Kevin
Active member
Waneer is de loting precies?
De loting kan je hier volgen binnen iets minder dan een uurNadat het Q toernooi is afgelopen denk ik? Het exacte uur weet ik ook niet goed.
Update: Rond 17u30 naar het schijnt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waneer is de loting precies?
De loting kan je hier volgen binnen iets minder dan een uurNadat het Q toernooi is afgelopen denk ik? Het exacte uur weet ik ook niet goed.
Update: Rond 17u30 naar het schijnt.
Mario vs Davies. Zeker geen slechte loting maar een speler die ook weer niet te onderschatten valt. Hij gooide onlangs nog 109 gemiddeld (wel over amper 4 legs maar toch). 80/20 schat ik.De loting kan je hier volgen binnen iets minder dan een uur
Klopt enige verschil is dat nu iedereen start vanaf Ronde 1 en dus niet iemand die zijn eerste ronde wint en later op de avond al aan de bak moet tegen de regerende Wereldkampioen..Dat deed de WK in vorige formats toch altijd ?
WOW, wie precies? Heb geen beelden gezien. Ik had die gedacht als laatste...de 147 is dus eerst gevallen![]()
Kim is al een heel jaar rotslecht bezig en het was er aan te merken. Ook vandaag was hij weer een schim van zichzelf.Laat het nu maar stilaan beginnen, eerste 3 matchen al ineens interessant, zeker de eerste.

En deze darter klopte Littler al twee keer dit jaarAi, Kim pijnlijke uitschuiver, maar was jammer genoeg wel ergens te verwachten. Littler is toch echt wel een fenomeen hoor, die kan echt aan het sukkelen zijn, maar pakt dan altijd net uit op de moment dat het het hardste nodig is en wint zo toch zijn match. Als Lebanausdinges die eerste set had kunnen binnen harken, dan had het er heel anders uit kunnen zien. Maar de momenten dat een ander plooit, is Littler gewoon altijd daar. Je mag die echt niets geven.