De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Hopelijk zien we Degand volgende weer eens. Wordt tijd!
Dit.

Al die onnozele Degand haat, die is gewoon top.

Focketyn mag ook terugkomen (beetje Degand in mini vorm?)

En the fuck zegt niemand hier Jennifer Heylen, die was ook top vorig seizoen? Jennifer en Bockie = winnend duo

Dat fragmentje was wat gespeeld van Erik.
Maar er was ergens een podcast waarin Erik uitlegde dat deze moppen wat afgezaagd waren en soms een negatieve impact hebben.
Niet zozeer op zichzelf, maar wel voor alle medewerkers van de films. Sommige kijkers beginnen echt te geloven dat zijn films slecht zijn, wat dan vooral nefast is voor die anderen.

En the fuck zegt niemand hier Jennifer Heylen, die was ook top vorig seizoen? Jennifer en Bockie = winnend duo

Die zaten samen ook in de 20 jaar filmpjes. Vind ik ook wel een geslaagde match.
Zullen sowieso nog passeren.

Zou mooi zijn dat de komende weken er nog veel variatie zit in de juryleden, ter ere van de 20 jaar.

Komaan Jelle, kick die kinderachtige giecheltrien eruit aub.

Ik ga morgen wijselijk overslaan denk ik. :sarcastic:

Laatst bewerkt:
Yes Evert naar huis en maar halfzeker dat die terugkeert. En Joke ja morgen tegen Cannaerts die tot nu toe samen met Geirnaert het sterktst bezig is en de eerste ex-winnaar die terugkeert maakt die weinig kans, zonder die Fresh Prince vraag was de uitslag denk ik anders geweest. Ik kan ook niet echt tegen die overdreven vrolijkheid.

Laatst bewerkt:
Grrrrr joke werkt echt op mijn zenuwen, ik heb niets tegen haar maar damn heel de tijd zo giechelen ook wat had die nu aan een onesie??? Jeez. Voor 1 of andere reden stoort die mij gewoon…

Ze eist wel de aandacht op. Om het euh lichtjes uit te drukken :unsure:.

Ik moet zeggen dat dit seizoen me weer tegenvalt. Was beginnen kijken, maar het spreekt mij precies gewoon niet meer aan. Belachelijke doe-vragen. Jury nog eens tenenkrullend gisteren. Vooral met die nummers van Queen :sarcastic:.
Soit, mijn tijd aan betere dingen besteden dus.

Laatst bewerkt:
Ik vond gisteren ook de zwakste aflevering.

Even lachen met heel dat Bart De Pauw gedoe, vond ik bij de meest wansmakelijke moppen die er gemaakt zijn in die 20 jaar (maar bon van mij mag men wel met alles lachen dus ze doen maar zeker). Dan duidelijk voorbereide en slecht uitgevoerde "moppen" genre polyglot ja nee wiskunde is echt zo mijn ding ni. Dat werd 20 jaar ofzo terug al door de fc de kampioenen gedaan en zelfs daar was dat niet per se bij de beste moppen.

En dan is Joke Emmers ook een hate or love it, en ik wissel zelfs regelmatig tussen de twee maar pffft dat is toch ook niet iemand die er voor mij lang in moet blijven ze.

Ik vond gisteren ook de zwakste aflevering.

Even lachen met heel dat Bart De Pauw gedoe, vond ik bij de meest wansmakelijke moppen die er gemaakt zijn in die 20 jaar (maar bon van mij mag men wel met alles lachen dus ze doen maar zeker). Dan duidelijk voorbereide en slecht uitgevoerde "moppen" genre polyglot ja nee wiskunde is echt zo mijn ding ni. Dat werd 20 jaar ofzo terug al door de fc de kampioenen gedaan en zelfs daar was dat niet per se bij de beste moppen.

En dan is Joke Emmers ook een hate or love it, en ik wissel zelfs regelmatig tussen de twee maar pffft dat is toch ook niet iemand die er voor mij lang in moet blijven ze.
Van Bouwel en Cannaerts kan die niet aan. Ze had gisteren al heel veel geluk dat Evert niet de lyrics van te min voor Anja moest geven maar van Fresh prince of bell air

Van Bouwel en Cannaerts kan die niet aan. Ze had gisteren al heel veel geluk dat Evert niet de lyrics van te min voor Anja moest geven maar van Fresh prince of bell air
Ja in de finale kan veel he. Ik heb ook het idee dat Emmers minder sterk is als quizzer dan die twee anderen. Maar in de finale op het juiste moment een simpele vraag of twee krijgen en t kan er al heel anders uitzien.

vond gisteren ook de zwakste aflevering.

+1.
Bij momenten zelfs ergerlijk.
Als de kandidaten zelf wat minder ad rem of uniek zijn, dan moet de jury dit toch kunnen opvangen met wat spontane luchtige commentaren, maar dat was gisteren totaal niet. Het voelde allemaal zeer geforceerd aan.

Maar voor de rest tot nu toe zeer erg fan van alle andere voorbije afleveringen.

Ja, Joke Emmers maakte gisteren geen al te beste beurt. Behalve dan dat ze zich heeft weten te handhaven en vandaag terugkomt.
Wat ik van die donkerblauwe onesie moest denken wist ik al niet en dat gevoel (over die onesie) werd nog gekwadrateerd toen ze die rare move deed waarmee ze dan 10 seconden won.
En wat was dat nu met haar haar? Behalve dat het rood zag, hing dat als platte spaghettislierten langs haar gezicht. Hemel!

Het was gisteren de eerste aflevering van dit seizoen die ik heb afgezet... Humor mag van mij best ver gaan, maar die 'mop' over het Bart De Pauw proces vond ik enorm ongepast.
Hopelijk vanavond wat beter!

Terug
Bovenaan