2$Over een paar dagen 5$ Solana
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2$Over een paar dagen 5$ Solana
kzou toch nog even wachtenbijna ja

Als dat ding onder de 14 dollar dropt koop ik wat.
Zijn er ondertussen al meer dan 50miljoen. Morgenochtend om 10u. Ben benieuwd.. heb een paar belachelijk lage buy orders ingesteldKomen blijkbaar 18.775.348 sol tokens vrij vandaag en op de markt.
Guess we are going lower...
ada houdt zich nog goed feitelijk. Laatste 7 dagen nog single digits down terwijl wat andere grote spelers min 25-40% optekenen

Dies al een jaar bezig lolHoe zit het tegenwoordig met de crypto market. Is de "crypto winter" nu eigenlijk begonnen?
Ik heb eind vorig jaar alles wat ik had terug omgezet naar fiat en ben het daarna met een half oog nog allemaal wat blijven volgen. Als bitcoin rond de 10K komt, zal ik toch in de verleiding zijn om in te kopen.![]()
Er is nog wel een verschil tussen "bear market" en "crypto winter", niet?Dies al een jaar bezig lol
Ah kan dat spel onder 0? Gaat mijn btc short dan positief in het oneindige?Was het al geen crypto ijstijd ondertussen

En dat was HET GROTE AFRIKA NIEUWS van toen?Dat runt of gaat runnen op het Cardano netwerk.