Nope is hetzelfde als andere jaren hoor.Is dit nu een kortere format tov andere jaren om een match te winnen, eerste aan 3, of bo5 zo je wil ? Met het hogere aantal deelnemers?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope is hetzelfde als andere jaren hoor.Is dit nu een kortere format tov andere jaren om een match te winnen, eerste aan 3, of bo5 zo je wil ? Met het hogere aantal deelnemers?
Huybrechts was nochtans in vorm. "Maar het moet op het podium gebeuren. Heel veel pijlen gingen er ver naast, met veel schouder erin. Door de stress."Kim is al een heel jaar rotslecht bezig en het was er aan te merken. Ook vandaag was hij weer een schim van zichzelf.
Den eerste Belg ligt er dus al uit. Dat wordt nog zweten voor zijn tourkaart.
Normaal is zijn puntenaantal nog nét genoeg maar je weet het nooit.
Ik ga nu supporteren voor Mario. Hij verdient het van zijn tourkaart te verlengen maar dan moet hij overmorgen wel gewoon winnen.
Ja ik had dat ook gelezen en mijn eerste reactie was: Welke vorm? Op training: OK ik geloof hem wél, want op wedstrijden was het dit jaar maar povertjes.Huybrechts was nochtans in vorm.

Tjah Clarys verklaard toch altijd als hij hem ziet trainen dat hij hem fenomenale dingen ziet gooien. Er moet een serieuze mentale blokkering bij hem zijn dan. En dat is eigenlijk bijna vanaf dat het op VTM gebroadcast word..Ja ik had dat ook gelezen en mijn eerste reactie was: Welke vorm? Op training: OK ik geloof hem wél, want op wedstrijden was het dit jaar maar povertjes.![]()
De eerste echt grote verrassing van het toernooi.Wat een match, mooi van Harrysson.
Kreeg wel de kriebels van die wesp![]()
Zelfde verhaal als 2 jaar geleden en weer Q-school. (Tenzij ... de darters achter hem moeten natuurlijk nog winnen. Momenteel staat hij 64ste)Ik had op voorhand al gewaarschuwd dat Davies geen cadeau was.Davies was echt goed.
Ik heb het oa op facebook al een paar keer gezegd: Ze breiden het aantal spelers op het WK uit, topspelers krijgen steeds meer voordelen (Het laatste voorbeeld is de aanpassing voor plaatsing op ET's), maar alleen de top-64 krijgt opnieuw een tourkaart terwijl het niveau jaar na jaar stijgt.Ik heb wat compassie met de Belgen. Naar daar reizen, excited, en dan direct naar huis. Dat doet niemand graag. En met 128 spelers heb je toch altijd meer kans vind ik.
Goed gespeeld uiteraard maar de graaf ook gewoon absurd veel laten liggen.Paul Lim legend.
Goed gespeeld uiteraard maar de graaf ook gewoon absurd veel laten liggen.
.
.
Dimi ook ontzettend zwak gestart. Wat is dat toch met de Belgen?