De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Mop over BDP precies gemist. Hoe ging die juist?
Rik Verheye die begint over kusjes die hij terugstuurt bij mensen met negatieve commentaar en dan blokkeren. Voor je t weet worden ze verliefd. En voor je het weet heb je dat.

Waarop Maaike met een grote smile, ja ik ga daar niet over uitwijden. Met ne nog grotere glimlach erachter. Waarop Rik Verheye ja ik zou graag hebben dat je daar is over uitwijd. Maaike: Ja neje neje de boekskes etc. Waarop Erik ook (allemaal gespeeld verrast uiteraard) ja nee nee daar is al drie jaar over uitgewijd. Waarop Verheye (gespeeld achterlijk) ah ja ja k ben mee k ben mee ja ik ben iets trager. Waarop Joke amai en dan zeggen ze iets over Limburgers. Waarop Maaike helemaal losgaat in lachsalvo.

Zo ongeveer.

Vanaf +- minuut veertien kan je het terugvinden op goplay.

Plezant allemaal voor de persoon wiens bloeiende tv carrière kapot is natuurlijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Plezant allemaal voor de persoon wiens bloeiende tv carrière kapot is natuurlijk.

Maar uiteraard nog minder plezant voor alle mogelijke slachtoffers. Maaike maakte zichzelf boegbeeld van het proces, maar daarmee ook van de bredere beweging van alle soorten misbruik. Daar nu zo 'lacherig' rond doen, haalt dat helemaal onderuit.

Maaike krijgt iedere dag shit over haar. Je moet maar eens de comments lezen op de fb pagina van één op het programma Chantal.

Misschien is dit haar manier op een dikke FU vinger te tonen aan die mensen?

Ja, Joke Emmers maakte gisteren geen al te beste beurt. Behalve dan dat ze zich heeft weten te handhaven en vandaag terugkomt.
Wat ik van die donkerblauwe onesie moest denken wist ik al niet en dat gevoel (over die onesie) werd nog gekwadrateerd toen ze die rare move deed waarmee ze dan 10 seconden won.
En wat was dat nu met haar haar? Behalve dat het rood zag, hing dat als platte spaghettislierten langs haar gezicht. Hemel!

Kun je ze geen odettelunette aansmeren?

Toevallig net de laatste vraag van de finale gezien, zéér sterk gespeeld van Gilles. Alle letters van het alfabet afgaan + pas antwoorden als hij beide resterende antwoorden wist. Knap!

Toevallig net de laatste vraag van de finale gezien, zéér sterk gespeeld van Gilles. Alle letters van het alfabet afgaan + pas antwoorden als hij beide resterende antwoorden wist. Knap!
Hij had ook gewoon het antwoord dat hij nog verzweeg - Ierland- kunnen zeggen en stoppen en dan had Joke 3 antwoorden moeten geven in 2 seconden.

Soit, blij dat Joke eruit ligt. Probeer maar eens na te denken in de finale als er zo'n kakelende kip voor uw neus zit

Zit aan de puzzels maar al blij te weten dat ze vertrokken is. Ze viel wel al beter mee dan gisteren en De Leijer is wel heel goed bezig

Ik begin wel te hopen op een aflevering in de finaleweken met Jonas Geirnaert en Lieven Scheire en Jelle De Beule in de jury

Zit aan de puzzels maar al blij te weten dat ze vertrokken is. Ze viel wel al beter mee dan gisteren en De Leijer is wel heel goed bezig

Ik begin wel te hopen op een aflevering in de finaleweken met Jonas Geirnaert en Lieven Scheire en Jelle De Beule in de jury

Zal sowieso weer die hatelijke (en niet hartelijke stomme autocorrect!) James zijn. Daar mag je zeker van zijn.

Dat is naar mijn mening toch een stuk ingewikkelder. In de tijd dat Gilles op die manier zat te zoeken had ik ze al gevonden.

Als je ze per continent afgaat, wat ik dus prefereer, merk je vanzelf wel of ze kloppen als antwoord.
Niet iedereen kent gans de aardbol uit zijn hoofd he. En als je van links naar rechts gaat op de wereldkaart duurt het ook een tijdje voor je aan India, indonesie en Irak komt.
Ik vond die alfabettactiek nog niet zo slecht. Je hoort vanzelf of er een land bestaat dat met ib, id of in begint

Yup, ‘een leugenachtige slet die de carrière van een onschuldige man heeft verkloot’..
Ook absoluut fout uiteraard.

Ik verwacht vandaag wel een top aflevering qua quizniveau. Zeg wat je wil maar ik vind het door de band genomen het sterkste seizoen in jaren en t quizniveau dat gestegen is zal daar gegarandeerd aan bijdragen.

Ook absoluut fout uiteraard.

Ik verwacht vandaag wel een top aflevering qua quizniveau. Zeg wat je wil maar ik vind het door de band genomen het sterkste seizoen in jaren en t quizniveau dat gestegen is zal daar gegarandeerd aan bijdragen.
Omgekeerd evenredig met Erik zijn gedrag. Die vind zichzelf toch veel te grappig.

De gokvragen in de finale mogen ze toch ook wel achterwege laten.

Voor de rest vind ik het leuk volgen idd. Daarom niet altijd de avond zelf maar uitgesteld.

Terug
Bovenaan