1 van de weinige sony titels die ik niet uitgespeeld heb, ben wel zombie fan maar kon er echt niet in komen in deze game.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt wel de moeite,zeker op ps5 nu of pc.1 van de weinige sony titels die ik niet uitgespeeld heb, ben wel zombie fan maar kon er echt niet in komen in deze game.
Nee , uiteraard nietGoh, als de nieuwe game van bend er fantastisch uitziet, gaan we niet klagen denk ik.

.
, voor mij althans.
Days Gone wordt aanzien als een enorme flop en een sequel was/is nihil. Een remaster van deze game gaat dit waarschijnlijk alleen maar slechter maken. Geld ophalen voor een schuld op te halen, sure maybe... maar om een sequal to funden, ja good luck xD.Als Sony volgende week een state of play doet en de 2 grote titels van die sop blijken horizon remake en days gone remaster te zijn. Dan hoop ik toch dat ze begrijpen dat iedereen fucking razend gaat worden.... Ze moeten dan op zijn minst nog Ghost 2 of venom of wolverine tonen ofzo, want anders...![]()
Ik heb zo het gevoel dat ze toch met een days gone 2 sequel gaan afkomen binnen xtal jaar. Maar dat Bend studio veel tijd en geld verloren heeft aan hun gecancelled live service project(wat totaal niet bekend is, maar ik denk dit maar), en nu willen ze nog rap easy geld binnen halen met een remastered versie van Days Gone en dat geld kunnen ze gebruiken voor de sequel...
Ge weet waarom hé. Maar geen zorgen, volgend jaar rond deze tijd zal de onofficiële port wel grotendeels rond zijn. Als'k het mag geloven zijn er al een paar full playthrough's gepasseerd(albeit very glitchy)dus kan wel eens snel gaan.maar niet voor Bloodborne... Maar vooral gewoon een PC port, als je dan toch alles port, waarom dan niet letterlijk één van de beste Fromsoft games ever made, die nu vast zit op PS. Dat terwijl er zo een grote PC community is....
). Kon zeker nog wat "gefinetuned" worden naar de gameplay toe. Maar altijd al wel een zwak gehad voor games die groeien in kwaliteit en het beste voor de lategame houden. Beetje spijtig dat de main dev een beetje een blijterige eikel lijkt te zijn en de game daar stilletjes aan ook word met geassocieerd.