Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ha, dat is dan wel een voordeel dat hij nog even doorgaat dan...!
@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield : wel grappig dat je op jonge leeftijd nog de meeste kandidaten aan het ontdekken bent, omdat je de vorige series niet gezien hebt wegens te jong.
Deze zal dan waarschijnlijk zelfs van voor je geboortejaar zijn:
Ik ben beginnen volgen in het seizoen met Adil El Arbi. In 2019 zat ik in Spanje en daar kon ik van Vier enkel De Mol bekijken op hun site (daarom dat ik van Lotte nog niks gezien had) en 2021 heb ik geskipt omdat 2020 tegeviel. Greet Op De Beeck zegt mij ook niet veel maar ben wel nog iets ouder dan toen zij deel nam. Van Prem herriner ik mij vooral dat er toen wel wat rond de man te doen was maar heb ik dus ook nog niet bezig gezien dus ik ben benieuwd
Kort na de overwinning van Greet Op de Beeck is die gaan samenwonen met Patrick De Wael. Was een zeer gewaardeerde VRT-journaliste maar vanwege deontologische redenen heeft zij moeten kiezen: haar job of de Patrick. Allemaal volgens wat ik erover heb gelezen.
Beetje jammer dat Gilles eruit ligt imo. Was gisteren toch echt de beste speler, maar krijgt dan een fragment dat hem totaal niet ligt wat hem de zege kost, vooral ook omdat Lotte quasi 150 punten cadeau kreeg met haar fragment.
Vragen in de finale vond ik precies ook wat té gisteren? Allez, alles beter dan "noem de 5 grootste landen ter wereld en gok er maar op los", maar vragen achter de albums van dEUS is toch ook een beetje onnozel, neen?
Beetje jammer dat Gilles eruit ligt imo. Was gisteren toch echt de beste speler, maar krijgt dan een fragment dat hem totaal niet ligt wat hem de zege kost, vooral ook omdat Lotte quasi 150 punten cadeau kreeg met haar fragment.
Vragen in de finale vond ik precies ook wat té gisteren? Allez, alles beter dan "noem de 5 grootste landen ter wereld en gok er maar op los", maar vragen achter de albums van dEUS is toch ook een beetje onnozel, neen?
Cadeau krijgen is natuurlijk ook relatief he, ik denk dat veel kandidaten de jonge Harry Styles niet zouden herkend hebben (en mss zelfs de huidige Harry Styles niet zouden herkennen), en ook Nicole Scherzinger is iemand die niet iedereen zomaar zal herkennen.
Zelf zou ik trouwens ook eerder "America's Got Talent" geroepen hebben als trefwoord ipv X-Factor.
Een weggevertje was die vraag imo dus allesbehalve, al was het mss wel wat makkelijker dan de albums van dEUS opsommen wat dat weet ge ofwel goéd, ofwel totaal niet en wat random gokken is bij zo'n vraag ook niet echt een optie.
Ik heb het ook voor Wim Helsen, zelfs als beahrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
En om dan nog eens terug te komen op zogenaamde moeilijke of makkelijke vragen: alles hangt af van het puntenaantal. Dus voor hetzelfde geld krijgt Gilles de vraag van Lotte en omgekeerd. Dus het woord 'krijgen' lijkt mij hier totaal niet op zijn plaats.
Die Jennifer die haar kont zo omhoog stak, dit jurykoppel mag van mij ook vaker aantreden, zo goed passend bij mekaar: de beahr en de naïeve. Zalig.
Kort na de overwinning van Greet Op de Beeck is die gaan samenwonen met Patrick De Wael. Was een zeer gewaardeerde VRT-journaliste maar vanwege deontologische redenen heeft zij moeten kiezen: haar job of de Patrick. Allemaal volgens wat ik erover heb gelezen.
Ze was vooral één van de eersten die van een onbekende deelnemer opeens gebombardeerd werd tot dé lieveling van Vlaanderen.
Dat was daarvoor nooit gebeurd. Sedertdien zijn er wel velen gevolgd.
Paar maanden na haar deelname zag ik ze op een evenement in de Vooruit in Gent (de 404, weet je wel...). Zij was daar als VIP, maar die moesten af en toe ook het 'plebs' passeren in de gang.
Ze werd letterlijk bepoteld, aangeklampt, betast, aangeraakt, omarmd, ...
(en dat was dan alleen nog maar door mij, toen moest de rest van het publiek nog volgen )
Ze was vooral één van de eersten die van een onbekende deelnemer opeens gebombardeerd werd tot dé lieveling van Vlaanderen.
Dat was daarvoor nooit gebeurd. Sedertdien zijn er wel velen gevolgd.
Paar maanden na haar deelname zag ik ze op een evenement in de Vooruit in Gent (de 404, weet je wel...). Zij was daar als VIP, maar die moesten af en toe ook het 'plebs' passeren in de gang.
Ze werd letterlijk bepoteld, aangeklampt, betast, aangeraakt, omarmd, ...
(en dat was dan alleen nog maar door mij, toen moest de rest van het publiek nog volgen )
Was die toen al zo bekend? Heb ik precies gemist...
Maar herinner mij wel de hype die opeens rond haar was ontstaan.
Ze speelde effectief wel heel goed en was ook sympathiek.
En er was in die tijd toen ook nog de lijstjesronde.
Dat vond ik eigenlijk de leukste ronde en mag altijd terugkomen!
Was die toen al zo bekend? Heb ik precies gemist...
Maar herinner mij wel de hype die opeens rond haar was ontstaan.
Ze speelde effectief wel heel goed en was ook sympathiek.
En er was in die tijd toen ook nog de lijstjesronde.
Dat vond ik eigenlijk de leukste ronde en mag altijd terugkomen!
Een vraag was bijvoorbeeld: "wat zijn de buurlanden van Rusland?". Voor die vraag zijn er 14 mogelijke antwoorden, maar er waren ook vragen met soms 30 mogelijke antwoorden.
Elke kandidaat mocht dan om beurt een antwoord geven.
Gaf een kandidaat een verkeerd antwoord, dan mochten de anderen verder doen.
Zo gebeurde het wel eens dat er al twee kandidaten waren afgevallen bij de eerste antwoorden en dat de laatste overgebleven kandidaat bijvoorbeeld nog 10 antwoorden kon geven.
Een vraag was bijvoorbeeld: "wat zijn de buurlanden van Rusland?". Voor die vraag zijn er 14 mogelijke antwoorden, maar er waren ook vragen met soms 30 mogelijke antwoorden.
Elke kandidaat mocht dan om beurt een antwoord geven.
Gaf een kandidaat een verkeerd antwoord, dan mochten de anderen verder doen.
Zo gebeurde het wel eens dat er al twee kandidaten waren afgevallen bij de eerste antwoorden en dat de laatste overgebleven kandidaat bijvoorbeeld nog 10 antwoorden kon geven.
Is dat niet ooit gebeurd met Jan Leyers en titels van Hitchcock films ? Als ik mij goed herinner kon hij bijna dat hele lijstje aanvullen terwijl de rest al afgevallen waren.
Is dat niet ooit gebeurd met Jan Leyers en titels van Hitchcock films ? Als ik mij goed herinner kon hij bijna dat hele lijstje aanvullen terwijl de rest al afgevallen waren.
Aflevering met Kurt Van Eeghem was hilarisch.
"Noem de erogene zones bij de de vrouw"
Scherm stond vol met mogelijke antwoorden.
Zijn eerste antwoord: "hoh, de rug ?"
"Nee, de rug nu net niet"