Crypto - Nieuws en algemene discussie

Komen blijkbaar 18.775.348 sol tokens vrij vandaag en op de markt.
Guess we are going lower...
ada houdt zich nog goed feitelijk. Laatste 7 dagen nog single digits down terwijl wat andere grote spelers min 25-40% optekenen
Zijn er ondertussen al meer dan 50miljoen. Morgenochtend om 10u. Ben benieuwd.. heb een paar belachelijk lage buy orders ingesteld

Hoe zit het tegenwoordig met de crypto market. Is de "crypto winter" nu eigenlijk begonnen?

Ik heb eind vorig jaar alles wat ik had terug omgezet naar fiat en ben het daarna met een half oog nog allemaal wat blijven volgen. Als bitcoin rond de 10K komt, zal ik toch in de verleiding zijn om in te kopen. :)

Hoe zit het tegenwoordig met de crypto market. Is de "crypto winter" nu eigenlijk begonnen?

Ik heb eind vorig jaar alles wat ik had terug omgezet naar fiat en ben het daarna met een half oog nog allemaal wat blijven volgen. Als bitcoin rond de 10K komt, zal ik toch in de verleiding zijn om in te kopen. :)
Dies al een jaar bezig lol

Komaan, meer bloodshed. Nog éne ne groten tik of een zware speler die op de fles gaat en ik koop serieuze zakken bij. XRP lawsuitje waarbij ze verliezen ofzo.

Zo wanneer iedereen loopt te jammeren: "crypto gaat dood". :love2:

Ik begin de eerste signalen te krijgen van mensen die er enkel nog maar deze bull run in zaten, van RIP defi tot 't is gedaan met crypto.

Buy target: 1.5 dollar cake, 5 dollar avax, 700 dollar ETH

Laatst bewerkt:
Zeker, stevig bear marktje pakken sub 1000 range opscharrelen. ETH en BTC zijn nu feitelijk den Crypto S&P 500.

Gros van den top 10 is toch maar stable coins. Ik load 50pct ETH, 25pct AVAX en 25pct CAKE als alles op zen gat zit.

Zeker nu dat CZ aant rommelen is. Een defi exchange op Binance hun chain. Nooit grote fan van SOL geweest, en meer AVAX minded. Guess where we are now.

Dat runt of gaat runnen op het Cardano netwerk.
En dat was HET GROTE AFRIKA NIEUWS van toen?
20 scholen in ethiopië waarvoor de oprichter van cardano zélf iets gaat ontwikkelen op cardano? :unsure:

Maar ok, ik zal doen alsof dit iets belangrijk is en er verder in mee gaan:

Ik heb dit eens opgezocht maar ik vind nergens hoe dit technisch moet werken.

Wie koopt dan juist ADA? En waarom is dat goed nieuws voor potentiële nieuwe gebruikers van dat systeem dat de prijs van ADA zou stijgen?

En als het concept degelijk blijkt te werken, waarom zouden overheden voor de verdere rollout op grote schaal geen soort van fork gebruiken van cardano met zero-cost tokens in de plaats van cardano zelf?

Terug
Bovenaan