De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Waarschijnlijk ook de reden waarom ze die ronde geschrapt hebben? Sommige kandidaten liepen echt wel ver uit zo...
Maar wel zeer leuke ronde!

Op de app merk je dat je zo gemakkelijk kan uitlopen via die ronde. Zeker als je iets krijgt van Tourwinnaars of Champions League winnaars terwijl de rest er niets van kent.

Op de app merk je dat je zo gemakkelijk kan uitlopen via die ronde. Zeker als je iets krijgt van Tourwinnaars of Champions League winnaars terwijl de rest er niets van kent.

Over app gesproken; was geleden van vorig jaar dat ik die nog eens had opengedaan. Deze week eens opgestart. Kwam update binnen en sedertdien zo'n belachelijk klein toetsenbordje...
Nu snap ik opeens wat Bart Cannaerts bedoelde...

Over app gesproken; was geleden van vorig jaar dat ik die nog eens had opengedaan. Deze week eens opgestart. Kwam update binnen en sedertdien zo'n belachelijk klein toetsenbordje...
Nu snap ik opeens wat Bart Cannaerts bedoelde...
Ik heb er ook af en toe wat moeilijkheden mee. En ik heb dan voorlopig nog een versleten smartphone die met dode punten zit waardoor ik meestal niet op de middelste rij kan drukken.

Zo bekend was Greet Op De Beeck nu toch ook niet indertijd, had ik de indruk?
En de lijstjesronde was idd veel beter dan die domme fotoronde.

Vind het wel jammer dat Lieven, Bart en Gilles daar met 3 gezeten hebben en er dus één van hen moest gaan.
Vond ik ook jammer, maar uiteindelijk gaan ze toch tegen mekaar moeten uitkomen hé. Het zijn trouwens (bijna) allemaal goeie kwissers, de deelnemers van dit seizoen. En dan is het onvermijdelijk wat jij zegt. We zullen het nog van veel jammer vinden denk ik. Want er zal er uiteindelijk maar 1 overblijven.

Cadeau krijgen is natuurlijk ook relatief he, ik denk dat veel kandidaten de jonge Harry Styles niet zouden herkend hebben (en mss zelfs de huidige Harry Styles niet zouden herkennen), en ook Nicole Scherzinger is iemand die niet iedereen zomaar zal herkennen.
Zelf zou ik trouwens ook eerder "America's Got Talent" geroepen hebben als trefwoord ipv X-Factor.

Een weggevertje was die vraag imo dus allesbehalve, al was het mss wel wat makkelijker dan de albums van dEUS opsommen wat dat weet ge ofwel goéd, ofwel totaal niet en wat random gokken is bij zo'n vraag ook niet echt een optie.
Lotte heeft ongetwijfeld een nat slipje gekregen van Styles, dus wel best easy ja

Die vragen hier voor Lotte zijn wel echt schandalig hoor :laugh: :laugh: :laugh: Planeten opsommen en daarna de veelvouden van 8 vanaf 32 :sarcastic:

Wat een verschil met die aflevering met Lieven, Gilles en Bart.

Die vragen hier voor Lotte zijn wel echt schandalig hoor :laugh: :laugh: :laugh: Planeten opsommen en daarna de veelvouden van 8 vanaf 32 :sarcastic:

Wat een verschil met die aflevering met Lieven, Gilles en Bart.

Is al vanaf de eerste keer dat ze mee deed zo. Haar fotoronde, puzzle en film waren een pak makkelijker dan die van Bart en Lieven (of was het Gilles).

Terug
Bovenaan