Crypto - Nieuws en algemene discussie

Hidden away in Coinbase Global’s disappointing first-quarter earnings report—in which the U.S.'s largest cryptocurrency exchange reported a quarterly loss of $430 million and a 19% drop in monthly users—is an update on the risks of using Coinbase’s service that may come as a surprise to its millions of users.
Als ze zo nog 2 jaar verder doen zijn ze failliet.

Ik ga nu toch nog de moeite moeten doen om een privéwallet aan te maken :p

UST’s Do Kwon Was Behind Earlier Failed Stablecoin, Ex-Terra Colleagues Say
Basis Cash, an algorithmic stablecoin project founded by the anonymous “Rick” and “Morty” in 2020, was actually the work of Terraform Labs employees.

Auw gewoon. Moesten er geen 54 miljoen coins van circuleren, ik zou een collectie aanleggen van dit soort munten als herinnering.

Holy crap , had enkele maanden terug nog een bag SOL aangeschaft op 78€/st.
Was toen een koopje dacht ik. Kijk nu. 47€/st. :eek:

Ik zou nog wat BTC willen bijkopen , nu de moment of mss nog even afwachten ? Staat wel heel laag nu.

Ja jongens, zie die alts maar blijven crashen. ETH nog maar 2,160$.

Wat was het ook alweer voor een eth2.0 staking node? 30 stuks maar he :thinking:

Als (voornamelijk) BTC en ETH houder valt het allemaal nog goed mee.

Uiteraard al veel geld kwijt sinds de top, maar we zitten nu gewoon terug op het niveau van pakweg januari/juli 2021.
Het voelt echt nog niet paniekerig aan.

Maar goed; wat niet is, kan nog komen.
De cryptomarkt heeft sinds zn ontstaan altijd de wind in de zeilen gehad (langste bullmarkt ooit).
Zoals hier gepost 4 maanden terug, volgt nu de grote test in de vorm van een pittige berenmarkt en wellicht een globale recessie.
We zien het wel :)
Met paniek ben je toch niks. Beter wachten op een bounce als je toch zou willen verkopen.

Jaja.. bloedrood. Das toch al even geleden van 2017 en ik meen me te herinneren dat die drop daar toch niet zo snel was.

Jaja.. bloedrood. Das toch al even geleden van 2017 en ik meen me te herinneren dat die drop daar toch niet zo snel was.
Als het nog veel lager zakt, ga ik toch al terug BTC beginnen inkopen. Inkopen als het zo laag staat is even moeilijk als verkopen als het op ATH staat. Ik had mezelf voorgenomen om rond 25k te beginnen DCAen en we dipten zonet al in de 26k range.
Als het zo doorgaat heb ik mijn bitcoins op 1,5 jaar tijd met 2 trades x3 gedaan. Mijn meest winstgevende cyclus tot nu toe.

Stick to the plan. Niet te gulzig worden. Blijf weg van alts. Zelfs ETH/BTC zie ik nog serieus kelderen, eth2 of niet.

Zijn er hier die de LUNA bodem gaan proberen te timen? Veel geluk.

Als het nog veel lager zakt, ga ik toch al terug BTC beginnen inkopen. Inkopen als het zo laag staat is even moeilijk als verkopen als het op ATH staat. Ik had mezelf voorgenomen om rond 25k te beginnen DCAen en we dipten zonet al in de 26k range.
Als het zo doorgaat heb ik mijn bitcoins op 1,5 jaar tijd met 2 trades x3 gedaan. Mijn meest winstgevende cyclus tot nu toe.

Stick to the plan. Niet te gulzig worden. Blijf weg van alts. Zelfs ETH/BTC zie ik nog serieus kelderen, eth2 of niet.

Zijn er hier die de LUNA bodem gaan proberen te timen? Veel geluk.
Ik zit de storm uit.
BTC om te holden en ada om te staken.

Kga mijn portefeuille niet opentrekken allezins. De globale economische malaise, oorlog, covid zijn zaken die de volgende bullcycle mss wel kunnen beinvloeden.

-85% is traditioneel hoe diep BTC gaat. De alts verdwijnen of gaan ook naar datzelfde niveau. Ik begin terug wat kapitaal opzij te zetten. Het is weer tijd om bij te kopen.

Ik heb deze bull run gemist door op geen enkel moment te verkopen; nochtans had ik low ingekocht voor de run begon. Dat is ook geen goede strategie als je geen winsten kan realiseren, omdat je investering break-even blijft terwijl de inflatie omhoog gaat. Dus uiteindelijk maak je verlies.

Mja, ik denk dat iedereen voor zichzelf een niveau bepaalt waarop men bereid is om te verkopen en die was er nog niet voor me; waarschijnlijk omdat ik mee ingezogen was in de hele “1o0k bY tHe EnD oF 2o21”, wat me niet onredelijk leek op basis van historische bull runs.

Wat wel geruststellend is, is dat we tijdens de volgende bull run waarschijnlijk wel de 100k zullen aantikken en iets hoger gaan; Alhoewel, zeg nooit nooit. Wat er met Luna is gebeurd, kan ons allen overkomen. Daarom zit ik er in met geld dat ik bereid ben te verliezen. Alle extra’s zijn dus welkom, of dat nu tijdens deze bull run is, of de volgende, of nooit.

wtf man ik heb deze nacht liggen dromen dat mijn crypto met 98% gezakt was en er nog maar een 100 euro op stond ofzo.

Sta ik deze morgen op en is er wel 25% weg lolz!
2 maandlonen weg in mijne slaap

Passive losses yo

alaska-grizzly-bear-say-hi-wallpaper-preview.jpg

Hou deze site goed in de gaten: https://curve.fi/3pool

Curve 3pool - de plaats waar de drie grote stablecoins USDT, USDC & DAI hun liquiditeit halen.

Op het moment van posten zijn de currency reserves:
  • DAI: 302,469,655.17 (14.14%)
  • USDC: 256,270,800.21 (11.98%)
  • USDT: 1,580,518,335.59 (73.88%)
DAI/USDC aanbod in Curve is sterk aan het dalen. Uniswap is al volledig leeg, Binance bijna.

Als DAI/USDC reserves opgeraken wordt het zeer moeilijk om van je USDT af te geraken. Dan zal ook deze stablecoin mogelijks zijn dollar-peg beginnen verliezen.

En als dat gebeurt, dan kan het zeer snel zeer eng worden.

Update:

Currency reserves
  • DAI: 79,471,271.18 (3.85%)
  • USDC: 77,954,991.08 (3.78%)
  • USDT: 1,906,301,963.77 (92.37%)
Possible fireworks incoming...

Terug
Bovenaan