Filip Bereza is dagwinnaar - Ik had nog nooit van die mens gehoord maar blijkbaar is hij al jaren top in Polen.
En de Belgen?
Faes Lennert toonde vlagen van zijn talent, maar het is (misschien?) nog het jaartje te vroeg.
Mylo Michiels gooide zijn hoogste gemiddelde ooit (89+) maar verloor (tegen Arno Merk die ook nadien dagwinnaar werd).
Jeroen Caron gooide allright voor zijn doen
Andy Baetens had een offday
Dus voorlopig een 0. Maar goed we hebben nog 3 dagen te gaan. Met het huidige format is het toch voornamelijk alles of niks en de beste twee bereiken.
En Nederland?
Twee Jeffrey's beiden naar de HF, beiden heersten over hun partij maar bij matchdarts kregen ze beiden plots zware krampen. Ongelooflijk.
Zowel Merk als Bereza zeiden: Dank u wel! Beide Hollanders grijpen er voorlopig aldus naast.
Merk had ik op mijn blaadje staan, Bereza absoluut niet.
En de Belgen?
Faes Lennert toonde vlagen van zijn talent, maar het is (misschien?) nog het jaartje te vroeg.
Mylo Michiels gooide zijn hoogste gemiddelde ooit (89+) maar verloor (tegen Arno Merk die ook nadien dagwinnaar werd).
Jeroen Caron gooide allright voor zijn doen
Andy Baetens had een offday
Dus voorlopig een 0. Maar goed we hebben nog 3 dagen te gaan. Met het huidige format is het toch voornamelijk alles of niks en de beste twee bereiken.
En Nederland?
Twee Jeffrey's beiden naar de HF, beiden heersten over hun partij maar bij matchdarts kregen ze beiden plots zware krampen. Ongelooflijk.
Zowel Merk als Bereza zeiden: Dank u wel! Beide Hollanders grijpen er voorlopig aldus naast.Merk had ik op mijn blaadje staan, Bereza absoluut niet.
Laatst bewerkt:
Is dat als trainingssessie?

)
Chapeau man! Maar hij kwam nog (net) te kort.