Ah ik had de omgekeerde ervaring, ik vond vooral het einde van dat spel een pak minder, de regio beviel me veel minder en die stutter die steeds erger werd per chapter en hoe sneller je motor werd hielp niet voor mij. De eerste regio vond ik het leukste qua sfeer en story, zo gewoon op jezelf overleven en wat dingen doen. En dan nadien in chapter 2 aansluiten bij een groter kamp was ook wel cv, maar voelde dan wel veel leger aan en meer geforceerd op een manier.Ge weet waarom hé. Maar geen zorgen, volgend jaar rond deze tijd zal de onofficiële port wel grotendeels rond zijn. Als'k het mag geloven zijn er al een paar full playthrough's gepasseerd(albeit very glitchy)dus kan wel eens snel gaan.
Horizon port is waarschijnlijk gewoon de easy cash in met de assets van het vervolg. Days Gone sluit ik mij wel aan bij de algemene consensus, enorm ongewaardeerde game(in sales dan toch). Kon zeker nog wat "gefinetuned" worden naar de gameplay toe. Maar altijd al wel een zwak gehad voor games die groeien in kwaliteit en het beste voor de lategame houden. Beetje spijtig dat de main dev een beetje een blijterige eikel lijkt te zijn en de game daar stilletjes aan ook word met geassocieerd.
Doorgeven aan een Bluepoint of iemand anders dankbaar die er iets geks van durft te maken.
Ik vond de game niet slecht, maar ik vond het ook geen hoogvlieger. Er zat veel meer in dat er niet is uitgekomen, en misschien dat een deel 2 dat wel kan, maar dat is altijd een risico project. Je eerst deel deed het al niet super en je tweede deel MOET beter zijn of het wordt een flop.
). Kon zeker nog wat "gefinetuned" worden naar de gameplay toe. Maar altijd al wel een zwak gehad voor games die groeien in kwaliteit en het beste voor de lategame houden. Beetje spijtig dat de main dev een beetje een blijterige eikel lijkt te zijn en de game daar stilletjes aan ook word met geassocieerd.