Darts: 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie overwinning weer voor dimi. Zal er dicht bij zijn zoals hij nu staat te spelen.
Hij haalde zonet 85 gemiddeld en amper dubbels tegen Clayton. Wat een non match van dan Dimi.
Noppert had hetzelfde voor tegen Humphries. Ook rotslecht.

Darts blijft een moeilijke sport. Je moet er elke match staan en het liep plots voor geen meter meer.

Hij haalde zonet 85 gemiddeld en amper dubbels tegen Clayton. Wat een non match van dan Dimi.

Darts blijft een moeilijke sport. Je moet er elke match staan en het liep plots voor geen meter meer.
Na zijn uitslag gisteren gaf ik zijn wedstrijd nog eens een kans. Jammer dat zijn spel en houding same old Dimi was.

Zo'n dingen gebeuren nu eenmaal heel veel in Darts. Het hoort erbij.

Goed tornooi van Dimi.

MvG - Littler 6-5
Humphries - MvG 6-5
Humphries wins.

Het verschil was gisteren bijzonder klein tussen de 3 beste darters
Diegene die de toss (of hoe zeg je dit?) won won finaal ook al lagen er telkens wel kansen voor de andere darter.

Littler moet echt begeleiding hebben, want ik zie veel tekenen dat er iets aan de hand is. Hij is de laatste maanden veel te veel afgeleid door randzaken. Als hij nog 10-20 jaar wil meedraaien, zal begeleiding hiervoor echt noodzakelijk zijn. Talent heeft hij al genoeg, dat gaat niemand hem afpakken. Het is spijtig maar iedere topsporter heeft hiermee te maken en moet dat van zich afzetten. Zo niet zal het publiek uiteindelijk zich tegen hem keren en dan is denk ik bij iemand als Littler het hek van de dam.

The UK Open Darts

Andy is niet meer in vorm na een sterk seizoensbegin.
Stefaan heeft niet meer de vorm van zijn Q-school.
Beiden een vroege exit.

Super Mario was heel erg goed en gaat verdiend naar R4.
Kim had mmm gewoon zwakke tegenstand.

Den Mike en Den Dimi komen straks pas aan zet.

Littler moet echt begeleiding hebben, want ik zie veel tekenen dat er iets aan de hand is.
Phil Taylor misschien? Hij heeft al gezegd dat als hij iemand zou willen coachen dat het dan Littler zal zijn.

Laatst bewerkt:
Humphries die vandaag alle moeite van de wereld had om Greaves af te houden.
Maar wel tonnen respect voor elkaar. :)

win4.jpg

Greaves is trouwens goed op weg om een Tourkaart te pakken volgend jaar. Ze staat virtueel momenteel eerste zowel op de Challenging Tour als op de development Tour maar het is nog vroeg op het jaar.

Ik geloof er wel in. Ze is nog een klasse beter dan Sherrock en ze is ook gewoon veel beter dan Ashton ooit geweest is (die ooit als eerste vrouw een tourkaart verzilverde)

Laatst bewerkt:
Die stats !

Op het einde was het duidelijk op maar ze gooide op een bepaald moment op een erg hoog niveau .
Gelukkig moest bijvoorbeeld onze Kim niet tegen haar uitkomen want hij had daar een zwaar pak slaag van gekregen. (ik meen dat echt). :tongue:

Littler moet echt begeleiding hebben, want ik zie veel tekenen dat er iets aan de hand is. Hij is de laatste maanden veel te veel afgeleid door randzaken. Als hij nog 10-20 jaar wil meedraaien, zal begeleiding hiervoor echt noodzakelijk zijn. Talent heeft hij al genoeg, dat gaat niemand hem afpakken. Het is spijtig maar iedere topsporter heeft hiermee te maken en moet dat van zich afzetten. Zo niet zal het publiek uiteindelijk zich tegen hem keren en dan is denk ik bij iemand als Littler het hek van de dam.
"Furieus" is toch ook wel schromelijk overdreven. Zegt wellicht iets in de aard van dat hij dat niet leuk vindt en meer lijkt het mij toch ook weer niet te zijn. Ik had mij toch aan iets anders verwacht toen ik de titel las.

Zoveelste sensatietitel van HLN.

Los daarvan lijkt het mij zeker geen slecht idee om hem op te volgen wat dergelijke zaken betreft ja.

"Furieus" is toch ook wel schromelijk overdreven. Zegt wellicht iets in de aard van dat hij dat niet leuk vindt en meer lijkt het mij toch ook weer niet te zijn. Ik had mij toch aan iets anders verwacht toen ik de titel las.

Zoveelste sensatietitel van HLN.

Los daarvan lijkt het mij zeker geen slecht idee om hem op te volgen wat dergelijke zaken betreft ja.
Is ook nog maar 18 jaar, zijn andere meer ervaren en oudere profs en niet alleen in deze sport die nog veel erger reageren in bepaalde situaties.

Off avondje voor dimi, op naar Wieze zou ik zeggen
Zowat zijn slechtste match die ik van hem gezien heb in de afgelopen jaren.
Zo zie je toch hoe moeilijk darten eigenlijk echt is (als het niet loopt dan krijg je dit dus)

Maar iedereen heeft wel eens een off avondje. Op naar de volgende.

Waarom spreekt HLN over een 'sterke' Schindler? Hij was gewoon op niveau niet meer en niet minder.
Het was gewoon den Dimi die slecht was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan