Waar vind je dat eigenlijk?Vanavond, voor velen, een favoriet jurylid!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar vind je dat eigenlijk?Vanavond, voor velen, een favoriet jurylid!
Ik vermoed op basis van de foto via Facebook?Waar vind je dat eigenlijk?

Ik snap niet dat ze die nog blijven vragen? De productie etc moet er toch ook soms genoeg van hebben? Kan mij voorstellen dat die veel de opnames dwarsboomt.Vanavond, voor velen, een favoriet jurylid!
Ik kan Dagand goed hebben. En het is niet zo dat die daar iedere week zit. Wat afwisseling is welkom.Ik snap niet dat ze die nog blijven vragen? De productie etc moet er toch ook soms genoeg van hebben? Kan mij voorstellen dat die veel de opnames dwarsboomt.
Bwa. Het is het soort van nostalgie waar je een goeie herinnering aan iets hebt en dat terug wil beleven. Maar wanneer het dan gebeurt stelt het eigenlijk niet veel voor. Het was beter bij die mooie herinnering gebleven.Ach, heb ik de aflevering met Prem gemist. Spijtig.
En hem dan de vraag stellen hoe hij Valentijn viertIk vind hem dan weer fantastisch, maar dat komt ook sinds ik zijn passage heb gezien in Het Huis (of Die Huis in Z-A) toen hem vertelde over zijn overleden vrouw en hoe hij nu alleen is met zijn dochter.
Heeft naruurlijk niks te maken met hoe hij jureert maar er zijn er slechtere.

Verdiend vond ik, zeker nadat hij 5 min feestdagen opsomdeEn hem dan de vraag stellen hoe hij Valentijn viert![]()
En hem dan de vraag stellen hoe hij Valentijn viert![]()
Was ook echt niet gemakkelijk in mijn ogen. Van tennis ken ik geen klote en ook van showbizz niet. Maar Al-Zawahiri wist ik dan weer wel, maar dat komt door mijn grote interesse in het Midden-Oosten. Er zullen toch weinig mensen dit allemaal weten.Wat een triestige filmpjesronde was me dat
Wel content dat Lotte eruit ligt.
Heel eerlijk. Ik lig hem de dag ervoor te verdedigen, maar gisteren was inderdaad echt slecht. Dan nog een Barbara erbij en het is niks.Wat was Degand weer hilarisch grappig seg...
Zelfs vanuit het publiek kwamen er maar wat beleefdheidslachjes.
.Ik weet niet meer welke dag het was deze week , maar er was 1 vraag in de finale waarbij ze moesten vermenigvuldigen met 8 en in volgorde.
Dat is toch 4de leerjaar materiaal niet ? en dat voor de ALLERSLIMSTE mens ter wereld