Darts: Zelf Spelen

Ik merk net op dat er dicht bij mijn werk een winkel is, onderweg naar het station. Ideaal. Ik weet alleen niet waar ik plaats hiervoor heb, je hebt blijkbaar ook borden op ne stand met 4 poten, misschien is dat iets...

Ik merk net op dat er dicht bij mijn werk een winkel is, onderweg naar het station. Ideaal. Ik weet alleen niet waar ik plaats hiervoor heb, je hebt blijkbaar ook borden op ne stand met 4 poten, misschien is dat iets...

Is een oplossing, maar hou er rekening mee dat bij een statief je bord altijd iets zal bewegen.
Je bent dan ook beperkt in de keuze van verlichting en surround.

Is een oplossing, maar hou er rekening mee dat bij een statief je bord altijd iets zal bewegen.
Je bent dan ook beperkt in de keuze van verlichting en surround.
Ik zie net op darts shopper dat je wel een surround er zou kunnen rond zetten, icm een statief. Ik ben het aan het overwegen, aangezien binnen de muren niet mogen worden beschadigd.

En niet deze week, maar daarna eens langs gaan in een shop niet ver van mijn werk, krijgt goede reviews, dus ik vermoed dat ze mij daar wel tips kunnen geven over welke pijlen. Moet ik daarvoor afspraak maken denk je?

Komend weekend speel ik voor het eerst zowel zaterdag als zondag een tornooi. Zaterdag een dubbeltornooi met partner, op zondag een dubbel in, dubbel uit. Benieuwd of ik er iets van kan bakken.

Ik heb zelf 1 club met 4 ploegen, dus kan dit wel beetje inschatten denk ik.

40/45 is zowat de range van de “mindere spelers”.
50/55 en je wint veel matchen.
Vroeger toen ik veel trainde in mijn jongere jaren haalde ik gemiddelden van rond de 60 exclusief de dubbels. :frown:
10 keer de dubbel gooien? 9 of gewoon 10x missen. Dus mijn gemiddelde zakte dan steeds naar bijna 0 :oi22:

Je kan er mee lachen maar dubbels gooien vind ik veel moeilijker dan tripples.
Ik heb dan ook een keertje 180 gegooid (ik was toen wel dronken lol) en ik gooide regelmatig 140+. Maar uitgooien was pure horror voor mij.
Ik dacht dan: vroeg of laat valt ie wel binnen. Heu neen.

Vroeger toen ik veel trainde in mijn jongere jaren haalde ik gemiddelden van rond de 60 exclusief de dubbels. :frown:
10 keer de dubbel gooien? 9 of gewoon 10x missen. Dus mijn gemiddelde zakte dan steeds naar bijna 0 :oi22:

Je kan er mee lachen maar dubbels gooien vind ik veel moeilijker dan tripples.
Ik heb dan ook een keertje 180 gegooid (ik was toen wel dronken lol) en ik gooide regelmatig 140+. Maar uitgooien was pure horror voor mij.
Ik dacht dan: vroeg of laat valt ie wel binnen. Heu neen.
Is dat niet bij vele, regelrechte amateurs zoals mezelf, het probleem?
Scoren, ik train daar zelfs amper nog op (als ik nog train), ik gooi vooral dubbels, want dat nekt me in de matchkes dat ik speel, niet het scoren.

Is dat niet bij vele, regelrechte amateurs zoals mezelf, het probleem?
Scoren, ik train daar zelfs amper nog op (als ik nog train), ik gooi vooral dubbels, want dat nekt me in de matchkes dat ik speel, niet het scoren.
Absoluut, daarom kijk ik uit naar dubbel in dubbel uit tornooi. Daar kan je winnen puur omdat je meer traint op dubbels dan een ander. Terwijl die ander veel makkelijker triples vindt.

Wij organiseren ook veel tornooien, en 60,100,140,180 kan iedereen.

Maar vanaf het ip finishen, en dubbels aankomt gaat het vaak mis. Vele zeggen “pech”. In mijn ogen niet goed genoeg. 🙂

Ik ben zelf een systeem aan 't maken op basis van Autodarts.io de 'open source' concurrent van Scolia.
Heb je dat systeem dan gemaakt ?

Vorig jaar heb ik mij ook 1 gebouwd ervoor.

defcf039-f1fd-4bb7-8164-3018535bdd6a.jpg

Was toch wel een probleempje met de camera's. De splitter van die usb's gaven precies niet genoeg stroom. De resolutie wat moeten verlagen, en dan ging alles bijna vlekkenloos. Enkel jammer van het design van de ringel dat hij niet mooi aansloot.
Ondertussen zijn er wel betere designs, maar ik had geen zin voor weer uren te printen voor iets dat nu gewoon werkt.
De camera's zouden ook wel anders moeten hangen, maar kan niet anders door de trap.

Ze hebben nu ook een abbo dat je kan nemen voor meerdere toernooien en stats.
Pc is verbonden met RustDesk, kan ik via afstand de problemen oplossen. Tablet neem ik dan voor mijn score in te geven, al hoop ik dat er een native Android app gaat komen ervan.

Heb je dat systeem dan gemaakt ?

Vorig jaar heb ik mij ook 1 gebouwd ervoor.

defcf039-f1fd-4bb7-8164-3018535bdd6a.jpg

Was toch wel een probleempje met de camera's. De splitter van die usb's gaven precies niet genoeg stroom. De resolutie wat moeten verlagen, en dan ging alles bijna vlekkenloos. Enkel jammer van het design van de ringel dat hij niet mooi aansloot.
Ondertussen zijn er wel betere designs, maar ik had geen zin voor weer uren te printen voor iets dat nu gewoon werkt.
De camera's zouden ook wel anders moeten hangen, maar kan niet anders door de trap.

Ze hebben nu ook een abbo dat je kan nemen voor meerdere toernooien en stats.
Pc is verbonden met RustDesk, kan ik via afstand de problemen oplossen. Tablet neem ik dan voor mijn score in te geven, al hoop ik dat er een native Android app gaat komen ervan.
Ja hoor, heb dat al sinds toen in gebruikt.
Werkt zeer goed, er komen ook steeds features of verbeteringen bij. Ben er zeer blij mee!
Het is nu wel overgenomen door, meen, Target. Er is nu al een betalend abonnement gekomen naast de gratis services, dus het is wel maar de vraag hoe dit gaat evolueren in de toekomst.

Gisteren eindelijk een 50+ gemiddelde gegooid in een wedstrijd tot 5 winnende legs. Deed deugd en geeft toch wat meer vertrouwen voor lokale cafetornooitjes. Daarmee kan je aan de b kant eens wat verder raken.

Terug
Bovenaan