel te druk met momenten onnodig luid.

Ik vind hem dan weer fantastisch, maar dat komt ook sinds ik zijn passage heb gezien in Het Huis (of Die Huis in Z-A) toen hem vertelde over zijn overleden vrouw en hoe hij nu alleen is met zijn dochter.

Heeft naruurlijk niks te maken met hoe hij jureert maar er zijn er slechtere.

Ik vind hem dan weer fantastisch, maar dat komt ook sinds ik zijn passage heb gezien in Het Huis (of Die Huis in Z-A) toen hem vertelde over zijn overleden vrouw en hoe hij nu alleen is met zijn dochter.

Heeft naruurlijk niks te maken met hoe hij jureert maar er zijn er slechtere.
En hem dan de vraag stellen hoe hij Valentijn viert 🧐

Wat een triestige filmpjesronde was me dat :laugh:

Wel content dat Lotte eruit ligt.
Was ook echt niet gemakkelijk in mijn ogen. Van tennis ken ik geen klote en ook van showbizz niet. Maar Al-Zawahiri wist ik dan weer wel, maar dat komt door mijn grote interesse in het Midden-Oosten. Er zullen toch weinig mensen dit allemaal weten.

Ik weet niet meer welke dag het was deze week , maar er was 1 vraag in de finale waarbij ze moesten vermenigvuldigen met 8 en in volgorde :eek2:.
Dat is toch 4de leerjaar materiaal niet ? en dat voor de ALLERSLIMSTE mens ter wereld

Ik weet niet meer welke dag het was deze week , maar er was 1 vraag in de finale waarbij ze moesten vermenigvuldigen met 8 en in volgorde :eek2:.
Dat is toch 4de leerjaar materiaal niet ? en dat voor de ALLERSLIMSTE mens ter wereld

Anderzijds zijn er denk ik genoeg volwassenen die (zeker op zo'n moment met stress) plots tilt zouden slaan bij zo'n vraag.
Ik denk dat er zelfs dit seizoen nog ergens een vraag was waarbij een kandidaat een heel simpele vermenigvuldiging ook fout had.

Men had eventueel als "moeilijkheid" kunnen zeggen dat zodra er een fout gezegd wordt, de beurt voorbij was.

Persoonlijk zou ik ook voorstander zijn om de volgende regel in te voeren bij de galerij; bij het aanvullen na de beurt van de kandidaat mag je blijven antwoorden zolang het correct is Want als je de tip doorhebt kan je gewoon beginnen raden zonder dat je het eigenlijk weet.

Terug
Bovenaan